Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3465P - UL. OPAŁKI I NR 3477P - UL. SKŁADOWA W KOLE - ODCINEK O DŁUGOŚCI 1,21714 KM

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Toruńska 200
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2610576 , fax. 063 2610576
  • Data zamieszczenia: 2016-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Toruńska 200 200
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2610576, fax. 063 2610576
    REGON: 31102298900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkolo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3465P - UL. OPAŁKI I NR 3477P - UL. SKŁADOWA W KOLE - ODCINEK O DŁUGOŚCI 1,21714 KM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Nazwa zadania: Przebudowa Przebudowa drogi powiatowej nr 3465P - ul. Opałki i nr 3477P - ul. Składowa w Kole - odcinek o długości 1,21714 km 2. Opis zadania: Stan istniejący: długość 1,21714 km nie ulega zmianie, szerokość 7 m nie ulega zmianie, nośność 80 kN, brak miejsc postojowych, koleiny w nawierzchni jezdni 6-7 cm, istniejące chodniki dla pieszych w 50-60% zniszczone lub ich brak, ścieżki rowerowe - brak, kanalizacja deszczowa do przebudowy, odcinki kanałów do renowacji. Stan docelowy: nośność 115 kN, nawierzchnia jezdni warstwa ścieralna z SMA 11PMB 45/80-55 jak dla KR4 gr. 5 cm - 9672,7 m? z częściowym wzmocnieniem poprzez ułożenie geokompozytu - 4878,87 m? , pas postojowy - 2383,65 m? i zjazdy - 1190,46 m? z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 25 cm i na podłożu z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem o Rm=5MPa gr. 20 cm, chodniki i ścieżki rowerowe z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na podbudowie z mieszanki betonowej klasy C 8/10 gr. 15 cm. - 5 039, 83 m?, zatoka autobusowa z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na podbudowie z betonu klasy C12/15 gr. 20 cm - 114 m?, oznakowanie poziome grubowarstwowe - 352,96 m?, znaki drogowe pionowe - 84 szt, bariery ochronne U-12 - 4 m, kanalizacja deszczowa: rurociągi - 1031,5 m, studnie kanalizacyjne - 19 szt, wpusty ściekowe krawężnikowo - jezdniowe ? 500 mm - 64 szt, odwodnienie liniowe - 35 m, renowacja rurociągów - 564 m. Przebudowa skrzyżowań - 7 szt (z ul. powiatowymi 2 szt, gminnymi - 2 szt, osiedlowymi - 3 szt), miejsca postojowe dla sam. ciężarowych - 43 szt, dla osobowych -19 szt, zatoka autobusowa z peronem - 1 szt 3. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia : 1) Prowadzenie robót musi odbywać się pod ruchem drogowym przynajmniej jednokierunkowym od ul. Bliznej do ul. Towarowej. Powyższe należy uwzględnić przy opracowaniu projektu organizacji ruchu, o którym mowa w pkt 4). 2) Zgodnie z art. 30 ustawy Pzp, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na wykonawcy. Podane ewentualne przykładowe w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego. 3) Powierzenie przez Wykonawcę wykonania zamówienia w części lub w całości podwykonawcom, jest możliwe po przedłożeniu projektu umowy o podwykonawstwie i zaakceptowaniu jej treści przez Zamawiającego. Projekt umowy z podwykonawcą musi uwzględniać informacje zgodne z wytycznymi zawartymi w art. 143d ustawy Pzp. Część zamówienia (zakres rzeczowy oraz szacunkowa wartość), której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy powinna być wskazany w formularzu ofertowym. 4) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jest zobowiązany do opracowania, uzgodnienia i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu i oznakowania i zabezpieczenia robót przed przystąpieniem do robót. 5) Oferent zobowiązany jest, do dokonania wizji w terenie oraz uzyskania wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy 6) Przedmiot zamówienia opisują ponadto: 1 Projekt umowy - załącznik nr 4 do siwz 2 Kosztorys ofertowy - załącznik nr 5 do siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składana ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Zachodni WBK S.A. nr 77 1090 1203 0000 0001 0967 1907 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą określony w rozdziale XVII pkt 1. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 1, w formie lub formach, o których mowa w pkt 2 zostanie wykluczony z postępowania. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 10. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed terminem składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkolo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach