Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2008/2009

Gmina Stary Lubotyń ogłasza przetarg

  • Adres: 07-303 Stary Lubotyń, Stary Lubotyń 42
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 6446422 , fax. 029 6446425
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Lubotyń
    Stary Lubotyń 42 42
    07-303 Stary Lubotyń, woj. mazowieckie
    tel. 029 6446422, fax. 029 6446425
    REGON: 55066790700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubotyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2008/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę oleju opałowego lekkiego o niskiej zawartości siarki w sezonie grzewczym 2009/2010 o parametrach: a) wartość opałowa nie niższa niż - 41 MJ/kg b) gęstość w temperaturze 15?C nie wyższa niż - 0,9 g/ml c) lepkość kinematyczna w temperaturze 20?C nie większa niż - 6,0 mm2/s d) temperatura zapłonu nie niższa niż - 56?C e) temperatura płynięcia nie wyższa niż - (-24?C) f) skład frakcyjny - do temperatury 250?C destyluje się nie więcej niż 65 % (v/v) - do temperatury 350?C destyluje się nie mniej niż 85 % (v/v) g) pozostałość po koksowaniu w 10 % pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,3 % (m/m) h) pozostałość po spopieleniu 0,01 % (m/m) i) zawartość siarki nie więcej niż 0,15 % (m/m) j) zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg k) całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg 2) Miejsce dostawy: a) budynek Szkoły Podstawowej w Starym Lubotyniu; b) budynek Szkoły Podstawowej w Sulęcinie Szlacheckim; c) budynek Urzędu Gminy w Starym Lubotyniu; d) budynek Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Starym Lubotyniu; 3) Ilość dostawy ok. 70 000 litrów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy: a) których oferta spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ i odpowiada warunkom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych, b) którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) wykluczenie Wykonawcy/Odrzucenie oferty: a) Zamawiający wykluczy Wykonawcę w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 24 ust. 4 i 89 ust. 1 pkt 5 Zamawiający odrzuci Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia, b) Zamawiający odrzuci ofertę w przypadkach określonych w art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych, zawiadamiając o tym równocześnie wszystkich Wykonawców, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w SWIZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku do SIWZ - załącznik nr 1); 2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (wg załączonego druku do SIWZ - załącznik nr 2); 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wg załączonego druku do SIWZ - załącznik nr 4); 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 6) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (wg załączonego druku do SIWZ - załącznik nr 5); 7) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; 8) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 9) dokument potwierdzający źródło pochodzenia oleju będącego przedmiotem dostawy oraz cenę wyjściową producenta z dnia 19.08.2009 r. 10) pełnomocnictwo do podpisania oferty, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubotyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach