Przetargi.pl
Przebudowa ciągu pieszego w ul. Adama Mickiewicza - strona południowa pomiędzy ulicami Kościelną i Jasną - etap I

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego 12
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2016-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 00059842800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągu pieszego w ul. Adama Mickiewicza - strona południowa pomiędzy ulicami Kościelną i Jasną - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa chodnika po stronie południowej ulicy Adama Mickiewicza na odcinku od ul. Kościelnej do wjazdu na parking targowiska miejskiego o długości 270 m. Jest to pierwszy etap opracowania Przebudowa ciągu pieszego w ul. Adama Mickiewicza - strona południowa pomiędzy ulicami Kościelną i Jasną. 2) Ulica Adama Mickiewicza na odcinku od ul. Kościelnej do wjazdu na parking targowiska miejskiego, po stronie południowej, posiada chodnik o szerokości 2,50 do 3,00 m o nierównej nawierzchni, zniszczony dodatkowo przez drzewa, które rosły tuż przy krawędzi. Drzewa na odcinku od ul. Kościelnej do wjazdu na parking targowiska, zostały usunięte, lecz pozostały pnie, które należy wykarczować. Krawężniki betonowe na całym odcinku przewidzianym do przebudowy są w złym stanie. W chodniku przebiega kabel energetyczny wysokiego napięcia. 3) W miejscach zjazdów założone są rury osłonowe. Pozostała infrastruktura, tj. kanalizacja sanitarna, fragmenty linii telefonicznej nie kolidują z przebudowywanym chodnikiem. Pokrywy włazów studni przewidziano do regulacji wysokościowej do wysokości nawierzchni chodnika lub wjazdów. 4) Zakres robót obejmuje: a) roboty rozbiórkowe chodnika, krawężników i obrzeży, oraz wywóz gruzu; b) budowę chodnika z kostki betonowej gr, 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 3 cm w kolorze szarym - 700,00 m2, podbudowę z kamienia łamanego (0 /31, S) stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm - 700,00 m2; c) ustawienie obrzeży betonowych 8x30x100 w kolorze szarym - 163m; d) w przypadku występowania ścian lub ogrodzeń trwałych, nawierzchnię chodnika wykonać do tych elementów bez układania obrzeża; e) budowę krawężnika betonowego l5x30x100 (szary) - 297,00 m, wystającego nad jezdnię 10 cm, na ławie betonowej z oporem, beton ławy B - 15; f) Budowę wjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 3 cm, w kolorze grafitu - 204,00 m2, podbudowę z kamienia łamanego(0/31,5) stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm, na wjeździe na targowisko (zj. Nr 8) grubości 30 cm. Obramowania wjazdów nie projektuje się. Skosy należy wykonać kostką w połączeniu z kostką chodnika. Krawężniki na wjazdach 15x22x100 (najazdowe) na ławie z oporem z betonu B 15. Nawierzchnię wjazdów dostosować do rzędnych bram lub podwórek z zastosowaniem w razie konieczności obrzeża na ławie betonowej; g) przed rozpoczęciem rozbiórki krawężnika należy odciąć piłą nawierzchnię bitumiczną na szerokość 10 cm, aby nie naruszyć nawierzchni na większych połaciach. Po ustawieniu krawężnika wypełnić szczelinę chudym betonem na grubość 15 cm z właściwym zagęszczeniem a następnie ułożyć asfaltobeton grubości 5 cm, z ułożeniem taśmy bitumicznej na styku ze starą nawierzchnią; h) stawiając krawężnik należy zwrócić uwagę, aby dostosować jego wysokość 10 cm nad istniejącą nawierzchnię bitumiczną zwracając uwagę na załamania niwelety (krawędzi jezdni); i) wjazd na parking targowiska pozostaje w stanie istniejącym (w okresie gwarancji) bez Wykonywania łuków i nawierzchni. Chodnik należy dostosować do istniejącej nawierzchni tego wjazdu, bez uskoku; j) podczas robót ziemnych związanych z wykonywaniem koryta pod wjazdy i chodniki a w szczególności podczas karczowania pni należy zachować ostrożność w obrębie kabli energetycznych unikając stosowania szpilek metalowych do tyczenia robót. 5) Przed przystąpieniem do robót należy: a) powiadomić właścicieli mediów z 14 dniowym wyprzedzeniem; b) zakres robót wyznaczyć geodezyjnie; c) dokonać zabezpieczenia istniejących punktów poligonowych przed zniszczeniem; d) po wykonaniu robót dokonać inwentaryzacji geodezyjnej i zgłosić w Wydziale Geodezji Starostwa Powiatowego w Zduńskiej Woli. 6) Informacje dodatkowe. a) materiały i gruz z rozbiórki należy wywieźć i zutylizować (przyjęto odległość wywozu do 10 km). Wykonawca indywidualnie ustali własne odległości odwozu i wkalkuluje w ofertę opłaty za utylizację odpadów. b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, będących załącznikami do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w zakresie wskazanych norm /aprobat /specyfikacji technicznych /systemów odniesienia, pod warunkiem spełnienia tych samych lub lepszych właściwości technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymogi określone przez Zamawiającego, wyspecyfikować w ofercie równoważne rozwiązania i załączyć dane techniczne, atesty, dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie. 7) Użyte materiały winny posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania na drogach publicznych. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w: a) dokumentacji budowlano-wykonawczej, b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, c) obowiązujących normach i warunkach technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, z uwzględnieniem poniższych warunków: - przy wycenie oferty szczególną uwagę należy zwrócić na zastosowane materiały budowlane, - materiały mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru świadectwa dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie. 8) Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich czynności w celu terminowego i prawidłowego zakończenia zadania inwestycyjnego wraz z niezbędnymi dokumentami i odbiorami. Koszty urządzenia zaplecza i placu budowy wraz z dostawą wody i energii elektrycznej obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego prowadzenia prac porządkowych w rejonie placu. Zakres zamówienia obejmie dodatkowo: a) wykonanie dokumentacji powykonawczej w niezbędnej ilości egzemplarzy, b) wytyczenie geodezyjne, c) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej, d) prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie terenu budowy. 9) Termin gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały minimum 5 lat. 10) Wykonawca zobowiązany jest: a) zapewnić pełne bezpieczeństwo mieszkańcom sąsiednich posesji oraz osobom przebywającym w sąsiedztwie placu budowy, b) zapewnić bezpieczne przejścia piesze i dojazd, c) zapewnić bezpieczeństwo konstrukcji, budowli, budynków i urządzeń oraz właściwe warunki eksploatacyjne obiektu oraz obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placu budowy oraz dróg dojazdowych w tym terenie, d) przyjąć technologię i organizację robót, która nie spowoduje dewastacji obiektu oraz obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placu budowy, dróg dojazdowych oraz wykonanych robót, e) prowadzić roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą, jakością i właściwą organizacją. 11) Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za dozór budowy i ochronę mienia, zagospodarowanie placu budowy, w tym tymczasowe drogi technologiczne, ogrodzenie i oświetlenie placu budowy z niezbędnymi zabezpieczeniami bhp i ppoż, montaż tymczasowych urządzeń pomiarowych na dostawę wody i energii elektrycznej dla potrzeb placu budowy, utrudnienia związane z realizacją zadania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275,z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kasie Urzędu Miasta Zduńska Wola (budynek nr 4, parter, pokój nr 411). Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poddębicach Nr konta 09 9263 0000 0544 0094 2005 0001. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale XI SIWZ. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdunskawola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach