Przetargi.pl
Przebudowa i remont budynku Uniwersytetu Rzeszowskiego zlokalizowanego w Rzeszowie przy ul. Ks. Jałowego 24 na działce nr 560/2 obr. 207, w zakresie remontu dachu, remontu kominów, rozbudowy instalacji elektrycznej, przebudowy instalacji odgromowej, przebudowy instalacji sanitarnej (wywiewki), przebudowy pomostu syreny alarmowej.

Uniwersytet Rzeszowski ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Rejtana 16c
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8721018 , fax. 017 8721262
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rzeszowski
    ul. Rejtana 16c 16c
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8721018, fax. 017 8721262
    REGON: 69156004000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont budynku Uniwersytetu Rzeszowskiego zlokalizowanego w Rzeszowie przy ul. Ks. Jałowego 24 na działce nr 560/2 obr. 207, w zakresie remontu dachu, remontu kominów, rozbudowy instalacji elektrycznej, przebudowy instalacji odgromowej, przebudowy instalacji sanitarnej (wywiewki), przebudowy pomostu syreny alarmowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i remont budynku Uniwersytetu Rzeszowskiego zlokalizowanego w Rzeszowie przy ul. Ks. Jałowego 24 na działce nr 560/2 obr. 207, w zakresie remontu dachu, remontu kominów, rozbudowy instalacji elektrycznej, przebudowy instalacji odgromowej, przebudowy instalacji sanitarnej (wywiewki), przebudowy pomostu syreny alarmowej - zgodnie z dokumentacją projektowo-wykonawcza, stanowiącą załącznik nr 1 do siwz. Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia: Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej w celu zapoznania się ze stanem istniejącym. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania w należytym porządku terenu prac remontowych ze szczególnym uwzględnieniem zachowania przepisów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz do uporządkowania terenu budowy tj. przywrócenia go do poprzedniego stanu użyteczności. Inwestor bezwzględnie wymaga ciągłej, codziennej obecności osoby z odpowiednimi uprawnieniami nadzorującej przedmiot zamówienia w czasie trwania wszystkich prac remontowych. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Inwestorem proponowane do wbudowania materiały przed ich zastosowaniem. Uzgodnienie musi mieć formę pisemną. W zakres prac nie ujętych w dokumentacji technicznej wejdą między innymi: A. Urządzenie i zagospodarowanie terenu budowy. B. Zabezpieczenie placu budowy do czasu odbioru końcowego zgodnie z obowiązującymi przepisami. C. Przywrócenie do stanu pierwotnego terenu budowy oraz obiektów, znajdujących się w obszarze robót. D. Wykonawca zobowiązuje się do rozdzielenia materiałów rozbiórkowych na : 1) gruz 2) odpady podlegające utylizacji 3) złom stalowy 4) złom kolorowy Materiały ujęte w punktach 1) i 2) Wykonawca usunie z terenu budowy na własny koszt, natomiast materiały ujęte w punktach 3) i 4) protokolarnie przekaże kierownikowi Rejonu Jałowego- Ewa Ożóg- Zięba . E. Inne prace nie ujęte wyżej, a niezbędne do wykonania w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. 1 Wykonawca złoży ofertę wraz z podpisanym kosztorysem(uproszczonym); 2. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 u.P.z.p.; 3. Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z ustawą z dnia 02.07.2004r. o swobodzie działalności gospodarczej; 4. W stosunku do Wykonawców nie ogłoszono upadłości lub likwidacji ( art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych); 5. Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne (art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych ); 6. Oferta została podpisana przez osobę lub osoby, które są upoważnione do podpisywania zobowiązań w imieniu Wykonawcy; 7. Wykonawca podpisze umowę na zasadach określonych w projekcie umowy; 8. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadanie przez Wykonawcę na swoim podstawowym rachunku bankowym kwoty stanowiącej 50% wartości brutto złożonej oferty lub zdolność kredytowa do powyższej wysokości.. 9. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:- -min. 15 osób, 10. Warunek jak poprzednio: - za roboty budowlane podobne wartościowo do przedmiotu zamówienia zamawiający uzna roboty o wartości, stanowiącej co najmniej 50% ceny brutto złożonej oferty; - za roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, zamawiający uzna roboty polegające na remoncie dachu w budynkach wpisanych do rejestru zabytków. II. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń w sposób: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty, 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym; 4. Dokument jak w punkcie 3., 5. Dokument jak w punkcie 2.; 6. Dokument pełnomocnictwa; 7. Podpisany projekt umowy.8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową oferenta, ważna - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Polisa lub inny dokument ubezpieczenie potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;9. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 10. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) - min. 1 robota; 11. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Należy dołączyć: - poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu stwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę uprawnień budowlanych, branżowych, -kierownik budowy winien wykazać się min. 5 letnim doświadczeniem, w tym 3-letnim przy pracach na budynkach wpisanych do rejestru zabytków.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.univ.rzeszow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach