Gmina Krzywiń ogłasza przetarg
- Adres: 64010 Krzywiń, ul. Rynek
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 655 170 525 , fax. 655 170 676
- Data zamieszczenia: 2018-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzywiń
ul. Rynek 1
64010 Krzywiń, woj. wielkopolskie
tel. 655 170 525, fax. 655 170 676
REGON: 41105057000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzywin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku szkoły na przedszkole 4-oddziałowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania Przebudowa i remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku szkoły na przedszkole 4-oddziałowe. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych, w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnych oraz elektrycznych w budynku Zespołu Szkół w Krzywiniu, których celem jest zmiana sposobu użytkowania części budynku na przedszkole. Zakres robót obejmuje w szczególności: • Usunięcie wszystkich istniejących ścianek działowych wewnątrz toalet wraz z ich okładzinami i stolarką drzwiową • Wyburzenie istniejącej ścianki działowej i budowie nowej ścianki pomiędzy toaletami a korytarzem • Wydzielenie pomieszczenia socjalnego z korytarza poprzez wykonanie ścianki działowej i przeszklenia • Wykonanie nowych ścian z bloczków gipsowych i gipsowo- kartonowych, a także przeszkleń • Usunięcie wszystkich płytek ściennych i podłogowych wraz z przygotowaniem podłoża i ułożeniem nowych płyt w obrębie toalet • Wymianę armatury i instalacji sanitarnej w obrębie toalet • Wymianę opraw oświetleniowych w obrębie toalet • Wymianę elektrycznego podgrzewacza wody • Wykonanie systemowej zabudowy kabin ustępowych z LPW, zabudowy maskującej przewody i instalacje – z płyt g-k • Wykonanie sufitu podwieszanego w obrębie toalet • Montaż osłon grzejnikowych • Wykonanie instalacji elektrycznych • Wykonanie instalacji oddymiania i wentylacyjnej • Dostawa i montaż • Usunięciu istniejącego wiatrołapu, powiększeniu otworu drzwiowego w ścianie zewnętrznej na parterze – na klatce schodowej, wykonaniu nowego nadproża i montażu nowych drzwi, a także montażu nowego zadaszenia nad wejściem do przedszkola oraz ułożeniu kostki betonowej w miejscu istniejącego wiatrołapu przeznaczonego do usunięcia oraz uzupełnieniu istniejącego ogrodzenia panelowego. Powierzchnia użytkowa: 346,2 m² Wysokość pomieszczeń: - W hallu, na korytarzu, w salach zajęć i w pomieszczeniu socjalnym 3,15 m, - W toaletach przeznaczonych dla dzieci 2,95 m, - W toalecie ogólnodostępnej i w pomieszczeniu gospodarczym 2,5 m Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia objętego zamówieniem wchodzi wykonanie wszelkich innych robót objętych dokumentacją projektową i STWiOR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ, - dokumentacje projektowe – stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ, - kosztorysy ofertowe „ślepe” – stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Kody CPV: 45214100-1 Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu 45421152-4 Wykonanie ścianek działowych 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Przebudowa i remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku szkoły na przedszkole 4-oddziałowe - w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie budynku zgodnie z jego przeznaczeniem. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, kosztorysami ofertowymi), stanowiącą załącznik do niniejszej specyfikacji. Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w ST. Na przedmiotowe zadanie Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3 - letniego okresu gwarancji/rękojmi. UWAGA: Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji technicznej towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. W przypadku składania oferty, w której wykonawca proponuje rozwiązania równoważne, do oferty należy dołączyć w formie tabeli wykaz proponowanych materiałów, urządzeń itp. równoważnych, a w przypadku rozwiązań równoważnych do opisanych zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy wykonawca zobowiązany jest także wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, sposoby wykonania zamówienia spełniają wymagania zamawiającego. Brak wskazania w ofercie propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń, materiałów i sposobów wykonania przyjętych w dokumentacji projektowej. W przypadku, gdy zastosowanie rozwiązania równoważnego wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wyłącznie Wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym czasie określonym przez Zamawiającego w SIWZ. Ponadto zakres prac obejmuje: Sporządzenie operatu kolaudacyjnego, na który składa się: 1) dokumentacja powykonawcza 2) atesty na materiały i prefabrykaty, 3) protokoły odbioru robót, 4) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń. Technologia wykonania prac: 1. Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. UWAGA! Z uwagi na to, iż prace budowlane wykonywane będą również podczas roku szkolnego należy zwrócić szczególną uwagę na zachowanie bezpieczeństwa uczniów i personelu szkoły. 2. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 3. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 4. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 5. Teren okoliczny należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów (jeśli dotyczy). 3. Oświadczenie o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 29ust. 3a ustawy Pzp, którzy będą brać czynny udział w realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Kosztorys ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa klubu malucha w Gminie Gniezno w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029
Dodano: 2024-03-20 - Budowa klubu malucha w Gminie Gniezno w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029
Dodano: 2024-02-09 - Budowa klubu malucha w Gminie Gniezno w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029
Dodano: 2024-02-04 - Budowa przedszkola w Zacharzynie, gm. Chodzież.
Dodano: 2023-11-14 - Przebudowa oraz rozbudowa Gminnego Przedszkola w Wierzbinku ŻABKA o nowe oddziały przedszkolne i żłobka
Dodano: 2023-07-18 - Rozbudowa i nadbudowa Publicznego Przedszkola w Kaczorach
Dodano: 2023-02-23 - Rozbudowa i przebudowa Przedszkola Publicznego w Mieszkowie i utworzenie oddziału żłobkowego
Dodano: 2023-02-22 - Rozbudowa i przebudowa Przedszkola Publicznego w Mieszkowie i utworzenie oddziału żłobkowego
Dodano: 2023-01-18 - Rozbudowa i przebudowa Przedszkola Publicznego w Mieszkowie i utworzenie oddziału żłobkowego
Dodano: 2022-12-12 - Budowa przedszkola w Baranowie
Dodano: 2022-07-27