Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2314C Żnin - Janowiec Wlkp. od km 12+675 do km 18+375 dł. 5,7 km, cześć I od km 14+800 do km 18+375 dł. 3,575 km cześć II od km 12+675 do km 14+800 dł. 2,125 km

Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z siedzibą w Podgórzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, Podgórzyn 62a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3020668 , fax. 052 3020668
  • Data zamieszczenia: 2016-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z siedzibą w Podgórzynie
    Podgórzyn 62a 62a
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3020668, fax. 052 3020668
    REGON: 09236650200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdpznin.nbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2314C Żnin - Janowiec Wlkp. od km 12+675 do km 18+375 dł. 5,7 km, cześć I od km 14+800 do km 18+375 dł. 3,575 km cześć II od km 12+675 do km 14+800 dł. 2,125 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: Przebudowę w dwóch częściach 5,7 km drogi powiatowej nr 2314C Żnin - Janowiec Wlkp. poprzez: wyrównanie i odpowiednie wyprofilowanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym, wykonanie nakładek bitumicznych na jezdni, wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni na poszerzeniach, wykonanie ronda w m. Żerniki, wykonanie pętli autobusowej, wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni na rondzie i pętli autobusowej, wykonanie oświetlenia ulicznego ronda i zatoki autobusowej, usunięcie kolizji sieci teletechnicznej i elektroenergetycznej z układem drogowym, wykonanie wyspy spowalniającej ruch, wykonanie poboczy z destruktu bitumicznego i mieszanki optymalnej, wybudowanie chodnika, remont i czyszczenie przepustów, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, przebudowę zjazdów. Parametry techniczne: klasa techniczna - Z, kategoria ruchu - KR3, obszar zabudowany i niezabudowany, prędkość projektowa - 40 km/h, długość odcinka objętego przebudową 5,7 km, szerokość jezdni poza obszarem zabudowanym - 6,0 m, a w obszarze zabudowanym 6,5 m, szerokość pasa ruchu 3,0/3,25, UWAGA:!!! Szczegółowe Specyfikacje Techniczne, dokumentacje projektowe wraz z uzgodnieniami zamieszczone na stronie internetowej dotyczą 18,375 km odcinka drogi 2314C; podczas analizy dokumentacji proszę o branie pod uwagę tylko i wyłącznie 5,7 km odcinka tj. od km 12+675 do km 18+375 przedmiotowej drogi. Wykonanie robót budowlanych:realizacja robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia musi być zgodna z zatwierdzoną dokumentacją tj. Projektem Budowlanym, Projektem Wykonawczym, Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, SIWZ, kosztorysem ofertowym oraz projektem umowy. Zamawiający przekaże wykonawcy niezbędną dokumentację w wersji papierowej na jego pisemny wniosek. W sprawach nieuregulowanych należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego oraz sztuki inżynierskiej. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone, jeżeli odbiór nastąpi bez usterek, zostaną zakończone wszystkie prace wchodzące w przedmiot zamówienia, do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w dokumentacji projektowej, użyte w dokumentacji projektowej lub w jakimkolwiek dokumencie będącym częścią SIWZ, nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. We wszystkich przypadkach w których projektant wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie elementów przedmiotu zamówienia mają one jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno-użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach. Udowodnienie, że proponowane materiały i urządzenia są równoważne spoczywa na Wykonawcy na etapie składania ofert. Dokumenty potwierdzające należy załączyć do oferty, Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). Wykonawca przekaże wymienione w zdaniu wcześniejszym dokumenty w dniu zgłoszenia zakończenia robót i okaże na każde żądanie Zamawiającego i inspektora nadzoru w trakcie trwania robót, Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez inspektora nadzoru, Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki lub wytworzonych odpadów dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów lub odpadów, wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w powszechnie obowiązujących przepisach prawam Wykonawca udzieli gwarancji jakości na warunkach określonych w załączniku nr 10 do SIWZ, poprzez wystawienie w formie papierowej karty gwarancji jakości wykonanych robót, Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu czasowej organizacji ruchu i stosowania jej przy realizacji zadania, w przypadku, gdy Zamawiający w niniejszym postępowaniu opisał przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których jest także mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, dopuszcza się także rozwiązania równoważne opisywanym, gdy wykonawca składając ofertę będzie powoływał się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku należy w ofercie lub w trakcie realizacji zamówienia wykazać w formie dokumentów/rysunków/innych norm, że zaproponowane rozwiązanie równoważne spełnia wszystkie oczekiwane przez Zamawiającego parametry w stopniu nie gorszym od tych, opisanych w niniejszej SIWZ. W przypadku zaoferowania tych rozwiązań w ofercie, należy dokumenty /zestawienia/rysunki/normy inne załączyć do oferty. Identyczna zasada i wymaganie będą obowiązywały w trakcie realizacji zamówieni z zastrzeżeniem uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 zł słownie: sto tysięcy złotych 00/100 przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach:pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). Wadium wnoszone: w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 32 8181 0000 0001 4863 2000 0003 z dopiskiem na blankiecie przelewu: (wadium na zadanie Przebudowa drogi powiatowej nr 2314C Żnin - Janowiec Wlkp. od km 12+675 do km 18+375 dł. 5,7 km cześć I od km 14+800 do km 18+375, część II od km 12+675 do km 14+800.).Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem Zamawiający proponuje dołączyć do oferty. Wnoszone w pozostałych formach - należy załączyć w formie oryginału do oferty.Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: nazwa i adres Zamawiającego - Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z/s w Podgórzynie, Podgórzyn 62a , 88-400 Żnin, NIP: 562-15-38-164,określenie przedmiotu zamówienia, nazwę i adres Wykonawcy, termin ważności. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 10.02.2016 r. do godz. 10.00. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, wadium może wnieść jeden z nich. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwróci wadium wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.Wadium winno być ważne przez okres związania z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpznin.nbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach