Przetargi.pl
Przebudowa i remont strefy wejściowej w budynku głównym Gimnazjum Nr 15 przy ul. Jedności Narodowej 117 we Wrocławiu

Zarząd Inwestycji Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 53-135 Wrocław, ul. Januszowicka 15A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3607356 , fax. 071 360 73 31
  • Data zamieszczenia: 2012-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Inwestycji Miejskich
    ul. Januszowicka 15A 15A
    53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3607356, fax. 071 360 73 31
    REGON: 93104008800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont strefy wejściowej w budynku głównym Gimnazjum Nr 15 przy ul. Jedności Narodowej 117 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Zakres obejmuje m.in. : 1). roboty budowlane, związane z przebudową i remontem wiatrołapu i portierni, m.in. : a). roboty rozbiórkowe i demontażowe, b). wykonanie 2 okien wewnętrznych (Op2) z parapetami i drzwi wewnętrznych (D22) w portierni (z wykuciem otworów i założeniem stalowych nadproży), c). oczyszczenie i remont konserwatorski zabytkowych drzwi wewnętrznych z naświetlami (D23 i D24) w wiatrołapie, d). oczyszczenie i remont konserwatorski wystroju klinkierowego i kamiennego ścian, słupów i sufitów w wiatrołapie, e). remont tynków ścian i sufitów z wykonaniem gładzi gipsowej w wiatrołapie i portierni, f). oczyszczenie i remont konserwatorski schodów granitowych i posadzek z płytek terakotowych z wymianą elementów uszkodzonych i wytartych oraz wymianą wewnętrznej stalowej wycieraczki obuwia na systemową wycieraczkę gumową (na kasecie) w wiatrołapie, g). remont posadzki w portierni (wymiana wykładziny PCV i warstw posadzkowych na stropie), h). roboty malarskie w wiatrołapie i portierni, i). oznakowanie drogi ewakuacyjnej przebiegającej przez wiatrołap, j). wykonanie 2 stylowych ławek pod oknami wiatrołapu wg załączonego rysunku, k). montaż zewnętrznej wycieraczki stalowej, 2). roboty instalacyjne w branży elektrycznej, związane z remontem i przebudową ww. pomieszczeń, m.in. : l). wykonanie instalacji oświetleniowej w wiatrołapie (3 punkty świetlne i 2 lampy kierunku ewakuacji) i portierni (2 punkty świetlne), m). wykonanie instalacji gniazd wtykowych w wiatrołapie (1 gniazdo) i w portierni (6 gniazd), n). wykonanie instalacji otwierania drzwi wewnętrznych wiatrołapu (uwalnianie blokady elektrozaczepu) wraz z instalacją domofonową, o). wykonanie w portierni rurarzu pod tynkiem do tablic rozdzielczych T1 i Tp - z korytarza, p). wykonanie w portierni i w wiatrołapie rurarzu pod tynkiem do urządzeń instalacji sygnalizacji pożarowej, z wyprowadzeniem do korytarza, q). zachowanie w portierni i w wiatrołapie istniejących instalacji telewizji użytkowej i teletechnicznych, r). zachowanie w portierni istniejącego przycisku dzwonka szkolnego, s). zachowanie w portierni istniejącej instalacji domofonowej, połączonej z drzwiami zewnętrznymi od strony terenów sportowych, t). wykonanie na korytarzu tablicy rozdzielczej T2 z podłączeniem istniejących instalacji elektrycznych, u). zachowanie na korytarzu istniejącego wyłącznika oświetlenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach