Przetargi.pl
Budowa parkingów - Wieluń, ul. POW

Urząd Miejski w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8860249 , fax. 043 8860260
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Wieluniu
    Plac Kazimierza Wielkiego 1 1
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 043 8860249, fax. 043 8860260
    REGON: 00052565900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingów - Wieluń, ul. POW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty drogowe: Nawierzchnia z kostki betonowej o grub. 8 cm, krawężniki betonowe 15x30 cm, krawężniki betonowe 12x25 cm, obrzeża betonowe 8x30 cm, oznakowanie pionowe , oznakowanie poziome Ogrodzenie: ogrodzenie z siatki o wys. 1,5 m, budowa bramy przesuwnej, budowa furtek wejściowych Kanalizacja deszczowa: kanały z rur kanalizacyjnych PCV ? 315 mm, kanały z rur kanalizacyjnych PCV ? 250 mm, kanały z rur kanalizacyjnych PCV ? 200 mm, studzienki kanalizacyjne system. PE ? 600 mm z kinetą PE i pokrywą z żeliwa D400, studzienki rewizyjne z kręgów bet. ? 1500 mm, studzienki ściekowe uliczne bet ? 500 mm, przepusty z rur ochronnych PCV AROTA ? 100 mm Roboty elektryczne Przebudowa odcinka linii kablowej SN 15 kV Przebudowa odcinka linii napowietrznej kablowej NN na terenie projektowanego parkingu Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego: ręczne układanie kabli, układanie kabli wielożyłowych na słupie, układanie rur ochronnych DVK75 mm, układanie rur ochronnych SRS 75 mm, układanie rur ochronnych PS 58 mm, układanie rur ochronnych PS 110 mm, mechaniczne stawianie słupów oświetleniowych, montaż wysięgników, montaż opraw Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a.dokumentacja projektowa b. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium do dnia 16.02.2010r. do godz. 11.00 w wysokości 19450,00zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilka następujących formach: a/ pieniądzu b/poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c/ gwarancjach bankowych d/ gwarancjach ubezpieczeniowych e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109,poz.1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz.253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz. 1824) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457. Za datę i godzinę wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy wnieść do kasy Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wlk. 2, a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a/ posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b/ posiadania wiedzy i doświadczenia c/ dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d/ sytuacji ekonomicznej i finansowej 2/ W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki: a/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu: - sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości nie mniejszej niż 60 000,00zł - sieci elektrycznych o wartości nie mniejszej niż 60 000,00zł - robót drogowych o nawierzchni z kostki betonowej o wartości nie mniejszej niż 500 000,00zł z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. b/ dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego: - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych - minimum 1 osoba - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych - minimum 1 osoba - w specjalności drogowej lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - minimum 1 osoba oraz posiadające zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert. B/ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 6 ppkt 1niniejszej specyfikacji. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą dla wszystkich punktów na zasadzie spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. a. dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków, o których mowa w punkcie 5.A.1 niniejszej specyfikacji jest : oświadczenie - załącznik nr 2 b.Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.A.2.a. niniejszej specyfikacji muszą być: - wykaz robót budowlanych - wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający następujące dane: rodzaj i wartość robót budowlanych,datę i miejsce wykonania-załącznik nr 3. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. c. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.A.2.b.niniejszej specyfikacji muszą być: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi - załącznik nr 4 wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - załącznik nr 5 d. w przypadku polegania na doświadczeniu innych podmiotów, wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zgodnie z treścią załącznika nr 6 - Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia Brak któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą . 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach , o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 7 b. aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy w stosunku do osób fizycznych - załącznik nr 8 d. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert e. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Zamawiający oceni brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy na podstawie załączonych do oferty w/w dokumentów. Brak któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą . Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.2 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wielun.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach