Gmina i Miasto Przysucha ogłasza przetarg
- Adres: 26-400 Przysucha, Plac Kolberga 11
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 6752823 , fax. 48 6752106
- Data zamieszczenia: 2015-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Przysucha
Plac Kolberga 11 11
26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
tel. 48 6752823, fax. 48 6752106
REGON: 67022337900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaprzysucha.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej w ul. Leśnej Przysucha - Jakubów - Etap I (od km 0+508,17 do km 0+827,75) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie przebudowy drogi gminnej zlokalizowanej w Jakubowie w ul. Leśnej na działce o numerze ewidencyjnym 559 (obręb Jakubów). Podstawowe parametry drogi: droga jednopasowa, dwukierunkowa o łącznej długości ok. 320 m o szerokości 4,0 m wraz z obustronnymi poboczami z kruszywa łamanego o szerokości 0,50 m. Klasa drogi D. Konstrukcja drogi: wykonanie nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości minimum 3 cm, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości minimum 4 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm, opaski z kruszywa łamanego. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje w szczególności: 1.1. Roboty przygotowawcze i ziemne, polegające na odtworzeniu przebiegu drogi i punktów wysokościowych, 1.2. Roboty ziemne dotyczące korytowania pod konstrukcję drogi, 1.3. Wykonanie poszczególnych warstw konstrukcyjnych drogi, 1.4. Roboty wykończeniowe, polegające na wykonaniu poboczy z kruszywa łamanego wraz z oczyszczeniem i wyrównaniem istniejącego rowu, regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych i zasuw. 1.5. Wykonanie oznakowania pionowego. 2. Wyżej wymieniony zakres robót należy wykonać zgodnie z: 2.1. Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), 2.2. Dokumentacją projektowo - budowlaną. 2.3. Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, Uwaga 1: Przedmiar robót załączony do SIWZ należy traktować jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować skalę robót i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania. Uwaga 2: Materiały użyte do przebudowy drogi muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikaty z Polskimi Normami lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane i spełniać warunki określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik do SIWZ. Uwaga 3: W przypadku użycia w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania innych odpowiedników rynkowych z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz, będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo - budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy. Uwaga 4: Zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych w rejonie uzbrojenia terenu w sieć elektryczną, telefoniczną, wodociągową, sanitarną. W przypadku natrafienia na nie zinwentaryzowany odcinek uzbrojenia terenu Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym fakcie w trybie pilnym Zamawiającego i dokonać niezbędnych prac zabezpieczających. Uwaga 5: 1. Materiały z rozbiórki istniejącej nawierzchni drogi typu destrukt asfaltowy, ziemia nie przewidziane dokumentacją projektową do wykorzystania do celów przebudowy drogi stanowią własność Zamawiającego i zostaną złożone przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 2. Pozostały materiał z rozbiórki, należy traktować jako odpad i postępować z nim zgodnie z przepisami ustawy o odpadach. 3. Roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektowo-budowlaną, przedmiarem robót, SIWZ a konieczne do uwzględnienia ze względu na sztukę budowlaną i odpowiednie przepisy prawa: 3.1. Opracowanie i uwzględnienie tymczasowej organizacji ruchu. 3.2. Organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 3.3. Projekt organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami (gdy będzie wymagany), 3.4. Zabezpieczenie na czas robót istniejącego uzbrojenia (np. kabli energetycznych lub telefonicznych), 3.5. Wykonanie wymaganych Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych badań i prób, 3.6. Przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego, 3.7. Likwidacja budowy i uporządkowanie terenu objętego placem budowy, 3.8. Zabezpieczenie mediów (woda, prąd, gaz), 3.9. Pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z 3 egzemplarzami inwentaryzacji powykonawczej. 4. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: droga gminna zlokalizowana w Jakubowie w ul. Leśnej na działce o numerze ewidencyjnym 559 (obręb Jakubów). 5. Termin wykonania zamówienia. 5.1. Termin wykonania zamówienia do dnia: 31.08.2015 r. 5.2. Za termin wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę robót gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji odbiorowej. 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres minimum 36 miesięcy a maksymalnie 72 miesiące (zgodnie z ofertą Wykonawcy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminaprzysucha.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie ścieżek komunikacyjnych i zagospodarowania terenu wokół biura Nadleśnictwa Zwoleń
Dodano: 2016-07-27 - Odbudowa drogi gminnej dz. ewid. Nr 671 w miejscowości Jarentowskie Pole na odcinku od km 0+000 do km 1+400 o długości 1400 mb.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.271.10.2016 Remont drogi gminnej: ulicy Czerwona Droga w Karczewie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulic: Muzycznej i Kubusia Puchatka w Ożarowie Mazowieckim
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowę nawierzchni ulicy Kościelnej (odcinek od ulicy Berenta do ulicy Bolesława Prusa) i ulicy Potulickiego w Pruszkowie
Dodano: 2016-07-27 - Utwardzenie terenu w ramach zadania- Budowa boiska przy Szkole Podstawowej w Czersku
Dodano: 2016-07-27 - Remont wybranych pomieszczeń budynku Kancelarii Prezydenta RP w zakresie aranżacji powierzchni biurowej parteru w budynku przy ul. Frascati 2 w Warszawie
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa i rozbudowa budynku przeznaczonego na Warsztaty Terapii Zajęciowej w Starym Lubiejewie
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej Pniewnik-Stary Świętochów
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2201W Nowy Konik - Józefin - Długa Kościelna od km 0+000 do km 0+585, dł. 585 mb
Dodano: 2016-07-26