Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu ogłasza przetarg
- Adres: 58-300 Wałbrzych, ul. Matejki 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 6414400, 6414408 , fax. 74 6414404
- Data zamieszczenia: 2015-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
ul. Matejki 1 1
58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 74 6414400, 6414408, fax. 74 6414404
REGON: 89105084100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdkium.walbrzych.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i remont ul. Orkana - droga powiatowa nr 3396D w Wałbrzychu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i remont ul. Orkana - droga powiatowa nr 3396D w Wałbrzychu. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Branża drogowa a) remont ulicy Orkana na odcinku o długości 663,15 m (od KM 3+580,65 do KM 4+243,80) - kilometraż lokalny (0+000,00 - 0+663,15), w zakresie: - remont istniejącej nawierzchni jezdni, - remont nawierzchni zjazdów, - budowa chodnika na odcinku od 0+656,91 do 0+663,15, - wzmocnienie krawędzi jezdni - strona prawa, - wycinka drzew i krzewów, - odtworzenie i częściowe umocnienie rowów odwadniających korpus drogowy, - zagospodarowanie terenów zielonych, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, b) przebudowa drogi Orkana na odcinku o długości 395,79 m (od KM 4+243,80 do KM 4+636,60) - kilometraż lokalny (0+663,15 - 1+058,94), w zakresie: - budowa nawierzchni jezdni, - budowa ciągu pieszo-rowerowego na odcinku od zjazdu w km 0+747,46 do skrzyżowania z ul. Uczniowska, - budowa chodnika na odcinku od 0+663,15 do zjazdu 0+747,46, - remont nawierzchni zjazdów, wycinka drzew i krzewów, odtworzenie i częściowe umocnienie rowów odwadniających korpus drogowy, - przestawienie istniejącego ogrodzenia, - rekultywacja terenu (przygotowanie terenu na działce nr 24/2 pod ułożenie kabla zasilającego oświetlenie), - zagospodarowanie terenów zielonych, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. 2. Branża sanitarna a) remont ulicy Orkana na odcinku o długości 663,15 m (od KM 3+580,65 do KM 4+243,80) - kilometraż lokalny (0+000,00 - 0+663,15), w zakresie: - budowa kanalizacji deszczowej z rur drenarskich PVC 400 SN12, PVC 200 SN12 na różnych odcinkach drogi, - montaż studni betonowych de1000, - montaż studzienek ściekowych de 500, - montaż przepustu drogowego z rur PEHD 400 SN10 pod zjazdem, - czyszczenie i udrożnienie rowów przydrożnych, b) przebudowa drogi Orkana na odcinku o długości 395,79 m (od KM 4+243,80 do KM 4+636,60) - kilometraż lokalny (0+663,15 - 1+058,94), w zakresie: - budowa kanalizacji deszczowej z rur drenarskich PVC 250 SN8, PVC 200 SN8 na różnych odcinkach drogi, - montaż studni betonowych de1000 i de1200, - montaż studzienek ściekowych de 500, - montaż studzienek niewłazowych de 600, - montaż przepustów drogowych z rur PEHD 400 SN10 i rur PEHD 800 SN12,5 pod zjazdami, - budowa rowów przydrożnych, 3. Branża elektryczna b) przebudowa drogi Orkana na odcinku o długości 395,79 m (od KM 4+243,80 do KM 4+636,60) - kilometraż lokalny (0+663,15 - 1+058,94), w zakresie: - montaż szafki oświetlenia ulicznego, - montaż słupów oświetleniowych z wysięgnikami i lampami LED, - montaż kabla energetycznego. W zakresie obowiązków Wykonawcy znajduje się: 1) zapewnienie obsługi geodezyjnej (wytyczenie punktów głównych, obsługa w trakcie realizacji, inwentaryzację powykonawczą z planszą zbiorczą uzbrojenia wraz tabelą wykonanych elementów oraz docelową organizacją ruchu), 2) sporządzenie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz wszelkich niezbędnych, posiadających odpowiednie uzgodnienia, projektów technologicznych robót towarzyszących wymaganych przepisami, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) wykonanie i utrzymanie wprowadzonej tymczasowej organizacji ruchu, 4) stosowanie się podczas prowadzenia budowy do wymagań określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 5) zorganizowanie i zabezpieczenie terenu budowy oraz zapewnienie stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu na bezpieczeństwo, 6) zapewnienie stałego utrzymania porządku i czystości wewnątrz i bezpośrednio na zewnątrz terenu budowy oraz utrzymania w stanie estetycznym ogrodzeń i obiektów tymczasowych robót, 7) zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 21a ustawy - Prawo budowlane), 8) wbudowywanie materiałów odpowiadających co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 9) przedstawienie Inspektorowi Nadzoru wykazu wszystkich materiałów do akceptacji przed rozpoczęciem robót, 10) zapewnienie miejsca wywiezienia, składowania i utylizacji gruzu asfaltowego i betonowego pochodzącego z rozbiórki, 11) usunięcie zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren budowy zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz zapisami w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 12) zorganizowanie i utrzymywanie w okresie trwania umowy zaplecza budowy w celu przeprowadzania rad budowy, bieżących spotkań i narad roboczych, 13) po zakończeniu przedmiotu zamówienia sporządzenie operatu kolaudacyjnego zawierającego między innymi: wyniki badań sprawdzających (zgodnie ze STWiORB), powykonawczą mapę z planszą zbiorczą uzbrojenia potwierdzoną w ośrodku geodezyjnym wraz tabelą wykonanych elementów, 14) podczas opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz w trakcie realizacji robót należy uwzględnić konieczność utrzymania ruchu drogowego i pieszego, dojść i dojazdów do posesji, 15) w trakcie realizacji oświetlenia ulicznego należy zapewnić dalsze funkcjonowanie oświetlenia istniejącego na odcinkach nie podlegających przebudowie, a w szczególności w sytuacji kiedy korzysta ono z tych samych obwodów co oświetlenie demontowane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: - 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych), 2. Wadium może być wniesione w sposób przewidziany w art. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - 30 1030 1289 0000 0000 9000 3208 z zaznaczeniem na przelewie: Wadium przetargowe - RZP/65/PN/22/2015/DR, ul. Orkana. 3. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium na wymagany okres związania ofertą wg zasad określonych w części V SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdkium.walbrzych.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27