Przetargi.pl
serwis oraz naprawa 60 pojazdów służbowych Izby Celnej w Przemyślu

Izba Celna w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Sielecka 9
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6764302 , fax. 016 6764444
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Przemyślu
    ul. Sielecka 9 9
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6764302, fax. 016 6764444
    REGON: 00014392300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.ic.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    serwis oraz naprawa 60 pojazdów służbowych Izby Celnej w Przemyślu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest serwis oraz naprawa 60 pojazdów służbowych Izby Celnej w Przemyślu . 2. Niniejsze postępowanie zostało podzielone na trzy części w zależności od miejsca użytkowania pojazdów służbowych tj. : a. Część I zamówienia - serwis i naprawa 11 samochodów służbowych na terenie miasta Rzeszów ; b. Część II zamówienia - serwis i naprawa 10 samochodów służbowych na terenie miasta Krosno ; c. Część III zamówienia - serwis i naprawa 39 samochodów służbowych na terenie miasta Przemyśl . 3. Szczegółowy opis samochodów będących przedmiotem zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia / załącznik nr 1 do SIWZ / . 4. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na serwisie oraz naprawie samochodów nie objętych gwarancją . Serwis oraz naprawa samochodów wykonywana będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego . 5. Zakład , w którym wykonywane będą usługi polegające na serwisie i naprawie pojazdów musi się znajdować : a. dla części I - na terenie miasta Rzeszów bądź gminy znajdującej się w jego bezpośrednim sąsiedztwie , b. dla części II - na terenie miasta Krosno bądź gminy znajdującej się w jego bezpośrednim sąsiedztwie, c. dla części III - na terenie miasta Przemyśl bądź gminy znajdującej się w jego bezpośrednim sąsiedztwie. 6. Serwis i naprawa samochodów wykonane będą w sposób i zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu . 7. Czas wykonania usługi serwisu lub naprawy pojazdu określony zostanie w oparciu o normy czasochłonności wskazane w programie EGIS firmy EUROTAXGLASS lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów . 8. Cena usługi zostanie określona w oparciu koszt robocizny i koszt części lub materiałów użytych do wykonania usługi . 9. Koszt robocizny określony zostanie na podstawie wskazanej przez Wykonawcę w ofercie ceny za 1 roboczogodzinę i czasochłonności wykonania usługi , ustalonej w sposób wskazany w pkt. 8 . 10. Koszt części lub materiałów użytych do wykonania usługi zostanie określony w oparciu o cenę ich zakupu przez Usługobiorcę powiększoną o marżę w wysokości wskazanej w ofercie , naliczaną od cen netto określonych w fakturze zakupu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust.1 uPzp , o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania . 2. Zamawiający ustala następujące zasady oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) W zakresie warunku wskazanego w punkcie V 1a ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów , o których mowa w punkcie V. 3 a, b SIWZ . b) W zakresie warunku wskazanego w punkcie V 1b Zamawiający wymaga by usługa polegająca na serwisie i naprawie pojazdów wykonywana była w zakładzie naprawczym mającym swoją siedzibę na terenie powiatu przemyskiego oraz by wykonywana była na warunkach i w sposób określony w SIWZ. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń , o których mowa w punkcie V. 3 a SIWZ. c) W zakresie warunku wskazanego w punkcie V. 1c ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentu, o którym mowa w punkcie V. 3 a SIWZ . d) W zakresie warunku wskazanego w punkcie V 1d ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie V. 3 a SIWZ . 3. Ocena spełnienia w/w warunków dokonania zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 uPzp / załącznik nr 1 do oferty/; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt V. 2 b), przedkłada odpowiednio dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3. Dokument wymieniony w pkt V. 3 b SIWZ może być przedłożony w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem /adnotację takiej treści należy umieścić na dokumencie i podpisać przez Wykonawcę/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość marży
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.ic.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach