Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2428W RUSZKOWO - STUDZIANKI - NUNA, NA ODCINKU RUSZKOWO - CZAJKI DŁUGOŚCI 600m O SZEROKOŚCI JEZDNI 5m.

Powiat Nowodworski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego 1B
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 765 32 90 , fax. 22 765 32 91
  • Data zamieszczenia: 2014-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowodworski
    ul. Ignacego Paderewskiego 1B 1B
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 765 32 90, fax. 22 765 32 91
    REGON: 01327003400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowodworski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2428W RUSZKOWO - STUDZIANKI - NUNA, NA ODCINKU RUSZKOWO - CZAJKI DŁUGOŚCI 600m O SZEROKOŚCI JEZDNI 5m.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest realizacja zadania pn: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2428W Ruszkowo - Studzianki - Nuna. Zadanie to realizowane będzie na terenie Gminy Nasielsk na odcinku drogi Ruszkowo - Czajki, na długości 600m i szerokości jezdni 5m. Realizacja zamówienia ma na celu poprawę stanu technicznego wyżej wymienionej drogi poprzez przebudowę jej nawierzchni wraz z wykonaniem robót drogowych towarzyszących. Opis ogólny: 1.W ramach przebudowy przedmiotowej drogi powiatowej przewiduje się wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych na długości odcinka 600 m. Istniejąca nawierzchnia jezdni z kruszywa łamanego będzie służyła jako podbudowa. Przewiduje się wyrównanie istniejącej nawierzchni jezdni kruszywem łamanym oraz jej utwardzenie jedną warstwą z mieszanek mineralno-bitumicznych. 2.Przewidywana kategoria ruchu - KR2. 3.Przewiduje się konieczność wykonania robót przygotowawczych, w tym robót pomiarowych. 4.Odwodnienie przedmiotowej drogi powiatowej odbywać się będzie powierzchniowo z odprowadzeniem wód opadowych na pobocza do istniejących rowów drogowych. 5.Przewiduje się wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu w postaci barier ochronnych SP-05. 6.Nie przewiduje się wykonania oznakowania. 7.Przewiduje się wykonanie robót wykończeniowych - pobocza z kruszywa łamanego. 8.Zakres robót oszacowany jest w przedmiarze robót załączonym do SIWZ. Wymogi Technologiczne - roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru stanowiącymi załącznik do SIWZ. Uwagi ogólne: 1.Wszelkie roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z: 1) ustawą - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.), 2) Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. z 1999r. Nr 43, poz. 430 z późn.zm.), 3) Inne przepisy związane. 2.Wszelkie regulacje urządzeń niezwiązanych z infrastrukturą drogową należy prowadzić pod nadzorem ich Właściciela lub Zarządcy. Zobowiązuje się też Wykonawcę robót do uzyskania oświadczenia od Właściciela lub Zarządcy urządzeń nt. należytego wykonania robót. 3.Ustala się kolejność ważności dokumentów dla obiektu objętego zamówieniem: 1) Dokumentacja opisowa, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, 3) Przedmiar robót. 4) W przypadku braku odpowiednich zapisów w STWiOR - obowiązujące normy i przepisy regulujące. 4.Materiały pochodzące z rozbiórki i wycinki drzew stanowią własność Wykonawcy i będą wywiezione na jego koszt poza teren budowy. Materiały te winny być usunięte poza teren budowy przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.) 5.Przed przystąpieniem do robót w pobliżu urządzeń podziemnych, należy ręcznie wykonać kontrolne przekopy, w celu ich lokalizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego obowiązany jest - pod rygorem nieważności oferty, wnieść wadium w kwocie 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2.Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Polski Bank Spółdzielczy w Ciechanowie, Oddział Płońsk numer rachunku: 78 8213 0008 2006 0803 0340 0012 W przypadku wpłaty przelewem, Zamawiający uzna wadium za wniesione skutecznie, jeżeli w dniu 06.10.2014r. do godz. 11:30 będzie ono na koncie depozytowym Zamawiającego. Kopię dowodu wpłaty należy załączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki) w pok. 117 (I piętro) przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 06.10.2014r., do godz. 11:30. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Do oferty należy załączyć jedynie kserokopię dowodu wniesienia wadium. 5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach musi zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, jeżeli zaistnieją przesłanki do zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 p.z.p. W przypadku dokumentów gwarancyjnych wystawianych przez towarzystwa ubezpieczeń i banki nie jest dopuszczalne zamieszczanie w gwarancji warunku złożenia żądania zapłaty sumy gwarancyjnej towarzystwu ubezpieczeniowemu lub bankowi za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a p.z.p.), z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 5 p.z.p., zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza: a)odmówi podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego stanie się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowodworski.pl - zakładka: Zamówienia Publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach