Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 337R Sędziszów Młp. - Bystrzyca - Wielopole Skrz.

Powiat Ropczycko - Sędziszowski ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Konopnickiej 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2218306 , fax. 017 2228571
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ropczycko - Sędziszowski
    ul. Konopnickiej 5 5
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. 017 2218306, fax. 017 2228571
    REGON: 69058143600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 337R Sędziszów Młp. - Bystrzyca - Wielopole Skrz.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej Nr 1337R Sędziszów Młp. - Bystrzyca - Wielopole Skrz. w m. Wiercany, Olimpów, Bystrzyca w gminie Iwierzyce oraz Nawsie i Wielopole Skrz. w gminie Wielopole Skrz. w istniejącej koronie drogi, km 6 + 791 ÷ 23 + 256. Łączna długość - 16 465 m. Zakres robót przewidziany projektem obejmuje: wzmocnienie istniejącej nawierzchni z dostosowaniem do obciążenia ruchem KR3, wykonanie obustronnych poboczy, przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych, renowację systemu odwodnienia drogi (rowy, przepusty pod zjazdami i pod drogą), odtworzenie i uzupełnienie znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, budowa chodników, budowa normatywnych zatok autobusowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 58 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - co najmniej 1 robota budowlana w ciągu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadająca swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 5 000 000 PLN brutto wraz z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. - dysponują potencjałem technicznym (sprzętowym) min: Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min. 100 t/godz. Rozkładarka (rozścielacz) mas bitumicznych Walec statyczny samojezdny stalowy ciężki Walec statyczny samojezdny stalowy średni Walec statyczny samojezdny ogumiony ciężki Szczotka mechaniczna do czyszczenia (sprężarka) Skrapiarka Równiarka Samochody dostawcze, samowyładowcze Koparko - ładowarka lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. - dysponują możliwością przeprowadzenia n/w badań laboratoryjnych: Ekstrakcja Penetracja Pierścień - kula Stabilność Odkształcenie - dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Kierownik budowy doświadczenie min. 3 lata od chwili uzyskania uprawnień w specjalności drogowej oraz należy do Izby Inżynierów Budownictwa - lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.3.1. udzielą gwarancji na wykonane roboty budowlane min. 36 m-cy. 1.3.2. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - art. 24 ust 1 i 2 Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (Załącznik Nr 1) A.2) Kosztorys ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (Załącznik Nr 1a) + Załącznik Nr 1b Wykaz cen czynników kalkulacyjnych A.3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 2) A.4) Oświadczenie dotyczące podwykonawstwa - (Załącznik Nr 6) A.5) Wstępny rzeczowo-finansowy harmonogram prac (Załącznik Nr 7) z uwzględnieniem: 1) w 2009 roku - wykonania robót na kwotę brutto 6 178 113,12 zł 2) w 2010 roku - pozostałej kwoty brutto wynikającej z ceny przedkładanej oferty. A.6) Dowód wniesienia wadium. A.7) Oświadczenie o możliwości wykonania badań, o których mowa w pkt 1.2 A.8) Zaakceptowany (podpisany) wzór umowy (Załącznik Nr 8) A.9) oświadczenie o okresie gwarancji - wypełnić w formularzu oferty B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej 1 odpowiadająca swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 5 000 000 PLN brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik Nr 5). C.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (Załącznik Nr 4) oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; C.3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik Nr 3) oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; C.4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w specjalności drogowej (załączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa Kierownika Budowy) C.5) Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym (Załącznik Nr 3A) D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D.2) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia jako partnerzy konsorcium, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt A.3, B.1, B.2, B.3, B.4 i B.5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie; oferta musi być podpisana przez pełnomocnika działającego w imieniu wszystkich wykonawców lub w taki sposób by wiązała wszystkich wykonawców; wszyscy partnerzy będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego, od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum; wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spropczyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach