Przetargi.pl
Przebudowa drogi nr 38, droga NYSKA , oddz. 126j - 169a , Leśnictwo Przechód

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Tułowice ogłasza przetarg

  • Adres: 49-130 Tułowice, ul. Parkowa 14/14a
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4600109 , fax. 0-77 4600123
  • Data zamieszczenia: 2016-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Tułowice
    ul. Parkowa 14/14a
    49-130 Tułowice, woj. opolskie
    tel. 0-77 4600109, fax. 0-77 4600123
    REGON: 53056155000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_tulowice/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Leśnictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi nr 38, droga NYSKA , oddz. 126j - 169a , Leśnictwo Przechód
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego z dostarczonej przez Zamawiającego uproszczonej dokumentacji projektowej , która stanowi załącznik do SIWZ pod nazwą : Przebudowa drogi nr 38, droga NYSKA, od oddz. 126j do oddz. 169a, Leśnictwo Przechód . 1. Stan istniejący Droga leśna nr 38 tzw. NYSKA w leśnictwie Przechód o długości 3300 mb posiada nawierzchnię gruntową oraz nawierzchnię z kruszywa. Szerokość drogi od 3,5 do 5,5m. Pobocza o zmiennej szerokości są zawyżone i nie przepuszczają wody do rowów. Na większości odcinka drogi brak jest rowów odwadniających a istniejące są zamulone oraz zarośnięte. Nawierzchnia degraduje się z powodu braku odpowiedniego odwodnienia drogi oraz nienośnej konstrukcji. Na drodze znajdują się liczne skrzyżowania z drogami leśnymi i liniami oddziałowymi . Nie stwierdzono sieci uzbrojenia terenu. 2. Rozwiązania projektowe a/ Plan sytuacyjny i profil podłużny i poprzeczny. W większości droga sytuacyjnie pozostaje bez zmian. Lokalnie koryguje się przebieg poprzez nadanie łukom jednolitego promienia oraz lokalnie gdzie droga ma nieregularny kształt koryguje się oś tak aby odcinki miały jak najbardziej prosty przebieg. W profilu podłużnym jak i poprzecznym niweleta drogi zostanie podniesiona średnio o 20 cm /o grubość warstwy wyrównującej oraz warstw nawierzchni/. Spadek drogi jednostronny 2% oraz 6% dla poboczy w kierunku projektowanych rowów. Na skrzyżowaniach należy utwardzić drogi boczne na długości 5m lub 10m z wyokrągleniem łuków promieniami 3m lub 6m zgodnie z PZT. W miejscach pokazanych na rysunkach należy wykonać place składowe długości 40 m i szerokości 10m. Wjazd i wyjazd należy wykonać ze skosem 1:1 na długości 10 m. Dodatkowo należy wykonać mijankę w km 0+960 o długości 30 m i szerokości 4 m. Wjazd i wyjazd z mijanki wykonać na długości 20m ze skosem 1:5. b/ Przekroje konstrukcyjne. Zaprojektowano przebudowę konstrukcji istniejącej drogi poprzez: - Profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - Wyrównanie i profilowanie podłoża warstwą kruszywa naturalnego do projektowanych rzędnych - Ułożenie warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego w dwóch warstwach: warstwa dolna z tłucznia bazaltowego 31,5-63mm i grubości 18 cm, warstwa górna z niesortu bazaltowego 0-32mm o grubości 9 cm - Pobocza ziemne o szerokości 0,75 m po obu stronach drogi. c/ Odwodnienie Projektuje się odwodnienie drogi poprzez nadanie spadków poprzecznych drogi 2% i poboczy 6% w kierunku rowów. Wykonanie nowych rowów po lewej lub prawej stronie drogi zgodnie z PZT. Nowo budowane rowy projektuje się, jako bezodpływowe /odparowujące/. Rowy trapezowe głębokości 0,5 m i szerokości dna 0,4 m o pochyleniach skarp 1 do1,5. W km 0+568 projektuje się przepust fi 600 mm pod drogą oraz drugi na rowie. W km 0+778 projektuje się przepust fi 600 mm pod drogą. Dla przepustów należy wykonać ścianki czołowe z bali drewnianych okorowanych. d/ Wykonawstwo Robót Przyjęto jedną technologię przebudowy dla całej drogi. W trakcie profilowania drogi należy zapewnić właściwy system odwodnienia tak, aby nie tworzyły się na drodze zastoiska wody. Materiał na nawierzchnię drogi musi posiadać atesty i świadectwa dopuszczenia. Przed wbudowaniem materiał musi uzyskać akceptację nadzoru ze strony Zamawiającego /Nadleśnictwa/. e/ Ochrona środowiska. Remont nawierzchni drogi nie stanowi zagrożenia dla środowiska. Wyłączono w opracowaniu projektowym konieczną wycinkę drzew oraz ochronę niektórych gatunków drzew przylegających do drogi /szczególnie dębów/. Nadmiar ziemi /humus z poboczy/ należy wykorzystać gospodarczo na terenach przyległych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 18.000 zł /słownie: osiemnaście tysięcy złotych, groszy 00/100/ 2.Wadium można wnieść w następujących formach 1/w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy w Banku Gospodarki Żywnościowej S. A. Nysa nr rachunku 58 2030 0045 1110 0000 0083 6850 - z dopiskiem Wadium na Przebudowę drogi leśnej nr 38 NYSKA 2/w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/w gwarancjach bankowych, 4/w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm./. 3.Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy załączyć w formie oryginału do oferty. 4.Z treści gwarancji /poręczenia/ musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego /upełnomocnionego/ przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny. 5.Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy. 6.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 7.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy pamiętać, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku uznania konta Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_tulowice/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach