Przetargi.pl
„Przebudowa drogi nr 100548D – ul. Główna w m. Jaczów w zakresie budowy chodnika przy istniejącym parkingu w centrum wsi”

Gmina Jerzmanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 67222 Jerzmanowa, ul. Lipowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 836 55 31 , fax. 76 831 21 19
  • Data zamieszczenia: 2018-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jerzmanowa
    ul. Lipowa 4
    67222 Jerzmanowa, woj. dolnośląskie
    tel. 76 836 55 31, fax. 76 831 21 19
    REGON: 39064734000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowa.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi nr 100548D – ul. Główna w m. Jaczów w zakresie budowy chodnika przy istniejącym parkingu w centrum wsi”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi nr 100548D – ul. Główna w m. Jaczów w zakresie budowy chodnika przy istniejącym parkingu w centrum wsi. Zakres zadania obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 100548D ul. Głównej w m. Jaczów na odcinku ok. 90mb . W skład robót wchodzi: - przebudowa drogi w zakresie budowy chodnika w pasie drogi gminnej Remont nawierzchni istniejących miejsc postojowych (w tym wyznaczenie chodnika i zjazdu indywidualnego) - montaż krawężników i oporników betonowych -wymiana i montaż balustrad stalowych o wys. 1,1m - aktualizacja docelowej organizacji ruchu Projektowane nawierzchnie : - chodniki 90m2 (pełna konstrukcja) - nawierzchnia z kostki betonowej ( wyznaczona na istn. MP)- 92m2 - nawierzchnia zjazdu z kostki betonowej )-pełna konstrukcja – 10m2 - nawierzchnia zjazdu z kostki betonowej (wyznaczona na istn. MP)- 18m2 - nawierzchnia miejsc postojowych do remontu 243m2 - balustrada dla pieszych stylizowana 88x1,25 = 110mb Zadanie realizowane w oparciu o zaświadczenie o braku sprzeciwu nr AB.6743.257.2018z dnia 27 września 2018r. Szczegółowy zakres robót określa: - projekt budowlany wykonany przez Biuro Projektów Drogowych BPD Dariusz Ancygier ul. Armii Krajowej 11/43 , 67-200 Głogów W skład dokumentacji wchodzi: - projekt techniczny(PZT DROGOWA , ODWODNIENIE) - projekt budowlany i wykonawczy (PZT DROGOWA , ODWODNIENIE) - projekt wykonawczy- organizacja ruchu drogowego – tymczasowa - projekt wykonawczy- organizacja ruchu drogowego - docelowa - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Jeśli wadium jest wnoszone w formie przelewu na rachunek bankowy, musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi – Załącznik nr 2 do SIWZ. Dokument składany w oryginale. 2. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) zgodne z treścią Załącznika nr 4 do SIWZ). Dokument składany w oryginale. 3. Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazie CEIDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – jeżeli wadium zostało wniesione w innej formie niż pieniądz. Oryginał Wykonawca składa w odrębnej kopercie. 5. Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach