Przetargi.pl
Przebudowa drogi w miejscowości Dąbrówka Ług gm. Skórzec

Wójt Gminy Skórzec ogłasza przetarg

  • Adres: 08-114 Skórzec, ul. Siedlecka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6312891 , fax. 025 6312891
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Skórzec
    ul. Siedlecka 3 3
    08-114 Skórzec, woj. mazowieckie
    tel. 025 6312891, fax. 025 6312891
    REGON: 00054669600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://republika.pl/gminaskorzec
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi w miejscowości Dąbrówka Ług gm. Skórzec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w miejscowości Dąbrówka-Ług gm. Skórzec. Zamówienie obejmuje: a) roboty pomiarowe przy linowych robotach ziemnych, na odcinku - 0,921 km, b) roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowawczymi w ilości 1.387,77 m3, c) profilowanie i zagęszczenie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne o łącznej pow. 4.640,00 m2, d) podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 23cm o łącznej pow. 4.640,00 m2 e) skropienie nawierzchni asfaltem o łącznej pow. 4.640,00 m2, f) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych standard II - warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 4cm o łącznej pow. 4.640,00 m2, g) skropienie nawierzchni asfaltem o łącznej pow. 4.640,00 m2, h) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych standard II - warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 3cm - o łącznej pow. 4.640,00 m2, i) mechaniczne planowanie powierzchni poboczy o łącznej pow. 287,00 m2 j) inwentaryzacja powykonawcza - szt. 1 Szczegółowe dane zawarto w przedmiarze robót i dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do SIWZ. Przywołane w dokumentacji technicznej nazwy producentów materiałów służą wyłącznie do określenia ich ogólnej charakterystyki i nie ograniczają użycia materiałów innych producentów o parametrach nie gorszych od tych wskazanych w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamowienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. To jest: a) Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem składania ofert e) przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. To jest: a) dysponują dwoma pracownikami, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wraz z aktualną przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. b) wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej trzy roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonanych robót budowlanych. Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzające dokumentu należytego wykonania np. referencji, protokołu odbioru. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a) przedstawią informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościwo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość poiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 500.000 złotych wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. b) przedstawią polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony na kwotę 500.000 złotych od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełna/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na potwierdzenie spełniania warunków do ofery należy dołączyć : 1. aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okręslonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy - Załącznik nr 2. 7. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej trzy roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz robót budowlanych będzie nie ważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania, np. referencje, protokoły odbioru - Załącznik nr 3. 8. wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w tym przynajmniej 2 osoby do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności budowy dróg wraz z aktualną przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 4. 9. informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 500.000 złotych wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed treminem składania ofert. 10. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony na kwotę 500.000 złotych od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty, o których mowa należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. B. Wykonawca oprócz wyżej wymienionych dokumentów zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) formularz oferty, 2) kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną, 3) wadium, 4) harmonogram robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://republika.pl/gminaskorzec
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach