Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 06-200 Maków Mazowiecki, ul. Krótka 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7173040 , fax. 029 7171522
- Data zamieszczenia: 2010-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Krótka 3 3
06-200 Maków Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 029 7173040, fax. 029 7171522
REGON: 55067102700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-makowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 3227W Przasnysz - Baranowo, odcinek o długości 1,46 km wraz z przebudową skrzyżowania z drogą nr 3234W w miejscowości Drążdżewo - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa drogi powiatowej nr 3227W Przasnysz - Baranowo, odcinek o długości 1,46 km wraz z przebudową skrzyżowania z drogą nr 3234W w miejscowości Drążdżewo - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania b. posiadania wiedzy i doświadczenia; warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 zadania (maksymalnie 5 zadań) porównywalne z przedmiotem zamówienia. Za porównywalne zadanie uważać się będzie budowę lub przebudowę lub rozbudowę drogi o przekroju ulicznym lub półulicznym, obejmującą swym zakresem wszystkie niżej wymienione elementy robót: - wykonanie nawierzchni w technologii betonu asfaltowego produkowanego i wbudowywanego na gorąco, - wykonanie chodników i rond w technologii kostki brukowej (betonowej i kamiennej). Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku, tj. liczba wykazanych robót, wartość wykazanych robót i zakresy wykazanych robót będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie wykazu stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty - Doświadczenie wykonawcy. c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie wykwalifikowaną kadrą, niezbędną do kierowania robotami, będącymi przedmiotem zamówienia, posiadającą wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności do obsadzenia niżej podanych stanowisk: Kierownik budowy - wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej - 1 osoba - minimum 1 zadanie z zakresu budowy lub rozbudowy lub przebudowy dróg obejmujące wykonanie nawierzchni bitumicznych jako Kierownik Budowy lub Kierownik Robót Drogowych;Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) powyższy warunek spełniają łącznie. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu, stanowiącego załącznik nr 2 do formularza oferty - Wykaz personelu. - Wykonawca powinien dysponować co najmniej niżej wymienionymi jednostkami sprzętu, zapewniającym wykonanie robót zgodnie z SST: Frezarka drogowa sterowane elektronicznie o głębokości frezowania regulowanej w zakresie 0-10 cm i o szerokości frezowania: min 1,2 m - 1 szt. Szczotka mechaniczna - 1 szt. Wytwórnia (otaczarka) mieszanki mineralno-bitumicznej o parametrach technicznych zgodnych z SST, o wydajności min. 100 t/h - kpl 1 Układarka do mieszanki mineralno-bitumicznej elektronicznie sterowana o zmiennej szerokości roboczej do 7 m - 1 szt. Walec stalowy gładki średni i ciężki - 1 + 1 Walec wibracyjny mały lub zagęszczarka wibracyjna - 1 szt. Koparka - 1 szt. Wykonawca może także wymienić alternatywny, porównywalny technicznie sprzęt proponowany przez siebie dla danych prac dołączając uzasadnienie swoich propozycji. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zmówienia (konsorcjum) powyższy warunek spełniają łącznie. Dopuszcza się zakup mieszanki mineralno - bitumicznej pod warunkiem, że zostanie wyprodukowana w wytwórni zlokalizowanej w takiej odległości, że czas transportu od załadunku do wbudowania nie przekroczy 2 godzin ze spełnieniem warunku utrzymania temperatury wbudowania. W takim przypadku nie wymaga się, aby Wykonawca wykazał, iż będzie dysponował wytwórnią do produkcji mieszanki betonu asfaltowego. Wymagane jest natomiast wskazanie wytwórni (z podaniem jej podstawowych parametrów), w której będzie produkowany beton asfaltowy i odległości od miejsca wbudowania mieszanki. Wykonawca musi posiadać lub mieć zapewniony dostęp do laboratorium wyposażonego w sprzęt do badań kontrolnych wymaganych postanowieniami Szczegółowych Specyfikacji Technicznych. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do formularza oferty - Wykaz sprzętu. d. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca musi potwierdzić wysokość posiadanych środków finansowych (środki własne na rachunku lub kredyt, o ile środki z kredytu nie są przeznaczone na zrealizowanie innego konkretnego celu) lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN. Środki finansowe podane w zaświadczeniu z banku w walutach innych niż PLN będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia zaświadczenia. Przy ocenie spełnienia tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są złożyc następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp; 2. Oświadczenia, zgodnie z załącznikiem nr 1 do formularza oferty, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy - o ile osoba/y podpisujące ofertę nie posiadają takich uprawnień na podstawie dokumentów rejestrowych firmy; 4. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy, nie jest mniejsza niż 1.000.000 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, informację przedkłada ten /lub ci, w stosunku do których niniejsza SIWZ wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. 9. Wykaz osób, zgodny z treścią załącznika nr 2 - Wykaz personelu, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami. Do informacji należy załączyć oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami oraz oświadczenia, że są członkami właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ubezpieczonymi od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, informację przedkłada ten /lub ci, w stosunku do których niniejsza SIWZ wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. 10.Wykaz urządzeń i narzędzi, jakimi dysponuje Wykonawca niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 - Wykaz sprzętu wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 8.3 niniejszej SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, informację przedkłada ten /lub ci, w stosunku do których niniejsza SIWZ wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. 11. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy winna być umieszczona na formularzu, zgodnym z treścią załącznika nr 4 - Doświadczenie wykonawcy. W formularzu należy zamieścić wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (kopia protokołów odbiorów końcowych z oceną jakości wykonanych robót lub referencje od właściwych zamawiających). Maksymalnie należy wykazać 5 zadań. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, informację przedkłada ten /lub ci, w stosunku do których niniejsza SIWZ wymaga potwierdzenia spełnienia warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-makowski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dróg powiatowych
Dodano: 2016-07-27 - Asfaltowanie dróg gminnych
Dodano: 2016-07-27 - Odbudowa drogi powiatowej nr 3838W Łaziska - Stare Budy, w km 3+110 do km 5+610 i 7+010 do km 9+530 o długości 5,02 km
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1433W od drogi woj. nr 574 do drogi woj. nr 583 o dł. 1,899 km we wsi Szczawin Borowy Kolonia i wsi Gołas, 09-550 Szczawin Kościelny
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Trojanów
Dodano: 2016-07-27 - Realizacja projektu Nasz wspólny Plac Muranów na terenie boiska przy Szkole Podstawowej nr 32 przy ul. Lewartowskiego 2 w Warszawie (znak sprawy ZP-65/16)
Dodano: 2016-07-27 - Remont nawierzchni dróg gminnych w Sulejówku.
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie zamówienia pn.: Radomski Program Drogowy - utwardzenia dróg gruntowych - ulica Poprzeczna w Radomiu
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej w Wólce Przybójewskiej - etap III
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie zamówienia pn.: Radomski Program Drogowy - utwardzenia dróg gruntowych - ulice: Mazurska, Łowicka w Radomiu
Dodano: 2016-07-25