Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1129 O na odcinku Ligota Książęca – Biestrzykowice.

Powiat Namysłowski ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, Plac Wolności 12A
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 77 410 36 95 , fax. +48 77 410 39 22
  • Data zamieszczenia: 2022-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Namysłowski
    Plac Wolności 12A
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. +48 77 410 36 95, fax. +48 77 410 39 22
    REGON: 531421963
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1129 O na odcinku Ligota Książęca – Biestrzykowice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 1129 O na odcinku Ligota Książęca – Biestrzykowice.2. Inwestycja jest dofinansowana ze środków otrzymanych z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji strategicznych.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych: 3.1. Wykonanie czynności i opracowań przygotowawczych do sporządzenia dokumentacji projektowej:1) aktualna mapa do celów projektowych,2) koncepcja techniczna.3.2. Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie:1) dokumentacja hydrogeologiczna dla niniejszej inwestycji w niezbędnym zakresie,2) projekt budowlany/projekty budowlane opracowany/opracowane w zakresie/zakresach zgodnym/zgodnych z wymaganiami obowiązującej w Polsce ustawy Prawo budowlane wraz z przygotowaniem wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych, a także uzyskanie wszystkich niezbędnych zgód, uzgodnień, wytycznych, opinii,3) operaty wodnoprawne w niezbędnym zakresie,4) dokumentacja wykonawcza dla celów realizacji inwestycji (Projekty techniczne wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa projektu budowlanego. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego.) Dokumentacja projektowa będzie przygotowana z podziałem co najmniej na branże:• projekt/projekty zagospodarowania terenu, • projekt/projekty branży drogowej,• inne projekty, które podczas ustaleń z Zamawiającym uznane zostaną za niezbędne do prawidłowego wykonania zadania w tym projekty uwzględniające przebudowę pozostałych obiektów i sieci kolidujących.5) specyfikacja/specyfikacje techniczna/techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,6) przedmiary robót,7) plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,8) projekt czasowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem,9) projekt docelowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem,oraz dokumenty porealizacyjne obejmujące:10) dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy,11) geodezyjny operat powykonawczy przyjęty do zasobu przez PODGiK,12) protokoły sprawdzeń i badań,13) kompletny wniosek o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenie zakończenia robót przez Zamawiającego – jeśli będzie wymagane.3.3. Wykonanie robót drogowych w zakresie: 1) roboty przygotowawcze, ziemne i rozbiórkowe,2) roboty konstrukcyjne i nawierzchniowe,3) usuniecie kolizji – jeśli będzie wymagane.3.4. Wykonanie kanalizacji deszczowej.3.5. Regulacja urządzeń obcych – jeśli będzie wymagane. 3.6. Wycinka zakrzaczeń znajdujących się w pasie drogowym. Uporządkowanie terenu budowy wraz z odtworzeniem stanu pierwotnego obiektów naruszonych (odtworzenie dróg, chodników, skarp, rowów, plantowanie i humusowanie poboczy i pasa zieleni, wysiew traw).3.7. Sprawowanie nadzoru autorskiego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach: nr 3 do SWZ o nazwie „Program funkcjonalno-użytkowy – tom I”; nr 4 do SWZ o nazwie „Wytyczne do wykonania i odbioru prac projektowych – tom II”; nr 5 do SWZ o nazwie „Wytyczne do wykonania i odbioru robót budowlanych – tom III”; nr 6 do SWZ o nazwie „Raport z rozpoznania konstrukcji”; nr 7 do SWZ o nazwie „Załączniki – warunki, uzgodnienia, opinie”; nr 8 do SWZ o nazwie „Załączniki – opinia geotechniczna”; nr 9 do SWZ o nazwie „Załączniki – miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego”; nr 10 do SWZ o nazwie „Planowane koszty prac projektowych oraz planowane koszty robót budowlanych w programie funkcjonalno-użytkowym - przedmiar”. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zmianami), programem funkcjonalno-użytkowym, a także innymi dokumentami opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia oraz obowiązującymi przepisami i normami, sztuką budowlaną, zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, w tym dla pieszych i użytkowników dróg.6. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 7. W przypadku wystąpienia w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia (tj. w projektach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach, zestawieniach, formularzach) nazw producentów, patentów, marek, znaków towarowych, bądź aprobat technicznych, norm, specyfikacji technicznych czy systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych na takim samym poziomie lub lepszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wykonawca, który zastosuje podczas wykonywania zamówienia rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego w SWZ, będzie obowiązany uprzednio uzgodnić zmiany na piśmie z Zamawiającym i wykazać, że zastosowane przez niego w ramach realizacji umowy materiały, urządzenia, sprzęt lub wyposażenie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ. Ewentualna równoważność musi być wykazywana głównie tam, gdzie Zamawiający ustalił opis przedmiotu umowy przy pomocy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty. Natomiast jeżeli Zamawiający dopuścił rozwiązania równoważne opisywane w dokumentacji, ale nie podał minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały, Wykonawca obowiązany będzie zaoferować produkt o właściwościach takich samych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (potwierdzających zgodność cech technicznych, jakościowych i funkcjonalnych z cechami technicznymi, jakościowymi i funkcjonalnymi wskazanymi w SWZ).8. Wykonawca może realizować przedmiot umowy o cechach odpowiadających cechom wskazanym w opisie przedmiotu umowy lub lepszych od nich, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym.9. Zastosowanie rozwiązań równoważnych, o których mowa wyżej, bez uprzedniej pisemnej akceptacji Zamawiającego, zostanie uznane przez Zamawiającego, że przedmiot umowy nie został wykonany w sposób prawidłowy i odmówi jego odbioru.10. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być w gatunku pierwszym i muszą posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu do końcowego protokołu odbioru robót).11. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Wyszczególnione poniżej oraz w SWZ. 12. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć odpowiedni sprzęt i materiały do wykonania przedmiotu zamówienia.13. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z zamówieniem i w następstwie podpisania umowy. 14. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji – 48 miesięcy. maksymalnie 84 miesiące, licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 48 miesięcy, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ.15. Wszystkie materiały, w tym odpady powstałe w wyniku realizacji robót budowlanych w ramach projektu muszą być zagospodarowane (ponownie użyte, przetworzone, unieszkodliwione lub magazynowane) zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przepisami ochrony środowiska (w sposób przyjazny środowisku). Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zezwolenia na wytwarzanie odpadów. Koszty wytworzenia, transportu i utylizacji odpadów należy uwzględnić w cenie oferty. 16. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.17. Miejsce realizacji zamówienia: droga powiatowa nr 1129 O na odcinku Ligota Książęca – Biestrzykowice; teren działania Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach