Powiat Włocławski ogłasza przetarg
- Adres: 87800 Włocławek, ul. Cyganka
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 54 230 46 00 , fax. 54 230 46 71
- Data zamieszczenia: 2017-03-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Włocławski
ul. Cyganka 28
87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 54 230 46 00, fax. 54 230 46 71
REGON: 91086855300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 2920C Kowal – Dobrzelewice – Baruchowo – etap Ib od km 5+878 do km 6+878 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi powiatowej nr 2920C Kowal – Dobrzelewice – Baruchowo – etap Ib od km 5+878 do km 6+878”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Podstawą do określenia ceny, ryczałtowej za przedmiot zamówienia jest dokumentacja projektowa oraz ilości robót wynikające z tej dokumentacji. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. 3. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem” (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.), dotyczących: - wykonywania robót rozbiórkowych, ziemnych i przygotowawczych metodą mechaniczną (operatorzy, kierowcy sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia), - wykonywania robót ziemnych metodą ręczną (pracownicy wykonujący roboty podstawowe przy wykonywaniu robót ziemnych), - układania nawierzchni i chodników (pracownicy wykonujący roboty przy wykonywaniu robót związanych z układaniem nawierzchni i robotami brukarskimi). Dla udokumentowania tego faktu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania placu budowy wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w składzie zespołu wykonującego prace Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. Forma zatrudnienia nowych osób nie może ulec zmianie. 5. Okres gwarancji i rękojmi- Wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert, to jest do dnia 17 marca 2017 r. do godz. 10:00. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Likwidacja przełomów oraz remonty odcinków dróg powiatowych - część III”
Dodano: 2024-05-27 - Rozbudowa drogi gminnej nr 051599C do Trzcińca
Dodano: 2023-11-16 - Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Osięciny
Dodano: 2023-08-25 - „Remont drogi powiatowej nr 2578C Bródzki – Głębokie na odcinku od km 3+238 do km 4+578”
Dodano: 2023-06-15 - Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kcynia
Dodano: 2023-05-16 - Przebudowa drogi gminnej – ul. Szkolna w m. Szczepanowo
Dodano: 2023-05-12 - Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działce nr 81 obręb Czyste na odcinku od km 0+000,00 do km 0+417,42 – II postępowanie
Dodano: 2023-05-11 - Przebudowa drogi gminnej do miejscowości Kobelniki
Dodano: 2023-04-28 - Przebudowa nawierzchni ul. Kolejowej – łącznik pomiędzy ul. Kolejową a kempingiem wraz z budową oświetlenia w Ciechocinku
Dodano: 2023-04-24 - Przebudowa drogi gminnej Będzitowo - Pęchowo etap I
Dodano: 2023-04-12