Przetargi.pl
Budowa placu zabaw w Parku Miejskim im. Tadeusza Kościuszki w Przasnyszu.

Miasto Przasnysz ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Jana Kilińskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7564900 , fax. 029 7564939
  • Data zamieszczenia: 2014-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Przasnysz
    ul. Jana Kilińskiego 2 2
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 029 7564900, fax. 029 7564939
    REGON: 00052594900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przasnysz.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw w Parku Miejskim im. Tadeusza Kościuszki w Przasnyszu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową placu zabaw w zabytkowym Parku Miejskim im. Tadeusza Kościuszki w Przasnyszu wpisanym do rejestru zabytków pod numerem A-512 w ramach III etapu rewitalizacji. Plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci w rożnych grupach wiekowych oraz o różnym stopniu sprawności fizycznej. Wyposażenie placu stanowią pojedyncze elementy sprzętu rekreacyjnego oraz jeden zestaw zabawowy, wraz nawierzchnią bezpieczną dostosowaną do wskaźnika WSU dla danych urządzeń oraz o nawierzchnią ruchu z trawy syntetycznej. Zakres prac: 1) Usunięcie drzewa wraz z karpą - 1 szt. 2) Usunięcie karpy - 1 szt. 3) Obramowanie placu zabaw obrzeżem betonowym 6/20 na lawie betonowej - 60,60 mb 4) Podbudowa grubości 10 cm z piasku kopalnego - 180 m2 5) Podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 5 - 32 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 180 m2 6) Podkład z miału kamiennego frakcji 0-5 mm o gr. 3 cm - 52,20 m2 7) Wykonanie nawierzchni bezpiecznych syntetycznych wylewanych dostosowanych grubością do wysokości swobodnego upadku dla poszczególnych urządzeń - 127,80 m2 8) Wykonanie nawierzchni ruchu pomiędzy strefami bezpieczeństwa z trawy syntetycznej z włókien fibrylowanych polietylenowych wraz z wypełnieniem piaskiem kwarcowym -52,20 m2, 9) Wyposażenie placu w następujące urządzenia: zestaw zabawowe nr 1 - Wieża ze zjeżdżalnią, piramida linowa, bujaki na sprężynie (konik i motorek), podwójna huśtawka z siedziskiem płaskim i kubełkowym, ławki bez oparcia, kosz na śmieci, tablica regulaminowa. 10) Uformowanie skarpy wokół placu zabaw o szerokości metrowego pasa wraz z obsianiem trawą - 60 m2 11) Serwisowanie placu zabaw w okresie rękojmi (jeden cykl konserwacyjny w roku) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie urządzeń zabawowych został przedstawiony w załączniku nr 1 do SIWZ Opis i wymagania urządzeń zabawowych UWAGA! Zamawiający przedstawił wizualizację (przykładowy wygląd, układ urządzeń) oraz parametry w jakich należy utrzymać elementy zabawowe składające się na przedmiot niniejszego zamówienia. Zamawiający dopuszcza nieznaczne odchylenia w parametrach oraz wyglądzie urządzeń zabawowych. Wykonawca złączy do oferty wizualizację w postaci zdjęć lub rysunków w wersji papierowej bądź elektronicznej proponowanych urządzeń uwzględniając powyższe uwagi Zamawiającego. 2.2 Wymagania Zamawiającego dotyczące urządzeń oraz nawierzchni: 1) Wszystkie urządzenia przeznaczone do zamontowania na placu zabaw muszą być fabrycznie nowe i posiadać atesty i certyfikaty wydane przez jednostki certyfikujące, posiadające akredytacje polskiego Centrum Akredytacji, a także spełniać wymogi Polskich Norm i UE: a) PN-EN 1176-1:2009 b) PN-EN 1176-2:2009 c) PN-EN 1176-3:2009 d) PN-EN 1176-5:2009 e) PN-EN 1176-6:2009 f) PN-EN 1176-7:2009 g) PN-EN 1176-10:2009 h) PN-EN 1177:2009 2) Powinny posiadać co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji; 3) Powinny być zgodne z Polskimi Normami oraz warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów . 4) Powinny być rozmieszczony na placu zabaw w sposób umożliwiający zachowania bezpiecznych stref pomiędzy urządzeniami, określonych w dokumentacji dotyczącej utworzenia placu zabaw, w tym w projekcie placu zabaw. 5) Wszystkie urządzenia powinny mieć certyfikaty bezpieczeństwa CE. 6) Nawierzchnia z trawy syntetycznej: a) Wysokość całkowita nawierzchni 12-17 mm b) Gęstość - min. 39 900 włókien/m2 +- 10%, c) Ciężar Dtex - Min. 6 600 +-10% d) Wypełnienie piaskiem kwarcowym UWAGA! Kolorystyka nawierzchni bezpiecznej do uzgodnienia z Zamawiającym Podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 165 poz. 1118 z późn. zm) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 20014 r. Nr 92 poz. 881) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. Przed przystąpieniem do robót zamawiający będzie wymagał od wykonawcy okazania n/w dokumentów dotyczących nawierzchni: 1) Badania na zgodność z normą PN-EN 1177 lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub wynik badań specjalistycznych laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport 2) Atest PZH dla oferowanych nawierzchni 3) Karta techniczna oferowanych nawierzchni potwierdzona przez jej producenta 4) Minimalny czas gwarancji udzielony przez producenta nawierzchni wynosi 36 miesięcy 2.3 Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w Rozdziale III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści również SIWZ lub specyfikacją 2.4 Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 5.1 Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7.7.1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.), rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich , robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 165 poz. 987)ustawie z dnia 29.1.2004 Prawo zamówień publicznych t. j. Dz. U.2013, poz. 907ze zm.) i ustawie Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi do tych ustaw. 5.2 Wykonawca musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, a w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów i materiałów stosowanych w budownictwie. 5.3 Wszystkie prace będą wykonywane w obszarze Parku Miejskiego im. Tadeusza Kościuszki wpisanego Decyzją Nr KL - 5340/20/84 Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków do rejestru zabytków pod numerem A-512 6. Podwykonawstwo 6.1 Zamawiający zastrzega, że Wykonawca jest zobowiązany do osobistego wykonania kluczowych części zamówienia. Przez kluczowe części niniejszego zamówienia rozumie się wykonanie 100% nawierzchni bezpiecznej. Pozostałe części zamówienia Wykonawca może powierzyć podwykonawcom. 6.2 Zastrzeżenie, o którym mowa w pkt. 6.1 nie jest skuteczne w zakresie w jakim Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu powołuje się na wiedzę i doświadczenia innego podmiotu (podwykonawcy) na zasadach określonych w art. 26ust. 2b ustawy pzp. 6.3 Zamawiający wymaga aby wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, z uwzględnieniem zastrzeżenia, o którym mowa wyżej. 6.4 W przypadku, gdy wykonawca powołuje się - na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp - w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - na zasoby innych podmiotów (podwykonawców), którzy będą realizować część zamówienia , zobowiązany jest podać w ofercie także nazwy tych podmiotów. 6.5 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się- na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp - w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, że inny proponowany podwykonawca, lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym, niż wymagany w trakcie postępowania. 6.6 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy (lub dalszym podwykonawcom) może nastąpić wyłącznie na podstawie Umowy Podwykonawstwa. 6.5 Przez Umowę Podwykonawstwa rozumie się umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są roboty budowlane stanowiące część niniejszego zamówienia, zawartą między wybranym przez zamawiającego wykonawcą a podwykonawcą, a także między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą dalszymi podwykonawcami. 6.6 Wymagania Zamawiającego dotyczące Umowy Podwykonawstwa. 1) Umowa Podwykonawstwa powinna być zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności 2) Do zawarcia przez wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego. 3) Umowa podwykonawstwa może być zawarta tylko z podwykonawcą zaakceptowanym przez Zamawiającego 4) Do zawarcia przez podwykonawcę umowy z dalszym podwykonawcą wymagana jest zgoda zamawiającego i wykonawcy 5) Zawarta Umowa Podwykonawstwa nie może zawierać postanowień niezgodnych z treścią zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu umowy. 6) Termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcom i dalszym podwykonawcom nie może przekraczać 30 dni. 7) Postanowienia w zakresie zasad rozliczenia , formy wynagrodzenia i płatności podwykonawcom dalszym podwykonawcom muszą być spójne z postanowieniami umowy podstawowej zawartej pomiędzy zamawiającym i generalnym wykonawcą. 8) Procentowa wartość ostatniej części wynagrodzenia należnej podwykonawcom/ dalszym podwykonawcom nie może przekroczyć 10% 9) Protokół odbioru robót budowlanych (częściowy końcowy) podpisany przez zamawiającego i wykonawcę jest wystarczającym dowodem potwierdzającym wykonanie robót i uprawniającym podwykonawcę/ dalszego podwykonawcę do wystawienia faktury za wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy roboty budowlanej, usługi lub dostawy. Umowa podwykonawstwa nie może zawierać postanowień odmiennych w zakresie zasad odbiorów niż określone w umowie podstawowej. 10) Zamawiający nie wymaga przedłożenia zawartych umów podwykonawstwa , których przedmiotem są dostawy lub usługi o wartości niższej niż 0,5 proc. wartości (brutto) kontraktu między zamawiającym a generalnym wykonawcą i jednocześnie nieprzekraczającej 30 tys. zł brutto. 11) Pozostałe zasady w zakresie podwykonawstwa regulują postanowienia umowy zawarte w SIWZ- Rozdz. IV
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Projekt proponowanych urządzeń zabawowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przasnysz.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach