Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Bulkowo- Przewodowo, odc. Przewodowo- Sisice (600,00+700,00= 1300mb)

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 06-100 Pułtusk, ul. 3-go Maja 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6928577 , fax. 023 6928577
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. 3-go Maja 20 20
    06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6928577, fax. 023 6928577
    REGON: 13038226800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Bulkowo- Przewodowo, odc. Przewodowo- Sisice (600,00+700,00= 1300mb)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - wykonanie chodnika z kostki brukowej, - umocnienie skarp płytami ażurowymi, - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno- bitumicznej gr. 4 cm,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający o9dstępuje od żądania wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek posiadania przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych(Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) DOKUMENTY LUB OŚWIADCZENIA POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKU A : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: a) kierownik budowy: posiada wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży drogowej oraz aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego wraz z aktualną polisą ubezpieczenia OC, b) laborant: posiada kwalifikacje do kontroli jakości w zakresie budowy dróg. 3) Oświadczenie (z art. 22 ust. 1 pkt 1-4) sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ . 4) Oświadczenie (z art. 24 ust. 1 - 2) sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ Warunek posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: 1) osoba wskazana na kierownika budowy musi posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu budową, 2) osoba wskazana na laboranta musi posiadać co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego w laboratorium drogowym, 3) w latach 2006-2008, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty drogowe o łącznej wartości i zakresie odpowiadającym niniejszemu zamówieniu oraz potwierdzi to dokumentami Zamawiających, że wykonał je z należytą starannością (przez zamówienie porównywalne należy rozumieć roboty drogowe o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa), 4) posiada niezbędny sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia (własny lub wypożyczony na czas budowy) tj.: - wytwórnię mas bitumicznych o wydajności min 60 ton, - układarkę mas bitumicznych ze sterowaniem elektronicznym, - walce stalowe - min. 2 szt. w tym jeden wibracyjny, - zagęszczarki, - koparki, - inny sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia, - laboratorium z oprzyrządowaniem umożliwiającym bieżącą kontrolę produkcji masy, jak i elementów robót podlegających kontroli laboratoryjnej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: personelu kierowniczego (sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ), w latach 2006-2008, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie. 2) Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ) niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca, 3) Wykaz osób (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez Wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel: a) kierownik budowy - posiada co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu budową, b) laborant: - posiada co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego w laboratorium drogowym, 4) Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ) zawierający potwierdzenie wykonania przez wykonawcę w latach 2006-2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót drogowych o łącznej wartości i zakresie odpowiadającym niniejszemu zamówieniu (należy również dołączyć potwierdzenie Zamawiających należytego wykonania zamówień) 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1.A.1 i pkt. 9.1.A.3 niniejszej SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.2. niniejszej SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 9.1.A.1-3, pkt. 9.1.B. niniejszej SIWZ są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt. 9.2 i pkt. 9.3 niniejszej SIWZ, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt. 9.6 niniejszej SIWZ są również składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwopultusk.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach