Gmina Sieniawa ogłasza przetarg
- Adres: 37-530 Sieniawa, Rynek 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6227301 , fax. 016 6227301
- Data zamieszczenia: 2009-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sieniawa
Rynek 1 1
37-530 Sieniawa, woj. podkarpackie
tel. 016 6227301, fax. 016 6227301
REGON: 65090057100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieniawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i remont drogi Dobra - Czerce - ciąg dalszy wraz z przyległymi drogami - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia jest: Przebudowa i remont drogi Dobra - Czerce - ciąg dalszy wraz z przyległymi drogami Zasadniczy zakres robót obejmuje : Roboty ziemne Karczowanie krzaków Wykonanie przepustu Podbudowa z tłucznia kamiennego Nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych grysowych- warstwa ścieralna Obsługa geodezyjna Szczegółowy zakres robót wg przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznych stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1. Przed przygotowaniem oferty Wykonawcy winni dokonać wizji w terenie oraz zapoznać się z dokumentacją techniczną oraz przedmiarem robót, aby zdobyć wszelkie informacje konieczne do przygotowania oferty. 8.2. Wykonawcy winni spełniać następujące warunki: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ponadto wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat (2004-2008) , a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie wykonali, co najmniej 3 zadania zbliżone do przedmiotu zamówienia o wartości minimum 300 000 zł każde, co winni potwierdzić dokumentami o ich należytym wykonaniu. c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadają kadrę techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami ze wszystkich branż, które wystąpią przy realizacji przedmiotu zamówienia. d) posiadają niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wyposażenie sprzętowe. e) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. f) zaakceptują warunki i pozostałe zapisy umieszczone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji. g) nie są wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zmianami ) h) treść złożonej przez nich oferty będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. i) udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 3 lat h) posiadają minimalne wyposażenie techniczne tj: 1 koparkę, równiarkę, rozścielacz do masy, walec drogowy własne lub dzierżawione 8.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty lub oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda aby Wykonawca dołączył do oferty, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty : 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 powołanej powyżej ustawy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone przez organ wydający. 3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór formularza jest załączony do SIWZ) wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (kadra techniczna) posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia (wykaz kadry i ksero ich uprawnień oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) 3a ) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie, osób wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wzór formularza jest załączony do SIWZ), w przypadku braku potrzebnego sprzętu należy podać źródło pozyskania; minimalne wyposażenie techniczne tj: 1 koparkę, równiarkę, rozścielacz do masy, walec drogowy własne lub dzierżawione. 7a) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, sprzętu wykonawca wykazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 8) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (2004-2008) robót tożsamych lub podobnych do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia minimum trzech zadań o wartości minimum 300 000 zł każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wzór formularza jest załączony do SIWZ; 9) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zetorzeszow.eu/umigsieniawa/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa chodników przy drodze gminnej nr 100117R (na odcinku ul. Ks. A. Osetka w Gorzycach i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Gorzycach (dz. nr ewid. 698) w km 0+000 - 0+495.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy 3 Maja w Rzeszowie realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa ulic: 3 Maja, Kościuszki i Grunwaldzkiej.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa publicznej drogi gminnej łączącej ul. Krośnieńską z ul. Ustrzycką
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg gminnych na terenie wsi Świętoniowa i Nowosielce
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr P1580R Gorliczyna - Wólka Pełkińska w km 2+620-7+965
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa drogi gminnej Turki - Szkoła - Wola Rzeczycka - Etap I (odcinek Turki - Szkoła)
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa dróg gminnych na terenie wsi Mirocin i Rozbórz: Przebudowa drogi gminnej nr 110834R w miejscowości Mirocin od km 0+005 do km 0+488 Przebudowa drogi gminnej nr 110828R w miejscowości Rozbórz od km 0+007 do km 2+252 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działce nr ewidencyjny 1242 w miejscowości Rozbórz od km 0+006 do km 0+129
Dodano: 2016-07-04 - przebudowa ul. Chałubińskiego i ul. Botanicznej w Mielcu
Dodano: 2016-06-30 - Rozbudowa publicznej drogi powiatowej - ul. Kwiatkowskiego w Rzeszowie - od km 0+000,00 do km 0+296,30 tj. na odcinku od al. Powstańców Warszawy do ul. Cichej realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa prawoskrętu z ul. Kwiatkowskiego do Al. Powstańców Warszawy.
Dodano: 2016-06-27 - Przebudowę drogi leśnej Nadleśnictwa Mielec w Leśnictwie Cyranka w km 0+000 - 0+487 -Odcinek I
Dodano: 2016-06-21