Powiat Radomszczański ogłasza przetarg
- Adres: 97500 Radomsko, ul. Leszka Czarnego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 446 834 509 , fax. +48 44 683 43 35
- Data zamieszczenia: 2016-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Radomszczański
ul. Leszka Czarnego 22
97500 Radomsko, woj. łódzkie
tel. 446 834 509, fax. +48 44 683 43 35
REGON: 59064844500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 3935E w m. Wola Malowana - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na :Przebudowie drogi powiatowej nr 3935 E w m. Wola Malowana od skrzyżowania z drogą powiatową nr 3923 E do skrzyżowania z drogą gminną kierunek Feliksów. 2.Roboty stanowiące przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1.obejmują :Przebudowę drogi powiatowej nr 3935E w m. Wola Malowana. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi min: a) roboty rozbiórkowe, b) ustawienie krawężników i obrzeży, c) wykonanie warstw konstrukcyjnych poszerzenia, d) wykonanie nakładki z masy mineralno-bitumicznej, e) roboty ziemne, f) wykonanie warstw konstrukcyjnych zjazdów, g) prace geodezyjne, h) roboty towarzyszące, wycinka i sadzenie drzew, kolizje, i) wykonanie przepustów pod zjazdami, j) wykonanie poboczy tłuczniowych 3. Szczegółowy opis zakresu robót, o których mowa w pkt 2 określony został w: - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ - przedmiarze robót stanowiącym załącznik 1 do SIWZ - projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ UWAGA W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do SIWZ przez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub o równoważnych parametrach. Wszystkie wskazane z nazwy materiały użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 22 § 1 Kodeksu pracy) pracowników fizycznych, które wykonują czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych opisanych w przedmiarach robót, w szczególności robót drogowych związanych z budową drogi, w tym w szczególności robót nawierzchniowych – bitumicznych i brukarskich. Wymóg zatrudnienia nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących usługi geodezyjne, osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe oraz osób wykonujących dostawy materiałów budowlanych. Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu pracowników zatrudnionych na umowę o pracę zawierającego dane dotyczące imion i nazwisk zatrudnionych pracowników wraz z zakresem czynności wykonywanych przez poszczególnych pracowników wraz z wymiarem zatrudnienia oraz czasem trwania umowy o pracę. Zamawiający może w każdym czasie w celu potwierdzenia danych zawartych w wykazie żądać przedłożenia dokumentów, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 12.1 SIWZ. 3.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PEKAO S.A. w Radomsku: Nr rachunku: 07 1240 3132 1111 0010 3931 6944 z dopiskiem: Wadium – „Przebudowa drogi powiatowej nr 3935E w m. Wola Malowana” Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4.Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 3 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy. Oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – – Biuro Obsługi Klienta (portiernia) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem „WADIUM”. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „WP.272.24.2016.” 5.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 6.Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy. 7.Okres ważności wadium: Wykonawca zabezpiecza ofertę wymaganą kwotą na okres 25 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 25 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont (modernizacja) drogi dojazdowej w miejscowości Podsędkowice
Dodano: 2024-07-17 - Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn – etap IV
Dodano: 2024-07-11 - Wykonanie remontów cząstkowych dróg na terenie Gminy Grabica w 2024 r.
Dodano: 2024-07-05 - Przebudowa dróg w Gminie Kluki – etap III
Dodano: 2024-06-28 - Modernizacja dróg na terenie Gminy Jeżów
Dodano: 2024-06-24 - „Przebudowa drogi gminnej G21 w Grabinej Woli oraz G37 w Zamościu – Kolonii
Dodano: 2024-06-22 - „Remont drogi gminnej G7 w Kalskiej Woli”
Dodano: 2024-06-22 - Remont części drogi gminnej nr 104304E w miejscowości Gledzianów, gmina Witonia
Dodano: 2024-06-21 - „Przebudowa i remont dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Nowe Ostrowy wraz z modernizacją infrastruktury technicznej drogowej”
Dodano: 2024-06-14 - Remont drogi gminnej nr 104301E w miejscowości Gajew, gmina Witonia
Dodano: 2024-06-14