Przetargi.pl
Przebudowa drogi nr 3070D (granica powiatu - Targowica - Ciepłowody)

Powiat Ząbkowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Sienkiewicza 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8162800 , fax. 074 8162850
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ząbkowicki
    ul. Sienkiewicza 11 11
    57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8162800, fax. 074 8162850
    REGON: 89071840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zabkowicki.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi nr 3070D (granica powiatu - Targowica - Ciepłowody)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zadania pn. Przebudowa drogi nr 3070D (granica powiatu - Targowica - Ciepłowody). 1) Zakres przebudowy obejmuje: Etap I - odcinek drogi powiatowej nr 3070D w m.Targowica od g
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 210.000 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj, 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a)wykonali, co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy dróg, co najmniej kategorii Z o długości min.3 km o podobnym charakterze i złożoności i wartości nie mniejszej niż 7.000.000 PLN. b)dysponują kierownikiem budowy, kierownikiem robót drogowych, telekomunikacyjnych i sieci kanalizacyjnych, posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane, legitymującym się minimum 3 letnim doświadczeniem i są wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy, winna posiadać doświadczenie przy robotach obejmujących budowę lub przebudowę dróg klasy minimum Z o długości 3 km w okresie ostatnich 5-ciu lat. Dopuszcza się spełnienie tego wymagania w zakresie długości i wartości w ramach jednego zadania lub dwóch zadań łącznie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 2. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadającą osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie. W przypadku złożenia oferty wspólnej warunek pkt.4 muszą spełniać wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną, warunek pkt.2 dowolny Wykonawca. 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań 5. W przypadku dokonania wyboru oferty Wykonawcy występującego wspólnie przed przystąpieniem do zawarcia umowy o zamówienie publiczne przedłożona zostanie umowa regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie. Termin, na jaki została zawarta umowa wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia. 6. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: Zamawiający dokonana oceny na podstawie analizy dokumentów dołączonych do oferty, które zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w części.V.pkt.1 SIWZ, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz oferty - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 1 do SIWZ, 2. Kosztorys ofertowy dla I i II etapu - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 2 do SIWZ, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22. ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 3 do SIWZ. 9.Wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy dróg kategorii min.Z w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie o długości min.3 km (w ramach jednego zadania lub dwóch zadań łącznie) i wartości nie mniejszej niż 7.000.000 PLN - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 4 do SIWZ. 10.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 5, 5a do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z narzędzi i urządzeń innych podmiotów niezbędnych do wykonania zamówienia, należy dołączyć do załącznika nr 5 pisemne zobowiązanie tych podmiotów o ich udostępnieniu. 11.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 6, 6a do SIWZ. Do niniejszego wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, posiadane uprawnienia budowlane, oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z osób innych podmiotów należy do załącznika nr 6 dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia. 12.Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca lub uczestnicy Konsorcjum wspólnie są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 5.000.000 PLN. na okres wykonania zamówienia. 13.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 5.000.000 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 14.Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 15.Dowód wniesienia wadium. B. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI.A.3,5 i 7 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.VI.A.6 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt.1 i 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. VI. A.3,5,6 i 7 C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt.V.1.3, VI.A.5-7 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii o potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. W innym przypadku należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zabkowicki.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach