Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Żdżary – dz.1195

Gmina Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 98-430 Bolesławiec, Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 627 836 083 , fax. 627 836 024
  • Data zamieszczenia: 2019-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolesławiec
    Rynek 1
    98-430 Bolesławiec, woj. łódzkie
    tel. 627 836 083, fax. 627 836 024
    REGON: 53270200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boleslawiec.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Żdżary – dz.1195
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Żdżary - dz. 1195”. 2.Przedmiot inwestycji obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 118016E , położonej na działce nr 1195, gmina Bolesławiec, Obręb Żdżary. Przedmiotowa droga obejmuje dwa odcinki drogi (Etap I , Etap II) o łącznej długości 1.168 m, które będą realizowane równocześnie jako jedno zadanie. ETAP I drogi o długości 970 m -Jest to odcinek prostolinijny. Nie przewiduje się wprowadzenia zmian w geometrii oraz przebiegu przebudowywanej drogi gminnej. Początek przebudowywanego odcinka znajduje się na końcu istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi i jest to zarazem początek kilometrażu pomocniczego km 0+000. Planuje się jezdnie bitumiczną o szerokości 4,0m z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75-1,0m. W ciągu przebudowywanego odcinka drogi przewiduje się wyprostowanie trzech lokalnych załamań krawędzi jezdni oraz wykonanie obustronnego poszerzenia 2x0,5m na odcinku od km 0+750 do końca zakresu robót. -Planuje się odprowadzenie wód opadowych do odbudowanych rowów przez nadanie jezdni 2% spadków poprzecznych. Istniejące rowy odbudować do głębokości około 70cm i umocnić przez obsianie trawą. Skarpom nadać pochylenie 1:1,5. W km 0+492 znajduje się przepust rurowy d=800mm długości 12m usytułowany pod kątem 46o w stosunku do osi drogi. Planuje się wymianę istniejących rur betonowych na rury PP K2-Kan d=800 o SN10. Rury ułożyć na 20cm ławie żwirowej lub z mieszanki niezwiązanej 0/31,5mm. Wlot i wylot przepustu umocnić betonowymi ściankami czołowymi wykonywanymi „na mokro”. Ścianki czołowe wykonać równolegle do osi jezdni. Przepust zasypać gruntem przepuszczalnym, a na szerokości jezdni wykonać wzmocnienie podłoża przez stabilizację cementem na głębokość 10cm. -Projektuje się wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 o grubości 5cm na podbudowie tłuczniowej. Istniejącą podbudowę należy wyprofilować i wzmocnić warstwą mieszanki 0/31,5mm o grubości 0-10cm.Podbodowę na poszerzeniach projektuje się z warstwy mieszanki niezwiązanej 0/63mm stabilizowanej mechanicznie o grubości 20cm. Na odcinku od km 0+800 do km 0+970 należy zwiększyć grubość warstwy wyrównawczej do 15cm. Połączenie międzywarstwowe podbudowy i nawierzchni jezdni wykonać przez skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,8-1,0kg/m2. Jezdni nadać spadek poprzeczny daszkowy 2%. Pobocza wykonać z materiału pochodzącego z rozbiórki. -Pozostałe elementy zagospodarowania terenu działki pozostają bez zmiany. -Przed przystąpieniem do robót Wykonawca opracuje i zatwierdzi w odpowiednich organach administracji projekt organizacji ruchu i zabezpieczenia robót na czas budowy zgodnie z założoną organizacją i harmonogramem robót. W trakcie robót należy przestrzegać przepisów BHP i ppoż oraz należy właściwie zabezpieczyć teren prac przed dostępem osób niepowołanych. ETAP II drogi o długości 198 m -Jest to odcinek prostoliniowy. Nie przewiduje się wprowadzenia zmian w geometrii oraz przebiegu przebudowywanej drogi gminnej. Początek przebudowywanego odcinka znajduje się na końcu projektowanej nawierzchni bitumicznej drogi i jest to zarazem początek kilometrażu pomocniczego km 0+000. Planuje się jezdnie bitumiczną o szerokości 4,0m z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75-1,0m. W ciągu przebudowywanego odcinka drogi przewiduje się wykonanie obustronnego poszerzenia istniejącej podbudowy 2x0,5m. -Niwelecie nadać spadki zgodne z istniejącymi spadkami terenu. Projektuje się wyniesienie niwelety średnio od 10 do 15cm ponad obecny przebieg drogi tłuczniowej. -Planuje się odprowadzenie wód opadowych do odbudowanych rowów przez nadanie jezdni 2% spadków poprzecznych. Istniejące rowy odbudować do głębokości około 70cm i umocnić przez obsianie trawą. Skarpom nadać pochylenie 1:1,5. -Projektuje się wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 o grubości 5cm na podbudowie tłuczniowej. Istniejącą podbudowę należy wyprofilować i wzmocnić warstwą mieszanki 0/31,5mm o grubości 0-10cm.Podbodowę na poszerzeniach projektuje się z warstwy mieszanki niezwiązanej 0/63mm stabilizowanej mechanicznie o grubości 20cm. Na odcinku od km 0+800 do km 0+970 należy zwiększyć grubość warstwy wyrównawczej do 15cm. -Połączenie międzywarstwowe podbudowy i nawierzchni jezdni wykonać przez skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,8-1,0kg/m2. Jezdni nadać spadek poprzeczny daszkowy 2%. Pobocza wykonać z materiału pochodzącego z rozbiórki. -Przed przystąpieniem do robót Wykonawca opracuje i zatwierdzi w odpowiednich organach administracji projekt organizacji ruchu i zabezpieczenia robót na czas budowy zgodnie z założoną organizacją i harmonogramem robót. W trakcie robót należy przestrzegać przepisów BHP i ppoż oraz należy właściwie zabezpieczyć teren prac przed dostępem osób niepowołanych. 3.Szczegółowy opis zadania stanowi dokumentacja projektowa, przedmiar robót, opis techniczny. Dokumentacja projektowa dołączona do przetargu stanowi zakres robót na całą długość drogi (Etap I oraz Etap II)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 1)Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży: a)oświadczenie zgodnie z wzorem załącznik nr 2 do SIWZ, b)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach