Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1405 O Pawłowiczki - Kochaniec na odcinku Pawłowiczki - Polska Cerekiew

Powiatowy Zarząd Dróg w Kędzierzynie-Koźlu ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Skarbowa 3E
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4829133 , fax. 077 4829132
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Kędzierzynie-Koźlu
    ul. Skarbowa 3E 3E
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 077 4829133, fax. 077 4829132
    REGON: 16021229300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkkozle.biuletyn.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1405 O Pawłowiczki - Kochaniec na odcinku Pawłowiczki - Polska Cerekiew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1405 O Pawłowiczki - Kochaniec na odcinku Pawłowiczki - Polska Cerekiew. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje: roboty pomiarowe, rozbiórkę elementów drogowych (krawężników betonowych, obrzeży trawnikowych, ław betonowych pod krawężniki, nawierzchni chodnika z mieszanek mineralno-bitumicznych), frezowanie nawierzchni jezdni i zatoki na zimno z odwiezieniem kory asfaltowej na place składowe, roboty ziemne na poszerzeniach, wykonanie kanalizacji deszczowej (m.in. studnie rewizyjne, studzienki ściekowe), roboty związane z wykonaniem ław betonowych z oporem i osadzeniem krawężników betonowych, wykonanie warstw odcinających zagęszczonych mechanicznie piaskiem, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego wraz ze skropieniem emulsją asfaltową, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową oraz skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową, wzmocnienie podłoża na poszerzeniach geowłókniną, położenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumiczych grysowych i asfaltowych na poszerzeniach (warstwa wiążąca). Na przedmiot zamówienia składają się również roboty związane z wykonaniem chodników, na które składają się: wykonanie koryt na poszerzeniach chodników, obrzeży betonowych, warstwy odcinającej, podbudowy z kruszywa łamanego i w końcowym etapie ułożenie chodnika z kostki betonowej prostokątnej 20x10 o grubości 6cm. Końcowym etapem składającym się na przedmiot zamówienia jest: regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych (włazów kanałowych, kratek ściekowych ulicznych, studzienek telefonicznych), skropienie międzywarstwowe warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową, wykonanie nawierzchni z mieszanek mastyksowo grysowych SMA oraz oczyszczanie rowu z namułu z wyprofilowaniem skarp i naprawa poboczy. 2. Przedmiot zamówienia oraz szczegółowy zakres robót określają poniższe dokumenty stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ: - Projekt zagospodarowania terenu - rys. 1-3 i 3a - 26a; - Opis techniczny; - Przekrój konstrukcyjny I i II; - Przekrój konstrukcyjny chodnika; - Przekrój konstrukcyjny krawężnika 15x30; - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; - Przedmiar robót; - Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3. Wymagana przez Zamawiającego minimalna gwarancja: 60 miesięcy. 4. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a) Wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu. b) Oznakowanie robót wg. zatwierdzonego projektu organizacji ruchu. c) Utrzymanie oznakowania w trakcie wykonywania robót. d) Organizację i zagospodarowanie placu budowy. e) Wywóz materiałów rozbiórkowych na Miejskie Składowisko Odpadów lub inne miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. f) Likwidację placu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia zgodnie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 oraz z 2008r. Nr 171 poz. 1058) mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie wykonawca załączy dokumenty określone w pkt 6.1 - 3 SIWZ. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w szczególności: - Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj. daty zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu na BZP), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonaniem co najmniej 1 zadania, odpowiadającego swoim rodzajem i wartością (nie mniej niż 2 mln zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, podając ich wartość oraz daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Na potwierdzenie wykonawca załączy oświadczenia i dokumenty określone w pkt 6.5 SIWZ. - Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą kierownika budowy z co najmniej 5 letnim stażem pracy na stanowisku i który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia oraz poda informacje dotyczące kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez niego czynności. Na potwierdzenie wykonawca załączy oświadczenia określone w pkt 6.6 SIWZ. - Wykonawca udokumentuje, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia: Uprawnienia budowlane do prowadzenia robót drogowych kierownika budowy i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (ważne na czas realizacji zadania). Na potwierdzenie wykonawca załączy dokumenty określone w pkt 6.7 SIWZ. - W przypadku kiedy wykonawca wskaże w wykazie określonym w tirecie 2 inne osoby niż wymaga zamawiający, będące osobami udostępnionymi przez inne podmioty, w tym przypadku wykonawca na potwierdzenie powyższego załączy zobowiązanie pisemne tego podmiotu określone w pkt 6.8 SIWZ. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w szczególności: a. Wykonawca posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony na kwotę nie niższą niż 500 tyś. zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Na potwierdzenie wykonawca załączy dokumenty określone w pkt 6.9 SIWZ. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia potwierdzając oświadczeniem określonym w pkt 6.4 SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia wymienionych wyżej warunków wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w pkt 6.1 - 9 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w pkt 6.1 - 9 SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 oraz z 2008r. Nr 171 poz. 1058) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1-2 ustawy pzp - druk nr 2 5. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj. daty zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu na BZP), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonaniem co najmniej 1 zadania, odpowiadającego swoim rodzajem i wartością (nie mniej niż 2 mln zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - druk nr 4. 6. Wykaz osób - kierownik budowy z co najmniej 5 letnim stażem pracy na stanowisku, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - druk nr 3. 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a. Uprawnienia budowlane do prowadzenia robót drogowych kierownika budowy; b. Aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (ważne na czas realizacji zadania). 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500 tyś. zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkkozle.biuletyn.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach