Przetargi.pl
Przebudowa drogi we wsi Zwola Poduchowna

Gmina Miastków Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 08-420 Miastków Kościelny, Rynek 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7511286 w. 32 , fax. 025 7544007
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miastków Kościelny
    Rynek 6 6
    08-420 Miastków Kościelny, woj. mazowieckie
    tel. 025 7511286 w. 32, fax. 025 7544007
    REGON: 71158232200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastkowkoscielny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi we wsi Zwola Poduchowna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi we wsi Zwola Poduchowna Wspólny Słownik Zamówień : 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Lokalizacja inwestycji: Zwola Poduchowna, Gm. Miastków Kościelny Zakres prac: 1. Roboty przygotowawcze. - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych ( drogi ) w terenie równinnym - 1,544 km. 2. Odwodnienie. - Rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem gr. 15 - 7,2 m2. - Ułożenie przepustów pod koroną drogi, rury o średnicy 2 - 40 cm na ławie tłuczniowej gr. 20 cm - 7,5 m. - Wykonanie ścianek czołowych przepustów 2 - 40 cm - 2 szt. - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego na przepuście gr. 20cm - 7,2 m2. - Oczyszczenie rowów z namułu gł. 30 cm z profilowaniem skarp rowu - 1309 m. 3. Podbudowa. - Wykonanie koryta na poszerzeniach z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gr. kat. III gł. Koryta 40 cm - 407,23 m2. - Wykonanie warstwy odsączającej na poszerzeniach z piasku, gr. w-wy 20 cm - 407,23 m2. - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego na poszerzeniach w-wa górna, gr. w-wy 20 cm - 407,23 m2. - Wzmocnienie istniejącej podbudowy brukowej i betonowej kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie , gr. 5 cm - 2244 m2. - Wyrównanie istniejącej podbudowy betonowej betonem asfaltowym wg PN-S-96025, KR-2 - 309,13 Mg. 4. Nawierzchnia. - Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie - 7726,22 m2. - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 w-wa wiążąca, gr. w-wy 3 cm, KR-2 - 2674,1 m2. - Wykonanie nawierzchni betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/8 w-wa ścieralna, gr. w-wy 3 cm, KR-2 - 7573,82 m2. 5. Pobocza. - Uzupełnienie poboczy gruntem kat. III śr. gr. 7 cm z renowacji rowu - 970 m2. - Uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym o frakcji 0/31,5, gr. w-wy 7 cm - 1059 m2. 6. Zjazdy gospodarcze i na drogi boczne. - Ułożenie przepustów rurowych betonowych 40 cm pod zjazdami na ławie żwirowej gr. 15 cm. - 36 m. - Wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego, gr. w-wy 10 cm - 463,1 m2. 7. Oznakowanie pionowe. - Ustawienie słupków z rur stalowych o średnicy 50 mm wraz z wykonaniem i zasypaniem dołu z ubiciem - 14 szt. - Ustawienie konstrukcji wsporczych wraz z wykonaniem i zasypaniem dołu z ubiciem - 6 szt. - Przymocowanie do gotowych słupków tarcz znaków drogowych odblaskowych: Znaki typu A - 4 szt. Znaki typu B - 7 szt. Znaki typu D - 3 szt. Znaki typu T - 6 szt. Znaki typu U - 6 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1. złożą właściwą i właściwie podpisana ofertę, 2. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potępiałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielanie zamówienia, 1. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. W przypadku nie złożenia dokumentów i oświadczeń w określonym terminie lub złożenia dokumentów zawierających błędy Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta podlegała by odrzuceniu lub konieczne było by unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. ofertę (załącznik nr 1), 2. oświadczenie w sprawie spełniania przez oferenta warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 2), 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. wykaz co najmniej jednej wykonanej w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana z należytą starannością (należy załączyć referencje), 6. podpisany projekt umowy i parafowane wszystkie strony umowy (załącznik nr 4), 7. dane dotyczące podwykonawców z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i zakresu powierzonych im części zamówienia (jeśli oferent przewiduje zatrudnienie podwykonawców). 8. Wypełniony kosztorys ofertowy stanowiący (załącznik nr 5) do niniejsze SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastkowkoscielny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach