Gmina Miasto Brzeziny ogłasza przetarg
- Adres: 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 046 8742224 , fax. 046 8742793
- Data zamieszczenia: 2010-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Brzeziny
ul. Sienkiewicza 16 16
95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
tel. 046 8742224, fax. 046 8742793
REGON: 00052419200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA FOTOGRAFICZNYCH APARATÓW CYFROWYCH DLA TRZECH SZKÓŁ : 1) Szkoły Podstawowej nr 1 w Brzezinach ul. Moniuszki nr 21 2) Szkoły Podstawowej nr 2 w Brzezinach ul. Sienkiewicza 17 3) Gimnazjum w Brzezinach u. Boh. Warszawy nr 4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
SZCZEGÓŁOWY OPIS ORAZ PARAMETRY TECHNICZNE OFEROWANEGO SPRZĘTU Producent: Wskazany przez Wykonawcę Model: Wskazany przez Wykonawcę typu Lustrzanka cyfrowa ilość efektywnych pikseli: Minimum 10Mp czułość ISO: Min. 100- 1600 format zapisu danych JPEG + RAW tryb sterowanie Manualny ( ręczny) , automatyczny z preselekcją czasu i przesłony sposób nastawiania ostrości Manualny, automatyczny System stabilizacji obrazu tak nominalny zakres ogniskowych obiektywu 18-55 mm jasność obiektywu min. Min. F 1:3,5 - 5,6 migawka szczelinowa zakres czasów otwarcia Min. 30 - 1/4000 s szybkość zdjęć seryjnych Min. 3 klatki na sekundę Zintegrowany system czyszczenia matrycy Nie koniecznie Obiektyw nominalny zakres ogniskowych: 18-55 mm Lampa błyskowa wbudowana wyświetlacz LCD min. 2,7 cale zasilanie: akumulator litowo-jonowy, ładowarka Tak Informacje dodatkowe - do aparatu 2 karty pamięci kompatybilne z dostarczanym aparatem o poj. Min. 2 GB - menu w języku polskim - standardowe wyposażenie: zaślepki, akumulator, ładowarka, przewód video, przewód USB, pasek na szyję, oprogramowanie na płycie CD, instrukcja w języku polskim - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 386510003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 0,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków : 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia albo nie spełnia, 2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24. Wzór oświadczenia ( wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ); 2 ) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ) a w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby wymienione w/w dokumentach, upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeziny.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa aparatów fotograficznych i kamer cyfrowych wraz z akcesoriami
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa aparatów fotograficznych i kamer cyfrowych
Dodano: 2016-06-10 - Przetarg nieograniczony na dostawy aparatów fotograficznych
Dodano: 2014-07-15 - Dostawa sprzętu biurowego, fotograficznego, nagłośnieniowego, AGD i RTV dla jednostek Uniwersytetu Łódzkiego
Dodano: 2013-06-13 - Dostawa sprzętu AGD, RTV, nagłośnieniowego i fotograficznego dla jednostek Uniwersytetu Łódzkiego
Dodano: 2012-03-14 - Dostawa sprzętu RTV, nagłośnieniowego i fotograficznego dla jednostek Uniwersytetu Łódzkiego
Dodano: 2012-01-16 - dostawa kserokopiarek, sprzętu projekcyjnego, GPS i sprzętu nagłośnieniowego dla jednostek Uniwersytetu Łódzkiego.
Dodano: 2011-11-18 - Dostawa i instalacja sprzętu projekcyjnego, fotograficznego, kserograficznego dla Wydziału Fizyki i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Łódzkiego
Dodano: 2011-08-26