Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1490 D Goszcz - Syców - etap 3

Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Wojska Polskiego 52c
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3981667, 3993244
  • Data zamieszczenia: 2016-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
    ul. Wojska Polskiego 52c 52c
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3981667, 3993244
    REGON: 93196321000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1490 D Goszcz - Syców - etap 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p. n. Przebudowa drogi powiatowej nr 1490 D Goszcz - Syców - etap 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane 45.23.32.20-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 2. Przewidywany zakres robót: 1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 2) Roboty ziemne, 3) Zjazdy z kruszywa oraz pobocza, 4) Peron i miejsce pod wiatę przystankową, 5) Zjazdy z kostki betonowej, 6) Nawierzchnia, 7) Roboty wykończeniowe, 8) Oznakowanie poziome i pionowe. 3. Przedmiot inwestycji: Przedmiotem inwestycji jest wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1490 D Goszcz - Syców - etap 3 na odcinku Goszcz - Domasławice na długości 1,0 km. 4. Zakres inwestycji. Stan istniejący. Droga powiatowa nr 1490 D o nawierzchni bitumicznej szerokości 5,6 m z poboczami gruntowymi o szerokości od 1,25 m do 1,5 m z rowami po obu stronach drogi. Klasa drogi Z. Stan projektowy. Projektuje się szerokość jezdni 6,0 m, wykonanie poboczy o szerokości 1,0 m (z czego 0,5 m utwardzonych z kruszywa łamanego, 0,5 m gruntowe), pogłębienie rowów, przebudowę istniejących zjazdów, wykonanie peronu i miejsca pod wiatę przystankową. Kategoria ruchu KR2. Zakres robót. Karczowanie karpin. Ścinka poboczy o szerokości 1 m i grubości 30 cm. Roboty ziemne: wykonanie koryta na zjazdach na drogi gruntowe i do posesji, koryta na poszerzeniu, koryta pod peron oraz pogłębienie rowów wraz z profilowaniem skarp. Wykonanie peronu oraz utwardzenie miejsca pod wiatę przystankową strona lewa w km od 0+693 do 0+707 o następującej konstrukcji: przy peronie od strony jezdni: krawężnik betonowy o wymiarach 15*30*100 wystający 12 cm ponad jezdnię, na ławie betonowej od strony terenów zielonych opornik z obrzeża betonowego 8*30*1 00 na ławie betonowej, podbudowa: warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 - grubości 15 cm, warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5-grubości 10 cm, nawierzchnia z kostki betonowej prostokątnej grubości 8 cm, na podsypce cementowo- piaskowej. Wykonanie zjazdów na drogi gruntowe i pola o następującej konstrukcji: warstwa odcinająca z piasku - grubości 15 cm, warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 - grubości 15 cm. Wykonanie nawierzchni jezdni o następującej konstrukcji: warstwa dolna podbudowy na poszerzeniu z kruszywa łamanego 0-63 - grubości 15 cm, warstwa górna podbudowy na poszerzeniu z kruszywa łamanego 0-31,5 - grubości 10 cm, warstwa wiążąca (wyrównująca) z mieszanki mineralno-bitumicznej do warstw wiążących AC 16W - grubości 5 cm, warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej do warstw ścieralnych AC 11S - grubości 5 cm. Wykonanie zjazdów do posesji wraz z remontem przepustów pod zjazdami: rozbiórka istniejących przepustów z rur betonowych li 40 cm oraz ścianek czołowych, wykonanie nowych przepustów z rur PEHD o średnicy fi 40 cm, wykonanie ścianek czołowych, opornik na zjazdach: krawężnik betonowy wtopiony o wymiarach 15*22*100, od strony jezdni wystający 4 cm ponad jezdnię, na ławie betonowej, podbudowa: warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 - grubości 20 cm, warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 - grubości 10 cm, nawierzchnia z kostki betonowej prostokątnej grubości 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej. Wykonanie poboczy o szerokości 1,0 m, w tym: utwardzonych z kruszywa łamanego o szerokości 0,5 m, gruntowych o szerokości 0,5 m. Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego zgodnie z projektem organizacji ruchu: cienkowarstwowego - linia P17 na przystanku autobusowym, pionowego - znak D-15, tablice informacyjne o dofinansowaniu inwestycji. Tabelaryczne zestawienie zjazdów. Lp. Strona drogi Kilometraż Powierzchnia m2 Rodzaj nawierzchni 1. Prawa 0+068 80 kamienna 2. Prawa 0+421 85 kamienna 3. Prawa 0+482 65 kamienna 4. Lewa 0+592 45 kamienna 5. Prawa 0+596 40 kamienna 6. Prawa 0+666 30 kamienna 7. Prawa 0+698 25 kamienna 8. Lewa 0+712 45 istniejący kostka betonowa 9. Prawa 0+735 25 kamienna 10. Lewa 0+812 30 kostka betonowa 11. Lewa 0+833 28 kostka betonowa 12. Lewa 0+885 28 kostka betonowa 13. Lewa 0+948 28 kostka betonowa 14. Lewa 0+987 18 kostka betonowa SUMA 572 5. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: Załącznik nr 9 do SIWZ - Dokumentacja projektowa. 6. Wykonawca musi udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru oraz minimum 36 miesięcy rękojmi od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 7. Załatwienie wszystkich formalności i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy robót. 8. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu możliwość kontroli materiałów budowlanych, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności w zakresie ich jakości, posiadanych certyfikatów, itp. 9. Wykonawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy (ale przed przystąpieniem do robót budowlanych) zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramu rzeczowo - finansowego. 10. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w kosztach inwestycji wykonanie i ustawienie tablic informacyjnych - 2 szt. według załączonego wzoru o wymiarach 80 cm x 60 cm. Tablice należy wykonać z trwałych materiałów o wielkości umożliwiającej odczytanie treści. Miejsce ustawienia tablic oraz ich treść Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. 11. W szczególnie uzasadnionych okolicznościach, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego, b) powodujące poprawę parametrów technicznych, c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów. Powyższe zmiany, muszą być każdorazowo zatwierdzane w formie pisemnej przez Zamawiającego. Wprowadzone zmiany nie mogą powodować zmiany ceny wykonania przedmiotu zamówienia. 12. UWAGA: 12.1. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia i w samym opisie zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub normy, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, produkty, itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie odpowiedników równoważnych o właściwościach nie gorszych i gwarantujących osiągnięcie parametrów nie niższych od wymaganych przez Zamawiającego. 12.2. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie Wykonawca może przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia, ale muszą gwarantować spełnienie zdefiniowanych tam wymagań Zamawiającego. 13. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 1A do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 27.000,00 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach