Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gać

GMINA GRABÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 99-150 Grabów, ul. 1 Maja 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GRABÓW
    ul. 1 Maja 21
    99-150 Grabów, woj. łódzkie
    REGON: 311019119
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminagrabow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gać
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych związanych z przebudową drogi gminnej w miejscowości Gać, gmina Grabów, powiat łęczycki, woj. łódzkie na dz. O nr ewid. 192, 193 – obr. Gać, 104, 101 – obr. Chorki, 178/1 obręb Smolice. Przebudowa obejmować będzie wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego na podbudowie z kruszywa łamanego oraz pobocza obustronne o nawierzchni z kruszywa łamanego.2. Zakres inwestycji obejmuje:• roboty ziemne polegające na wykonaniu profilowania pod projektowaną nawierzchnię jezdni i pobocza;• wykonanie podbudowy gr. 10cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=5,0MPa pod projektowaną nawierzchnię jezdni;• wykonanie podbudowy gr. 20cm z kruszywa łamanego pod projektowaną nawierzchnię jezdni;• skropienie podbudowy emulsją asfaltową• wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o grubości warstwy ścieralnej 5,0cm;• wykonanie mijanki (nawierzchnia asfaltowa, warstwy konstrukcyjne j.w.)• wykonanie pobocza z kruszywa łamanego..3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (załącznik nr 7 do SWZ) oraz warunki określone w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej: W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:a) wykazania, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał: co najmniej 2 roboty budowlane o wartości minimum 250.000,00 zł każda, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia („związaną z przedmiotem zamówienia” ), tj. roboty drogoweb) dysponowania osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji: Kierownikiem budowy - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w specjalności inżynieryjnej drogowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach