Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1626 W Skurów - Wilczogóra

Starostwo Powiatowe w Grójcu ogłasza przetarg

  • Adres: 05-600 Grójec, ul. Piłsudskiego 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6651100 , fax. 048 6704414
  • Data zamieszczenia: 2014-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Grójcu
    ul. Piłsudskiego 59 59
    05-600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. 048 6651100, fax. 048 6704414
    REGON: 67022282000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1626 W Skurów - Wilczogóra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1626 W Skurów - Wilczogóra Zakres robót na odcinku od km 0+000 do km 1+112,00 obejmuje: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych 2.Roboty porządkowe: ścinanie drzew , karczowanie pni , wycinka krzaków, oczyszczenie terenu 3. Roboty ziemne i rozbiórkowe: roboty ziemne - wykonanie koryta ; rozebranie nawierzchni brukowcowej i tłuczniowej ; profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni ; wykonanie wzmocnienia podłoża gruntowego do kategorii G-1- stabilizacja gruntu cementem ; wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej z piasku grubości 15 cm w korycie; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 20 cm. 4. Roboty nawierzchniowe: skropienie podbudowy asfaltem; wykonanie warstwy wyrównawczej/wiążącej mieszanką mineralno-asfaltową ; skropienie nawierzchni asfaltem; wykonanie warstwy ścieralnej mieszanką mineralno-bitumiczną 5.Wykonanie zjazdów : roboty ziemne; wykonanie ławy fundamentowej; ułożenie przepustów rurowych z rur PEHD : ? 60 cm o długości 89,00 mb ; ? 50 o długości 10,0 mb; wbudowanie na zjazdach ścianek czołowych prefabrykowanych; wykonanie nawierzchni z kruszywa na zjazdach 6. Pobocza i miejsca przystankowe - pobocza: nawierzchnia z tłucznia kamiennego po obu stronach drogi na szerokości 0,50 - 0,75m - miejsca przystankowe szt.2 o nawierzchni tłuczniowej na szerokości 2,5 m i długości 15,00 m 7. Wykonanie chodnika : ułożenie kostki brukowej na dł. 32 m o szer.2,00 m 8. Roboty odwodnieniowe - przebudowa przepustu ? 80 o długości 9,00 m ze ściankami czołowymi - ułożenie ścieków ulicznych z prefabrykatów betonowych na długości 507,00 mb 9.Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego - ustawienie barier ochronnych SP-09 - ustawienie barier stalowych mostowych - ustawienie ogrodzenia łańcuchowego ( U-12 b) przy chodniku - ustawienie znaków drogowych (ostrzegawcze, zakazu, tabliczki) - malowanie przejść dla pieszych szt. 2 10. Wykonanie oświetlenia dwóch przystanków autobusowych 11. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i wdrożenia w czasie wykonywania zamówienia projektu czasowej organizacji ruchu.Szczegółowy zakres robót przewidzianych do realizacji określony jest w projekcie wykonawczym obejmującym: roboty w zakresie budowy dróg oraz instalacje elektryczne - oświetlenie przystanków autobusowych .Sposób realizacji zadania określają szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 25.000 zł ( słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: - pieniężnej - poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancji bankowej; - gwarancji ubezpieczeniowej lub - poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy w Grójcu ; ul. Jatkowa 3 : 85 9128 0002 2001 0000 0866 0036 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w pkt. 14 SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. 3. Pozostałe, niepieniężne formy wadium wymienione w pkt.1 należy w formie oryginału załączyć do oferty. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Starostwo Powiatowe w Grójcu b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity:), w szczególności uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw. 4. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt. 4 stosuje się odpowiednio 5. W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt. 1-41 Wykonawca zostanie wykluczony z dalszego postępowania, a złożona przez niego oferta zostanie odrzucona. 6. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipgrojec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach