Przetargi.pl
usługi w zakresie napraw bieżących, konserwacji, obsługi technicznej, badań technicznych oraz napraw blacharskich i lakierniczych ambulansów sanitarnych, będących w posiadaniu Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu

Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego - Samodzielny Publiczny Zakład ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 22
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7800125 , fax. 017 7800552
  • Data zamieszczenia: 2013-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego - Samodzielny Publiczny Zakład
    ul. Żeromskiego 22 22
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7800125, fax. 017 7800552
    REGON: 83136426200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie-mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi w zakresie napraw bieżących, konserwacji, obsługi technicznej, badań technicznych oraz napraw blacharskich i lakierniczych ambulansów sanitarnych, będących w posiadaniu Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zamówienie obejmuje: a)wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i rejestracyjnych, b)wykonywanie napraw wynikających z przeglądów, c)wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, d)wykonywanie bieżących konserwacji, e)demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikających z napraw oraz ich utylizacja, f)montaż nowych części, akcesoriów użytych do naprawy, g)dostawę niezbędnych części zamiennych, akcesoriów gumowych, materiałów, olejów i płynów eksploatacyjnych, h)serwis klimatyzacji oraz systemów ogrzewania ambulansu, i)serwis instalacji, urządzeń elektronicznych i elektrycznych, j)wykonywanie usług wynikających ze specjalistycznej budowy samochodów sanitarnych, takich jak: naklejanie oznakowania ambulansu w postaci emblematów specjalistycznych, k)wykonywanie napraw wynikłych z wypadków, kolizji drogowych, w tym napraw blacharskich i lakierniczych. 2) Usługi winny być świadczone zgodnie z poniższymi  warunkami: a)wykonawca zapewnia stałe (ciągłe) utrzymanie pojazdów w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy, b)jeżeli w toku wykonania usługi zajdzie konieczność dokonania czynności przekraczających uzgodniony zakres, Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić go z osobą upoważnioną przez Zamawiającego, przed jego wykonaniem, c)na wykonane usługi Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji, d)na zakupione nowe części Wykonawca udzieli gwarancji producenta, e)niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji zamawiającemu przysługuje wobec Wykonawcy roszczenie z tytułu rękojmi f)termin wykonania usługi przeglądu technicznego nie może być dłuższy niż 24 godziny od daty przekazania pojazdu Wykonawcy, do przeglądu technicznego, g)termin wykonania usługi naprawy pojazdu nie może być dłuższy niż 2 dni robocze od daty przekazania pojazdu Wykonawcy, do naprawy, h)w wyjątkowych sytuacjach, jedynie po uzgodnieniu z osobą upoważnioną przez Zamawiającego, terminy określone w podpunktach: 6 i 7 mogą ulec zmianie, i)usługi winny być wykonywane w warsztacie, który powinien być czynny minimum 14 godzin na dobę w dniach od poniedziałku do piątku i minimum 6 godzin w soboty; w razie pilnej potrzeby zgłoszonej przez Zamawiającego, Wykonawca przeprowadzi diagnozę awarii ambulansu w niedzielę, w uzgodnionym przez strony terminie, j)naprawy dokonywane będą w godzinach otwarcia zakładu w trybie pilnym (bez kolejki) Zamawiający zastrzega sobie możliwość napraw przy dostawie własnych części zamiennych, w przypadku użycia części zamiennych Wykonawcy, wymagane będą homologacje i atesty bezpieczeństwa montowanych części Zamawiający przez części zamienne rozumie - części zamienne o tej samej jakości, co komponenty stosowane do montażu pojazdu samochodowego, produkowane zgodnie ze specyfikacją i standardami produkcyjnymi, ustalonymi przez producenta tych pojazdów do produkcji komponentów lub części zamiennych danego pojazdu samochodowego: przyjmuje się, że części są oryginalne, jeżeli producent tych części zaświadczy, że zostały one wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danych pojazdów i są one tej samej jakości co części stosowane do montażu tych pojazdów oraz części zamienne, których producent zaświadczy, ze są one tej samej jakości, co komponenty, które są lub były stosowane do montażu danych pojazdów samochodowych, zgodnie z § 2 pkt. 21 oraz pkt. 22 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 października 2010 r. w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych spoza zakazu porozumień ograniczających konkurencję (Dz.U. z 2010 r. nr 198 poz. 1315). k)czasochłonność napraw winna być zgodna z normami czasowymi opracowanymi przez producenta danej marki. l)w przypadku reklamacji usługi, Wykonawca jest zobowiązany do odbioru na swój koszt ambulansu z miejsca wskazanego przez Zamawiającego z przestrzeganiem procedur obowiązujących w prawie o ruchu drogowym i wykonania naprawy w terminie nie dłuższym niż 48 godzin licząc od momentu zgłoszenia reklamacji. m)Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli podczas wykonywanej naprawy lub obsługi technicznej samochodów. n)w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić: 1.oprogramowanie i sprzęt do komputerowej diagnostyki i obsługi silników wysokoprężnych oraz układów elektronicznych pojazdów; 2.narzędzia specjalistyczne; 3.stanowisko naprawcze ( kanał lub podnośnik); 4.dostęp do części zamiennych z gwarancją producenta; 5.personel techniczny posiadający kwalifikacje do realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Całość przedmiotu zamówienia obejmuje usługi w zakresie: naprawy bieżące, konserwacje , obsługa techniczna, badania techniczne - PAKIET 1 oraz naprawy blacharskie i lakiernicze - PAKIET 2, niżej wymienionych samochodów użytkowanych przez Zamawiającego: 1.Mercedes- Benz Sprinter 313 CDI, RMI 12 JP - rok produkcji: 2001, przebieg w km na dzień 31.03.2013: 263 562 2.Mercedes- Sprinter 312, RMI X112 - rok produkcji: 1999, przebieg w km na dzień 31.03.2013: 383 197 3.Mercedes Sprinter 313, RMI 12 JT- rok produkcji: 2001, przebieg w km na dzień 31.03.2013: 353 321 4.Mercedes Sprinter 319 CDI, RMI 23112 - rok produkcji: 2010, przebieg w km na dzień 31.03.2013: 79 610 5.Peugeot Boxer 2,8 HDI RMI 12 SY - rok produkcji: 2006, przebieg w km na dzień 31.03.2013: 253 747 6. Mercedes-Benz Sprinter 316 CDI, RMI 14112 - rok produkcji: 2009, przebieg w km na dzień 31.03.2013: 148 833 7.Mercedes-Benz Sprinter 316 CDI, RMI 15112 - rok produkcji: 2009, przebieg w km na dzień 31.03.2013: 105 992 8.Mercedes-Benz Vito 109 CDI RMI 07112 - rok produkcji: 2007, przebieg w km na dzień 31.03.2013: 298 627 9.Mercedes-Benz Sprinter 315CDIRMI 10112- rok produkcji: 2008, przebieg w km na dzień 31.03.2013: 138 693 4) Warsztat, do którego Zamawiający będzie odstawiał pojazdy celem wykonania usług przez Wykonawcę oraz z którego Zamawiający odbierał będzie pojazd, musi być zlokalizowany w odległości do 10 km od siedziby Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu, ul. Żeromskiego 22.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie-mielec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach