Przetargi.pl
Przebudowa drogi w miejscowości Chwaliszewo i przebudowa drogi w miejscowości Dębogóra

Gmina Kcynia ogłasza przetarg

  • Adres: 89240 Kcynia, ul. Rynek
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5893720 lub 21 , fax. 525 893 722
  • Data zamieszczenia: 2017-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kcynia
    ul. Rynek 23
    89240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5893720 lub 21, fax. 525 893 722
    REGON: 9235087200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi w miejscowości Chwaliszewo i przebudowa drogi w miejscowości Dębogóra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi w miejscowości Chwaliszewo i przebudowa drogi w miejscowości Dębogóra I. Przedmiot zamówienia: W niniejszym postępowaniu przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: 1) w zadaniu nr 1: Przebudowa drogi w miejscowości Chwaliszewo, 2) w zadaniu nr 2: Przebudowa drogi w miejscowości Dębogóra. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Zadanie nr 1: Przebudowa drogi w miejscowości Chwaliszewo Przedmiotem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi gminnej – w zakresie jezdni, wjazdów i chodników na długości 205 mb. Realizowany jest następujący zakres przebudowy: jezdnia 733 m2, chodnik 238 m2, wjazdy 52 m2, pobocza utwardzone 134 m2 – łącznie powierzchnia utwardzona - 1157 m2. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje również: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, wykonanie zieleni – trawnik, zabezpieczenie urządzeń infrastruktury podziemnej, wykonanie stałej organizacji ruchu. Dokładne ilości robót związane z projektem budowy ulicy zawiera przedmiar robót. Na inwestycję składają się w szczególności następujące typy i zakresy robót (szczegółowo opisane w dokumentach wskazanych w Rozdziale III pkt. 8 SIWZ): a) roboty przygotowawcze i zabezpieczające, na które składają się w szczególności: - korekta sytuacyjna istniejącej nawierzchni tłuczniowej (sytuacyjne nawiązanie do osi pasa drogowego), - zabezpieczenie kabli energetycznych i telekomunikacyjnych oraz sieci sanitarnej i wodociągowej, - ułożenie rur ochronnych dla istniejących kabli telekomunikacyjnych, - wycinka 1 drzewa wg oznaczenia na planie sytuacyjnym, b) roboty rozbiórkowe i ziemne, na które składają się w szczególności: - roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni tłuczniowo-brukowej – w zakresie pod wykonywaną nawierzchnię jezdni, - wykonanie uzupełniającego korytowania, c) odwodnienie – regulacje wysokościowe, na które składają się w szczególności: - regulacje wysokościowe pokryw infrastruktury podziemnej, - ułożenie, odcinkowo, przyjezdniowego ścieku, d) roboty dot. podbudowy, na które składają się w szczególności: - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - wzmocnienie podłoża mieszanką związaną cementem C1,5/2, e) roboty dot. nawierzchni i krawężników, na które składają się w szczególności: - wykonanie nawierzchni jezdni bitumicznej i tłuczniowej, - wykonanie nawierzchni wjazdów i chodnika z kostki brukowej betonowej, - ustawienie krawężnika betonowego, - ustawienie obrzeża betonowego, - ułożenie ścieku, f) wykonanie robót wykończeniowych, na które składają się w szczególności: - plantowanie terenu, g) zapewnienie czasowej organizacji ruchu, a po zakończeniu prac – ustanowienie stałej organizacji ruchu, h) pomiar powykonawczy zrealizowanych obiektów drogowych, i) Przyjęte parametry techniczne: kategoria ruchu KR – 1, klasa techniczna drogi – D, Vproj. – 30 km/h, szerokość jezdni – 3,50 m + utwardzone pobocze o średniej szerokości 0,75 m, szerokość wjazdów – 4,00 – 5,00 m, szerokość chodnika – 1,50 m. j) Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach wskazanych w Rozdziale III pkt. 8 SIWZ – Wykonawcy winni przygotować swoje oferty w oparciu o treść wskazanych tam dokumentów! 2. Zadanie nr 2: Przebudowa drogi w miejscowości Dębogóra Przedmiotem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi gminnej – w zakresie jezdni na długości 502,20 mb. Realizowany jest następujący zakres przebudowy: jezdnia 1810 m2, pobocza utwardzone 932 m2, zjazdy bitumiczne 89 m2, zjazdy kostka 14 m2 – łącznie powierzchnia utwardzona – 2845 m2. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje również: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, zabezpieczenie urządzeń infrastruktury podziemnej, wykonanie stałej organizacji ruchu. Dokładne ilości robót związane z projektem budowy ulicy zawiera przedmiar robót. Na inwestycję składają się w szczególności następujące typy i zakresy robót (szczegółowo opisane w dokumentach wskazanych w Rozdziale III pkt. 9 SIWZ): a) roboty przygotowawcze i zabezpieczające, na które składają się w szczególności: - sytuacyjne nawiązanie do osi pasa drogowego, - zabezpieczenie kabli energetycznych i telekomunikacyjnych oraz sieci sanitarnej i wodociągowej, b) roboty rozbiórkowe i ziemne, na które składają się w szczególności: - roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni tłuczniowej i bitumicznej, - wykonanie korytowania, c) odwodnienie – regulacje wysokościowe, na które składają się w szczególności: - regulacje wysokościowe pokryw infrastruktury, - ułożenie, odcinkowo, przyjezdniowego ścieku, d) roboty dot. podbudowy, na które składają się w szczególności: - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - wzmocnienie podłoża mieszanką związaną cementem C1,5/2, e) roboty dot. nawierzchni, na które składają się w szczególności: - wykonanie nawierzchni jezdni bitumicznej i tłuczniowej, - wykonanie nawierzchni wjazdów i chodnika z kostki brukowej betonowej, - ułożenie ścieku, f) wykonanie robót wykończeniowych, na które składają się w szczególności: - plantowanie terenu, g) zapewnienie czasowej organizacji ruchu, a po zakończeniu prac – ustanowienie stałej organizacji ruchu, h) pomiar powykonawczy zrealizowanych obiektów drogowych, i) Przyjęte parametry techniczne: kategoria ruchu KR – 1, klasa techniczna drogi – D, Vproj. – 30 km/h, szerokość jezdni – 3,50 m + utwardzone pobocze o szerokości 1,00 m, zjazdy z jezdni na przyległe działki - na długości 1,0 m. j) Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach wskazanych w Rozdziale III pkt. 9 SIWZ – Wykonawcy winni przygotować swoje oferty w oparciu o treść wskazanych tam dokumentów! III. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1. Zamawiający określa, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymaganie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. II ppkt 1 lit. a – h i ppkt 2 lit. a – h, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.). 2. Wykonawca winien dokumentować sposób zatrudnienia osób, o których mowa w ppkt. 1, zgodnie z przepisami prawa pracy, w szczególności ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.). 3. Zamawiający będzie w każdym czasie uprawniony do kontrolowania spełniania przez wykonawcę wymogu, o którym mowa w ppkt. 1 i dokumentowania jego spełnienia w sposób określony w ppkt. 2. W przypadku stwierdzenia jego niespełnienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w projekcie umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ) za każdy osobodzień niespełniania wymogu. IV. Szczegółowy opis materiałów stanowiących dostawę Zamawiającego: Zamawiający nie przewiduje realizacji zamówienia z wykorzystaniem dostawy inwestorskiej – wszystkie materiały (urządzenia) niezbędne do realizacji zamówienia dostarcza Wykonawca. V. Dodatkowe informacje: 1. Zamawiający, dopuszczając w Rozdziale I pkt. III ppkt 6 SIWZ, złożenie oferty równoważnej, wskazuje, że warunkiem uznania oferty za równoważną jest uzyskanie, za pomocą rozwiązania równoważnego zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie, rezultatu identycznego z określonym w niniejszym rozdziale i dokumentach dot. przedmiotu zamówienia, wskazanych w rozdziale III SIWZ. 2. UWAGA: Zapłata faktury nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy po dostarczeniu Zamawiającemu faktury i potwierdzenia przez inspektora nadzoru prawidłowego wykonania robót (protokół końcowy z wynikiem pozytywnym). UWAGA: Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie budowy!
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: a) w zadaniu nr 1 – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), b) w zadaniu nr 2 – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2007.42.275 j.t. ze zm.). 3. W przypadku wadium niegotówkowego (poręczenia lub gwarancje) Wykonawca może, według swojego wyboru: a) złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium u Zamawiającego, a kserokopię tak złożonego zabezpieczenia wadialnego, potwierdzoną przez pracownika przyjmującego zabezpieczenie, dołączyć do dokumentów ofertowych, b) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty – dokument ten nie będzie stanowił części oferty i zostanie zwrócony Wykonawcy po zakończeniu postępowania, chyba że z treści dokumentu wynika, że nie jest to konieczne (w szczególności: jest w nim zakreślona data obowiązywania, a jego wystawca zastrzegł, iż po jej upływie poręczenie lub gwarancja wygasa). 4. W przypadku gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji), zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w ppkt 11 lit. a-d – bez potwierdzania tych okoliczności, b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wadium ma zostać wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. uznania rachunku Zamawiającego, która musi nastąpić przed terminem składania ofert. 6. Przelewu należy dokonać na rachunek bankowy podany w pkt I ppkt 2 SIWZ. 7. Na poleceniu przelewu (blankiecie wpłaty) należy podać tytuł przelewu: „Wadium przetargowe – RI.271.1.1.2017” oraz podać informację o numerze rachunku bankowego Wykonawcy, na które ma zostać dokonany zwrot wadium. 8. Zamawiający niezwłocznie zwróci Wykonawcy wadium, jeżeli: a) dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, b) zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy). 9. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli wadium wniesione będzie w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, Wykonawca, którego oferta została wybrana: b) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, c) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach