Powiat Kamiennogórski ogłasza przetarg
- Adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. W. Broniewskiego 15
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 64 50 100 , fax. 075 64 50 111
- Data zamieszczenia: 2015-03-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Kamiennogórski
ul. W. Broniewskiego 15 15
58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
tel. 075 64 50 100, fax. 075 64 50 111
REGON: 23082130000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienna-gora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 3490D, ul. Kościuszki w Kamiennej Górze w km 0+000 - 0+550 [powódź sierpień 2010 r.] wraz z kanalizacją deszczową i kanalizacją sanitarną - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot niniejszego zamówienia dotyczy przebudowy drogi powiatowej nr 3490D, ul. Kościuszki w Kamiennej Górze w km 0+000 - 0+550 [powódź sierpień 2010 r.] wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz kanalizacji sanitarnej oraz wykonaniem oznakowania pionowego w km 0+000 - 0+550 i poziomego w km 0+000 - 1+270. Zamawiający w ramach zamówienia wyodrębnił dwa zadania: 1. zadanie nr I - przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Kamiennej Górze przy ul. Kościuszki, 2. zadanie nr II - przebudowa drogi powiatowej nr 3490D, ul. Kościuszki w Kamiennej Górze w km 0+000 - 0+550 wraz z kanalizacją deszczową. Opis dla zadania nr I (przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Kamiennej Górze przy ul. Kościuszki): Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej realizowana będzie na podstawie zgłoszenia robót właściwemu organowi administracji architektoniczno - budowalnej. Zakres robót obejmuje swoim zasięgiem odcinek od studni S26 do studni S41 o długości ok. 542,50 m.W ramach realizacji niniejszego zadania przewiduje się wykonanie następujących prac: roboty ziemne, demontaż starych kanałów i studni kanalizacyjnych, ułożenie rur kanalizacyjnych, posadowienie studni betonowych i studzienek systemowych z tworzywa sztucznego, zabezpieczenie istniejącej infrastruktury podziemnej w miejscu zbliżeń i skrzyżowań, podłączenie sieci i przyłączy kanalizacyjnych do przebudowywanej sieci kanalizacji sanitarnej. Prace prowadzone będą na czynnym kanale sanitarnym, w związku z czym Wykonawca odpowiedzialny jest za zapewnienie ciągłości przepływu ścieków np. poprzez blokowanie odcinków kanałów i pompowanie ścieków między studniami. Prace winny być prowadzone w uzgodnieniu z Miejskim Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Kamiennej Górze. Opis dla zadnia nr II (przebudowa drogi powiatowej nr 3490D, ul. Kościuszki w Kamiennej Górze w km 0+000 - 0+550 wraz z kanalizacją deszczową). Przebudowa drogi w km 0+000 - 0+320 realizowana będzie na podstawie zgłoszenia robót właściwemu organowi administracji architektoniczno - budowalnej natomiast w km 0+320 - 0+550 na podstawie pozwolenia na budowę. W ramach niniejszego zamówienia przewiduje się wykonanie następujących prac: przebudowę nawierzchni jezdni drogi, przebudowę nawierzchni chodników, parkingów, zatok postojowych i autobusowych, budowę kanalizacji deszczowej, mechaniczne malowanie linii oznakowania poziomego na powierzchni 532,00 m2 (km 0+000 - 1+270), ustawienie oznakowania pionowego (montaż słupków, znaków oraz luster drogowych) w ilości 39 szt. (km 0+000 - 0+550). Droga o następujących parametrach: droga klasy Z, ilość pasów ruchu - 2, szerokość pasów ruchu 3,0 - 5,0 m, długość drogi 0,550 km, szerokość jezdni zmienna 6,0 - 9,0 m, nawierzchnia jezdni drogi (w-wa ścieralna) - SMA 11 gr. 5 cm, szerokość chodników zmienna min 1,8 m, szerokość miejsc postojowych - 2,5 m, szerokość zatok autobusowych - 3,0 m, nawierzchnia jezdni chodników, zatok postojowych i autobusowych - kostka betonowa wibroprasowana, odwodnienie - kanalizacja deszczowa, kategoria ruchu KR3. Charakterystyka robót dla wykonania oznakowania: oznakowanie (pionowe i poziome) należy wykonać zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu, oznakowanie należy wykonać przy zastosowaniu mas termoplastycznych z krótkim czasem schnięcia, grubość nałożonej warstwy powinna wynosić od 0,9 mm do 5 mm, oznakowanie powinno charakteryzować się dobrą widocznością w dzień i w nocy bez względu na warunki pogodowe i porę roku, oznakowanie powinno wykazywać się dobrą przyczepnością do podłoża, odpornością na ścieranie i pękanie oraz działanie solanki, zawarte w masie mikrokulki szklane powinny zapewnić utrzymanie odblaskowości w dalszym okresie eksploatacji. Cena jednostkowa wymalowań uwzględnia koszt robót przygotowawczych, np. oczyszczenie nawierzchni z zabrudzeń, przedznakowanie robót. Informacje ogólne: Poza pracami określonymi w opisie dla zadania I i zadania II do Wykonawcy należeć będą wszystkie inne obowiązki określone w Części III (Istotne postanowienia umowy). Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót dotyczącymi zakresu w/w zadań. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, warunkami umowy oraz przedmiarami robót. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wystąpienia awarii w obszarze przebudowywanej nawierzchni podmiot je usuwający każdorazowo zostanie poinformowany o obowiązku przeprowadzenia prac odtworzeniowych przez Wykonawcę lub inny podmiot przez niego wskazany (za uzgodnieniem stron) w celu zachowania gwarancji wynikającej z umowy łączącej Wykonawcę z Zamawiającym. Zamawiający informuje, że w trakcie wykonywania robót na placu budowy prowadzone będą, przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Kamiennej Górze i TAURON Sp. z o .o. roboty związane z remontem sieci wodociągowej oraz przełożeniem lamp oświetleniowych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 60 miesięcy na wykonane i odebrane roboty z wyjątkiem oznakowania poziomego grubowarstwowego, na które Wykonawca udzieli gwarancji wynoszącej 36 miesiące. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia oraz przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji, w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, harmonogramu rzeczowo - finansowego, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot zamówienia. W przypadku, gdy przebudowa drogi kolidować będzie z istniejącymi urządzeniami i obiektami infrastruktury technicznej niezwiązanymi z gospodarką drogową, Wykonawca na swój koszt dokona przełożenia lub zabezpieczenia ww. urządzeń. Warunkiem zapłaty przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. części wynagrodzenia za roboty budowlane przypadające mu do zapłaty (zadanie nr I), jest przedłożenie umów cesji praw wynikających z udzielonej przez sprzedawcę lub producenta gwarancji na użyte materiały budowlane wraz z kartami gwarancyjnymi (wzór umowy cesji - Część III Istotne postanowienia umowy). Zamawiający informuje, że dysponuje projektem organizacji ruchu - stałej oraz na czas prowadzenia robót. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi: dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, przedmiary robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 68 675,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt osiem tysięcy sześćset siedemdziesiąt pięć złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest więc wystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego nr 36 2030 0045 1110 0000 0207 5160. Na przelewie należy umieścić informację: wadium - przebudowa drogi powiatowej nr 3490D w Kamiennej Górze. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - wyłącznie w Kancelarii Ogólnej. Przy przekazaniu tych dokumentów Wykonawca otrzyma potwierdzenie złożenia. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie innej niż w pieniądzu wadium powinno być sporządzone adekwatnie do formy, w której jest wnoszone i winno zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie, beneficjenta gwarancji/poręczenia, gwaranta lub poręczyciela wraz ze wskazaniem ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, kwotę gwarancji lub poręczenia, termin ważności wadium, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zwrot wadium oraz sytuacja jego ewentualnego zatrzymania uregulowana jest w art. 46 Ustawy pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na przedmiot zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamienna-gora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27