Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa drogi nr 1009F Górczyna - Stare Drzewce oraz przebudowa drogi nr 1010F od skrzyżowania z drogą nr 1011F do skrzyżowania z drogą nr 1009F – odc. 1.1 i odc.1.2

Powiat Wschowski ogłasza przetarg

  • Adres: 67-400 Wschowa, Plac Kosynierów 1c
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wschowski
    Plac Kosynierów 1c
    67-400 Wschowa, woj. lubuskie
    REGON: 977945847
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://wschowa.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa drogi nr 1009F Górczyna - Stare Drzewce oraz przebudowa drogi nr 1010F od skrzyżowania z drogą nr 1011F do skrzyżowania z drogą nr 1009F – odc. 1.1 i odc.1.2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 zamówienia – Przebudowa i rozbudowa drogi nr 1009F Górczyna - Stare Drzewce oraz przebudowa drogi nr 1010F od skrzyżowania z drogą nr 1011F do skrzyżowania z drogą nr 1009F – odc. 1.1.Inwestycja polega na przebudowie drogi powiatowej nr 1009F na odcinku od skrzyżowania z drogą krajową nr 12 w km 0+000 w miejscowości Górczyna do zjazdu na działkę nr ew. 290 w miejscowości Zamysłów w km 1+911,84 – Odcinek 1.1 1. Wymagane charakterystyczne parametry techniczne drogi:- kategoria drogi – powiatowa,- klasa drogi – Z,- kategoria ruchu KR2,- prędkość projektowa Vp = 40 km/h,- szerokość jezdni – 2 x 3,0 = 6,0 m - szerokość poboczy – 0,50 m,- szerokość chodnika min. 2,0 m (netto),- szerokość ścieżki pieszo – rowerowej w terenie zabudowanym 3,0m (netto),- szerokość ścieżki pieszo – rowerowej poza terenem zabudowanym 2,5m, - rodzaj nawierzchni drogi – bitumiczna,- rodzaj nawierzchni chodnika – koska betonowa prostokątna- nawierzchnia ciągu pieszo-rowerowego – bitumicznaZakres robót obejmuje:- przebudowę istniejącej jezdni na nową o nawierzchni asfaltowej, - przebudowę istniejących skrzyżowań z drogami gminnymi,- wykonanie ścieżki pieszorowerowej o nawierzchni asfaltowej, - przebudowę mostu nad Rowem Krzyckim w ciągu jezdni i wykonanie kładki w ciągu ścieżki pieszo-rowerowej,- przebudowę zjazdów na drogi wewnętrzne oraz zjazdów indywidualnych, - budowę zatoki autobusowej oraz peronów z wiatami dla podróżnych, - budowę, przebudowę lub odbudowę rowów drogowych i przepustów na tych rowach, - przebudowę, rozbudowę i budowę kanalizacji deszczowej, - budowę kanału technologicznego, - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego w ramach stałej organizacji ruchu,- montaż oświetlenia z zastosowaniem 2 szt. lamp hybrydowych solarno-wiatrowych w miejscu przejścia dla pieszych, - wykarczowanie kolidujących z inwestycją pni ściętych drzew, - humusowanie i obsianie trawą terenów zielonych, - przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z inwestycją. - wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, warunkami udzielonych pozwoleń, warunkami wydanymi przez właścicieli sieci infrastruktury technicznej, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp, w tym: a) przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót wszystkich prawidłowo wystawionych dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych, w tym:-oryginału oświadczenia kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy,-oryginałów oświadczeń wszystkich kierowników robót branżowych stwierdzających przyjęcie obowiązku kierowania robotami,-poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii uprawnień kierownika budowy i kierowników robót oraz aktualnych zaświadczeń, iż są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,b) na czas robót wprowadzenie czasowej organizacji ruchu, c) wytyczenia robót przez uprawnionego geodetę, d) realizacji inwestycji zgodnie z warunkami wydanego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, projektem budowlanym oraz zgodnie z warunkami wydanymi przez właścicieli istniejącej infrastruktury technicznej, e) zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami Zamawiający wymaga aby w nawierzchni chodników, w miejscach lokalizacji przejść dla pieszych, zastosować pasy z reliefowych płytek kierunkowych i ostrzegawczych,f) wywóz i zagospodarowanie wytworzonych podczas robót budowlanych odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2022r. poz. 699), g) w przypadku stwierdzenia występowania na terenie inwestycji stałych punktów geodezyjnych zabezpieczenie ich przed uszkodzeniem i niezwłocznie powiadomienie o tym fakcie Zamawiającego, h) wykonania oznakowania poziomego i pionowego zrealizowanych odcinków drogi zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu,i) wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę,Szczegółowy zakres inwestycji określony został w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do SWZ.Część 2 zamówienia – Przebudowa i rozbudowa drogi nr 1009F Górczyna - Stare Drzewce oraz przebudowa drogi nr 1010F od skrzyżowania z drogą nr 1011F do skrzyżowania z drogą nr 1009F – odc. 1.2.Inwestycja polega na przebudowie i rozbudowie drogi powiatowej nr 1009F na odcinku od zjazdu na działkę nr ew. 290 w miejscowości Zamysłów w km 1+911,84 (projekt techniczny – część I) do końca miejscowości Zamysłów w km 0+279,26 (projekt techniczny – część II) – Odcinek 1.2 1. Wymagane charakterystyczne parametry techniczne drogi:- kategoria drogi – powiatowa,- klasa drogi – Z,- kategoria ruchu KR2,- prędkość projektowa Vp = 40 km/h,- szerokość jezdni – 2 x 3,0 = 6,0 m - szerokość poboczy – 0,50 m,- szerokość chodnika min. 2,0 m (netto),- szerokość ścieżki pieszo – rowerowej w terenie zabudowanym 3,0m (netto),- szerokość ścieżki pieszo – rowerowej poza terenem zabudowanym 2,5m, - rodzaj nawierzchni drogi – bitumiczna,- nawierzchnia ciągu pieszo-rowerowego – bitumicznaZakres robót obejmuje:- przebudowę z rozbudową istniejącej jezdni na nową o nawierzchni asfaltowej, - przebudowę istniejących skrzyżowań z drogami gminnymi,- wykonanie ścieżki pieszorowerowej o nawierzchni asfaltowej, - przebudowę zjazdów na drogi wewnętrzne oraz zjazdów indywidualnych, - wykonanie peronów autobusowych z wiatami dla podróżnych, - budowę, przebudowę lub odbudowę rowów drogowych i przepustów na tych rowach, - przebudowę, rozbudowę i budowę kanalizacji deszczowej, - budowę kanału technologicznego, - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego w ramach stałej organizacji ruchu,- montaż oświetlenia z zastosowaniem 2 szt. lamp hybrydowych solarno-wiatrowych w miejscu przejścia dla pieszych, - wykarczowanie kolidujących z inwestycją pni ściętych drzew, - humusowanie i obsianie trawą terenów zielonych, - przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z inwestycją. - wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, warunkami udzielonych pozwoleń, warunkami wydanymi przez właścicieli sieci infrastruktury technicznej, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp, w tym: a) przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót wszystkich prawidłowo wystawionych dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych, w tym:-oryginału oświadczenia kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy,-oryginałów oświadczeń wszystkich kierowników robót branżowych stwierdzających przyjęcie obowiązku kierowania robotami,-poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii uprawnień kierownika budowy i kierowników robót oraz aktualnych zaświadczeń, iż są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,b) na czas robót wprowadzenie czasowej organizacji ruchu, c) wytyczenia robót przez uprawnionego geodetę, d) realizacji inwestycji zgodnie z warunkami wydanego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, projektem budowlanym oraz zgodnie z warunkami wydanymi przez właścicieli istniejącej infrastruktury technicznej, e) zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami Zamawiający wymaga aby w nawierzchni chodników, w miejscach lokalizacji przejść dla pieszych, zastosować pasy z reliefowych płytek kierunkowych i ostrzegawczych,f) wywóz i zagospodarowanie wytworzonych podczas robót budowlanych odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2022r. poz. 699), g) w przypadku stwierdzenia występowania na terenie inwestycji stałych punktów geodezyjnych zabezpieczenie ich przed uszkodzeniem i niezwłocznie powiadomienie o tym fakcie Zamawiającego, h) wykonania oznakowania poziomego i pionowego zrealizowanych odcinków drogi zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu,i) wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę,Szczegółowy zakres inwestycji określony został w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:1) 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100) – dla Części 1 zamówienia2) 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100) - dla Części 2 zamówienia2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust.7 ustawy Pzp.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2) - 4) ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta.8. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać co najmniej poniższe warunki:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp;2) z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert;5) nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta;6) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;7) Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Powiat Wschowski adres siedziby: 67-400 Wschowa, Plac Kosynierów 1c, NIP: 925-18-88-370;9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 - 5 ustawy Pzp.10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.11. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.12. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy:1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2) - 4) ustawy Pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.14. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nie przerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie4) zdolności technicznej lub zawodowej:1.Dla części 1 Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 robotę polegającą na budowie/przebudowie jezdni o nawierzchni bitumicznej wraz z budową/przebudową ścieżki pieszo-rowerowej lub rowerowej o nawierzchni bitumicznej o wartości zamówienia nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto;b) dysponuje co najmniej jedną osobą (kierownikiem budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń. Kierownik budowy musi przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831). W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 tejże ustawy, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2021.1646)Osoba wskazana do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierowników robót winna okazać się przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831). W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2021.1646)c) dysponuje osobą, które pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadającymi uprawnienia dokierowania robotami budowlanymi w specjalności:- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod.-kan. bez ograniczeń,- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń.Osoba wskazana do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierowników robót winna okazać się przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831). W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2021.1646)Osoby te muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia doświadczenie i wyksztalcenie.2.Dla części 2 Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 robotę polegającą na budowie/przebudowie jezdni o nawierzchni bitumicznej wraz z budową/przebudową ścieżki pieszo-rowerowej lub rowerowej o nawierzchni bitumicznej o wartości zamówienia nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto;b) dysponuje co najmniej jedną osobą (kierownikiem budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń. Kierownik budowy musi przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831). W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 tejże ustawy, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2021.1646)c) dysponuje osobą, które pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadającymi uprawnienia dokierowania robotami budowlanymi w specjalności:- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod.-kan. bez ograniczeń,- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń.Osoba wskazana do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierowników robót winna okazać się przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831). W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2021.1646)Osoby te muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia doświadczenie i wyksztalcenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach