Gmina Skąpe ogłasza przetarg
- Adres: 66-213 Skąpe, Skąpe 65
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Skąpe
Skąpe 65
66-213 Skąpe, woj. lubuskie
REGON: 970770505 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.skape.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa drogi gminnej wraz z utwardzeniem działki budowlanej w miejscowości Kalinowo” – etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej wraz z utwardzeniem działki budowlanej w miejscowości Kalinowo”– etap I.2. Prace budowlane do wykonania w ramach etapu I będą prowadzone w m. Kalinowo na dz. ewid. nr:1) 160/5, 172, 173, 179– stanowiące własność Gminy Skąpe,2) 164/1–będącej własnością Zarządu Powiatu Świebodzińskiego i przyjętej do realizacji przez Gminę Skąpe Porozumieniem Zarządu Powiatu Świebodzińskiego z dnia 6 grudnia 2023r.3. W ramach etapu I Wykonawca zobowiązuje się wykonać w szczególności poniższe roboty budowlane:1) roboty przygotowawcze – pomiarowe, usunięcie humusu, 2) roboty ziemne – korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża, 3) ustawienie krawężników, 4) podbudowy pod nawierzchnię jezdni, zjazdów, 5) nawierzchnie z kostki typu „eko behaton”, 6) regulacja pionowa studzienek 7) roboty wykończenioweUWAGA!!!Zamawiający informuje, że wszędzie tam, gdzie w dokumentacji zamówienia zostało użyte sformułowanie nawierzchnia z kostki betonowej typu „Eko” należy przez to rozumieć „Eko- Behaton”.W związku z powyższym przy określaniu ceny należy wycenić wykonanie nawierzchni drogowejz kostki typu „Eko- Behaton”.4. Wszystkie materiały zastosowane przy inwestycji przez Wykonawcę muszą posiadać atesty i być dopuszczone do stosowania w budownictwie. Wszystkie warstwy konstrukcyjne nawierzchni należy wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, o której mowa w ust. 8 poniżej. 5. Zakres powierzony do wykonania Wykonawcy będzie obejmował wszystkie prace niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, o której mowa w ust. 8 poniżej, jak również z punktu widzenia celu, który ma osiągnąć Zamawiający w postaci drogi gminnej wraz z utwardzeniem działki budowlanej w miejscowości Kalinowo oraz zgodnie z niniejszą umową z Wykonawcą. 6. Szczegółowy zakres prac do wykonania opisany został w SWZ, dokumentacji projektowej, Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz przedmiarze robót – etap I -załącznik nr 2 do umowy.7. W zakresie obowiązków Wykonawcy będzie m. in. wykonanie wskazanych elementów robót w dokumentacji, a także tych, które wynikną z oceny warunków terenowych, wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, jak również przestrzeganie zapisów decyzji, uzgodnień, warunków, zatwierdzeń, ustaleń itp., uzyskanych przez Zamawiającego w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia. 8. Roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, opracowaną przez Usługi Inżynierskie Wojciech Prochera, Nowa Wioska 5B, 66-218 Lubrza oraz zgłoszeniem robót budowlanym do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie z dnia 18.12.2023r. 9. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów, elementów wyposażenia i urządzeń własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów, elementów wyposażenia i urządzeń, których dostarczenie obciąża Wykonawcę, wykorzystanych do realizacji przedmiotu umowy, opisanego powyżej, uwzględniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy, o którym mowa w § 7 umowy. 10. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z przedmiotem zadania i dokumentacją projektową, rozpoznał zakres robót konieczny do wykonania w ramach przedsięwzięcia, który wycenił w swojej ofercie. Wykonawca nadto oświadcza, że roboty objęte umową należą do zakresu jego działalności i profesjonalnie zajmuje się wykonaniem takich robót.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania propozycji rozwiązań materiałowych oraz parametrów planowanych do zamontowania urządzeń. Użycie przez Wykonawcę materiałów i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności, jeżeli nie uprzedził Zamawiającego o ryzyku związanym z użyciem określonych materiałów i urządzeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymóg posiadania zdolności technicznej lub zawodowej.a) wiedza i doświadczenie:Warunek spełni Wykonawca, który wykaże, że: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji drogi z kostki betonowej brukowej, kostki typu eco lub kamienia naturalnego o powierzchni co najmniej 900 m2.b) osoby zdolne do wykonania zamówienia:Warunek spełni Wykonawca, który wykaże dysponuje lub będzie dysponował i skieruje do realizacji zamówienia co najmniej:• 1 osobę w charakterze kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, z co najmniej 5-letnim doświadczeniem, licząc od dnia wydania uprawnień budowlanych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-15
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont Bramy Marchijskiej w Łagowie
Dodano: 2024-07-24 - „Modernizacja łazienek w Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie, Filia Bełcze 19”
Dodano: 2024-07-18 - Remont budynku nr 691/k. 4877 m. Nowogród Bobrzański
Dodano: 2024-07-17 - ” Rozbudowa budynku oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy w Santoku – Etap II”
Dodano: 2024-07-15 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola gminnego na Klub Malucha wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-07-15 - WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU GŁÓWNYM SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 WE WSCHOWIE- ETAP 1.
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa terenu wokół Szkoły Podstawowej w Małomicach z dostosowaniem do potrzeb uczniów
Dodano: 2024-07-11 - Budowa dróg gminnych ulicy: Wiśniowej, Czereśniowej wraz z budową części kanalizacji sanitarnej i wodnej w ul. Brzoskwiniowej i dz.149/1 na terenie Małomic”
Dodano: 2024-07-09 - Budowa remizy strażackiej OSP
Dodano: 2024-07-09 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno – Ośno Lubuskie
Dodano: 2024-07-09