Przetargi.pl
Przebudowa drogi wewnętrznej stanowiącej dz. nr 140/1 i 18/1 w m. Sikorowo, gmina Inowrocław na odcinku od km 0+300,00 do km 0+685,98 oraz od km 0+694,97 do km 0+857,71

Gmina Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, Królowej Jadwigi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52/ 35 55 810, , fax. 523 540 490
  • Data zamieszczenia: 2019-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Inowrocław
    Królowej Jadwigi 43
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52/ 35 55 810, , fax. 523 540 490
    REGON: 09235075400000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi wewnętrznej stanowiącej dz. nr 140/1 i 18/1 w m. Sikorowo, gmina Inowrocław na odcinku od km 0+300,00 do km 0+685,98 oraz od km 0+694,97 do km 0+857,71
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych polegających na wykonaniu przebudowie drogi wewnętrznej stanowiącej dz. nr 140/1 i 18/1 w m. Sikorowo, gmina Inowrocław na odcinku od km 0+300,00 do km 0+685,98 oraz od km 0+694,97 do km 0+857,71. 3.2. Szczegółowe parametry przedmiotu zamówieniu uwzględnione zostały w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze dla robót budowlanych. Zamawiający informuje, iż projekt budowlany obejmuje większy zakres zamówienia. W roku 2016 zrealizowano etap I inwestycji od strony Sikorowa w kierunku torów kolejowych. Obecna inwestycja zakłada dokończenie przebudowy drogi w kierunku m. Łojewo. Całość prac należy skalkulować w oparciu o dołączony przedmiar robót, który to został dostosowany do zakresu obejmującego II etap inwestycji. Ponadto informuje, iż Wykonawca zobowiązany będzie wykonać projekt czasowej organizacji ruchu drogowego. Koszt nadzoru inwestorskiego i archeologicznego pokrywa Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 10.000,00,- zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) pełnomocnictwa, d) formularz ofertowy, e) potwierdzenie wadium, f) odpis z rejestru, g) kosztorys

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach