Przetargi.pl
Przebudowa i adaptacja pomieszczeń nieczynnej kuchni na pomieszczenia fizykoterapii w budynku szpitala w Wieluniu w ramach projektu pn. Wzrost jakości świadczonych usług medycznych i poprawa bezpieczeństwa mieszkańców regionu poprzez przebudowę szpitala w Wieluniu oraz zakup sprzętu i aparatury medycznej

Starostwo Powiatowe w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8434280 , fax. 043 8434263
  • Data zamieszczenia: 2010-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Wieluniu
    Pl. Kazimierza Wielkiego 2 2
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 043 8434280, fax. 043 8434263
    REGON: 73093489000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i adaptacja pomieszczeń nieczynnej kuchni na pomieszczenia fizykoterapii w budynku szpitala w Wieluniu w ramach projektu pn. Wzrost jakości świadczonych usług medycznych i poprawa bezpieczeństwa mieszkańców regionu poprzez przebudowę szpitala w Wieluniu oraz zakup sprzętu i aparatury medycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia dotyczącego realizacji projektu pn. Wzrost jakości świadczonych usług medycznych i poprawa bezpieczeństwa mieszkańców regionu poprzez przebudowę Szpitala w Wieluniu oraz zakup sprzętu i aparatury medycznej, zwanego dalej projektem, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, Działanie V.1 Infrastruktura ochrony zdrowia, są roboty budowlane polegające na przebudowie i adaptacji pomieszczeń nieczynnej kuchni na pomieszczenia fizykoterapii w budynku szpitala w Wieluniu. Opis przedmiotu zamówienia jest opisany szczegółowo w części technicznej SIWZ, która zawiera: a) projekty budowlane w poszczególnych branżach; b) przedmiary robót; c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający zaleca, aby wykonawcy przed opracowaniem swojej oferty dokonali wizji lokalnej miejsca, w którym będą prowadzone roboty oraz uzyskali wszelkie niezbędne informacje mające wpływ na realizację zadania. Wykonawca nie może uchylać się od wykonania czynności, robót lub różnego rodzaju detali nieobjętych dokumentacją projektową, przedmiarami robót czy specyfikacjami technicznymi, jeśli są one niezbędne z punktu widzenia poprawności wykonania robót czy instalacji i celu jakiemu mają służyć, ani żądać dodatkowego wynagrodzenia za te prace. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać porządek na terenie budowy, na bieżąco i systematycznie likwidować wszelkie zagrożenia (w przypadku nie wywiązania się wykonawcy z tych obowiązków zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania tych obowiązków i obciążenia kosztami wykonawcy poprzez potrącenie z faktury). Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. Na okres gwarancji wykonawca wydłuża termin rękojmi. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca zobowiązuje się, że wszystkie materiały budowlane nagromadzone podczas budowy (gruz rozbiórkowy, zdemontowane części instalacji i osprzętu, itp.) mają zostać ponownie wykorzystane, poddane recklingowi, przetworzone lub składowane w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego. Wykonawca udokumentuje, wykonanie tego obowiązku odpowiednimi protokółami przekazania. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do dokonania odbioru przez zamawiającego zawierającej: a) sprawozdanie z badania próbek wody przez uprawniony do tego celu podmiot; b) sprawozdanie z badania skuteczności oświetlenia elektrycznego przez uprawniony do tego celu podmiot; c) sprawozdanie z badania skuteczności instalacji wentylacyjnej (wywiewnej i wymuszonej) i klimatyzacji przez uprawniony do tego celu podmiot; d) sprawozdanie z badania skuteczności ochrony przeciwporażeniowej instalacji elektrycznej przez uprawniony do tego celu podmiot; e) sprawozdanie z odbioru instalacji wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania przez uprawniony do tego celu podmiot; f) certyfikaty, atesty i aprobaty na wbudowane materiały, które przewidują ich zastosowanie w placówkach służby zdrowia. Prace budowlane przeprowadzane będą w czynnym budynku szpitalnym i z uwagi na jego specyfikę, wykonawca zobowiązuje się do uzgadniania ich czasu i zakresu z użytkownikiem obiektu. Za uciążliwości z tego wynikające wykonawca nie może żądać dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca ma obowiązek oznakować teren budowy zgodnie z wytycznymi Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 tablicą informacyjną a po zakończeniu zadania wykonawca zobowiązuje się umieścić tablicę pamiątkową. Dokument Zasady promocji projektów dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 stanowi załącznik nr 6 do niniejszej siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 6 000,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym zastrzeżeniem, że poręczenie z kasy musi być poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w rt. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, gwarancja lub poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i powinno zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca, którego ofertę wybrano: i) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub ii) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub iii) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w rt. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rt. 25 ust. 1 ww. ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Rejonowy Bank Spółdzielczy w Lututowie Oddział w Wieluniu nr 32 9256 0004 0070 2340 2000 0070 z dopiskiem wadium - przetarg nieograniczony - Przebudowa pomieszczeń w budynku szpitala 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w Art. 46 ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udo-wodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wielun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach