Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu ogłasza przetarg
- Adres: 37-500 Jarosław, ul. 3 Maja 70
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0166215421 w. 217
- Data zamieszczenia: 2009-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu
ul. 3 Maja 70 70
37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
tel. 0166215421 w. 217 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.comjar.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oraz montaż lampy RTG typu OPTI 150/30/50 HC-100 do zestawu rentgenowskiego MULTIX COMPACT K - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa oraz montaż lampy RTG typu OPTI 150/30/50 HC-100 do zestawu rentgenowskiego MULTIX COMPACT K - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331110001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie obowiązuje
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. tj.: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia. d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń żądanych przez Zamawiającego będzie stanowić podstawę oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie się kierował formułą: spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawa zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.comjar.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zestaw radiografii cyfrowej z aparatem RTG wewnątrzustnym.
Dodano: 2016-05-18 - Przetarg nieograniczony na dostawę aparatu rentgenowskiego oraz aparatu usg do Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.
Dodano: 2016-01-20 - Przetarg nieograniczony na dostawę aparatu rentgenowskiego analogowego z ucyfrowieniem.
Dodano: 2015-12-30 - Dostawa z montażem aparatu RTG z ramieniem C
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa i montaż aparatu rtg do zdjęć kostnych i płucnych wraz z adaptacją pomieszczeń na pracownię rtg w Szpitalu Powiatowym im. PCK w Nisku
Dodano: 2015-10-20 - Dostawa i montaż aparatu rtg do zdjęć kostnych i płucnych wraz z adaptacją pomieszczeń na pracownię rtg w Szpitalu Powiatowym im. PCK w Nisku
Dodano: 2015-09-24 - Dostawa analogowego aparatu RTG typu Telekomando dla potrzeb Działu Diagnostyki Obrazowej Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
Dodano: 2015-08-26 - Dostawa aparatu RTG analogowego typu Telekomando dla potrzeb Działu Diagnostyki Obrazowej Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
Dodano: 2015-07-20 - Dostawa aparatu RTG z kratką BUCKY ( kostno-płucnego) dla potrzeb Działu Diagnostyki Obrazowej Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
Dodano: 2015-06-17 - Dostawa i montaż aparatu cyfrowego RTG dla SPG ZOZ w Miejscu Piastowym
Dodano: 2015-05-28