Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja ulicy Bitwy nad Bzurą w Łęczycy - przebudowa nawierzchni

Gmina Miasto Łęczyca ogłasza przetarg

  • Adres: 99-100 Łęczyca, ul. Marii Konopnickiej 14
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (024) 721 03 00 , fax. (024) 721 03 01
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Łęczyca
    ul. Marii Konopnickiej 14 14
    99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
    tel. (024) 721 03 00, fax. (024) 721 03 01
    REGON: 61101547700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja ulicy Bitwy nad Bzurą w Łęczycy - przebudowa nawierzchni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8 obejmuje: robotę budowlaną polegająca na przebudowie ulicy Bitwy nad Bzurą w Łęczycy wraz z obustronnymi chodnikami i parkingami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres znajdują się w załączniku nr 1 do SIWZ : - projekcie budowlanym i wykonawczym przebudowy ulicy Bitwy nad Bzurą - szczegółowej specyfikacji technicznej - branża drogowa - wynikach badań podłoża budowlanego - przedmiarze robót (jako materiale pomocniczym) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 40 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące.: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali min. 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, remoncie dróg o wartości min. 1.000.000 zł brutto; 3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz zakres wykonywanych przez nich czynności. Wykaz musi zawierać dokumenty : uprawnienia budowlane kierownika budowy w specjalności drogowej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych zgodnie z rozdziałem 11 SIWZ. Warunki będą oceniane w/g formuły spełnia - nie spełnia. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich tych warunków. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki. Brak dokumentów lub oświadczeń wymienionych w rozdziale 11 SIWZ lub ich nieuzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy. Oferta Wykonawcy wykluczonego podlega odrzuceniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty potwierdzające, spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ. b) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (minimum 1 polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o wartości min. 1.000.000 zł brutto), z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ c)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz zakres wykonywanych przez nich czynności. Wykaz musi zawierać dokumenty : - uprawnienia budowlane kierownika budowy w specjalności drogowej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. d) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2. Potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia: a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 3. Pozostałe dokumenty: a) formularz ofertowy - przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku Nr 2 do SIWZ b) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z innych ustaw lub dokumentów. c) wykaz robót, jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach