Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dziewierzewo

Gmina Kcynia ogłasza przetarg

  • Adres: 89-240 Kcynia, ul. Rynek
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5893720 lub 21 , fax. 525 893 722
  • Data zamieszczenia: 2020-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kcynia
    ul. Rynek 23
    89-240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5893720 lub 21, fax. 525 893 722
    REGON: 92350872000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mst-kcynia.rbip.mojregion.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dziewierzewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dziewierzewo II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Realizacja zamówienia obejmuje: 1. roboty pomiarowe, na które składają się w szczególności: a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa drogi w terenie równinnym wraz z obsługą geodezyjną – ok. 0,952 km, b) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza – ok. 0,952 km, 2. roboty przygotowawcze i rozbiórki, na które składają się w szczególności: a) rozebranie obrzeży 8 x 25 cm na podsypce piaskowej – ok. 7,41 mb, b) rozebranie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 i 8 cm na podsypce piaskowej – ok. 14,29 m2, c) mechaniczne rozebranie podbudowy betonowej o grubości 12 cm – ok. 319,61 m2, 3. roboty ziemne, na które składają się w szczególności: a) roboty ziemne wykonywane koparkami w gruncie kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km – ok. 274,11 m3, b) roboty ziemne wykonywane koparkami w gruncie kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km – ok. 305,63 m3, c) zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi – grunty spoiste kat. III-IV – ok. 274,11 m3, 4. roboty dot. podbudowy jezdni, na które składają się w szczególności: a) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV – ok. 735,41 m2, b) wykonanie warstw odsączających z piasku w korycie lub na całej szerokości drogi (wykonanie i zagęszczanie mechaniczne) – grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm – ok. 711,41 m2, c) wykonanie podbudowy betonowej bez dylatacji o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm oraz wzmocnieniem podłoża mieszanką związaną cementem C1.5/2 (nie dopuszcza się wykonania metodą na miejscu) – ok. 676,91 m2, d) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm / warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 5 cm – każda warstwa ok. 630,41 m2, e) wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym – średnia grubość warstwy po zagęszczeniu ponad 10 cm – ok. 526,29 m3, 5. roboty dot. jezdni, na które składają się w szczególności: a) mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej nieulepszonej – ok. 3602,68 m2, b) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem – ok. 3602,68 m2 + ok. 3488,68 m2, c) ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa wiążąca asfaltowa o grubości po zagęszczeniu 4 cm – ok. 3602,68 m2, d) ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa o grubości po zagęszczeniu 4 cm – ok. 3488,68 m2, 6. roboty dot. zjazdów, na które składają się w szczególności: a) wykonanie podbudowy betonowej bez dylatacji o grubości warstwy po zagęszczeniu 12 cm (projekt 10 cm – przełożenie istniejącej nawierzchni z kostki brukowej betonowej) – ok. 14,05 m2, b) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej gr. 4 cm – przełożenie kostki – ok. 14,05 m2, c) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV – ok. 532,51 m2, d) wykonanie podbudowy betonowej bez dylatacji o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm oraz wzmocnieniem podłoża mieszanką związaną cementem C1.5/2 (nie dopuszcza się wykonania metodą na miejscu) – ok. 532,51 m2, e) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm / warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 5 cm – każda warstwa ok. 532,51 m2, f) wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym – średnia grubość warstwy po zagęszczeniu ponad 10 cm – ok. 57,60 m3, g) mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej nieulepszonej – ok. 430,08 m2, h) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem – ok. 430,08 m2 + ok. 395,95 m2, i) ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa wiążąca asfaltowa o grubości po zagęszczeniu 4 cm – ok. 430,08 m2, j) ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa o grubości po zagęszczeniu 4 cm – ok. 395,95 m2, 7. roboty dot. obrzeży, na które składają się w szczególności: a) wykonanie ławy pod obrzeża – ok. 0,23 m3, b) ustawienie obrzeży betonowych o wym. 25x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – ok. 11,35 mb, c) wykonanie ławy betonowej z oporem pod krawężniki – ok. 0,27 m3, d) ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x22x100 cm na podsypce cementowo-piaskowej – ok. 6,00 mb, 8. roboty wykończeniowe, na które składają się w szczególności: a) humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm – ok. 1350,00 m2, b) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm – ok. 1285,25 m2, c) układanie rur ochronnych z PCW o śr. do 110 mm w wykopie – ok. 52 mb, 9. roboty dot. oznakowania, na które składają się w szczególności: a) przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o pow. ponad 0.3 m2 – ok. 15 szt., b) ustawienie słupków z rur stalowych o średnicy 70 mm do znaków drogowych – ok. 13 szt., 10. roboty dot. przebudowy hydrantów, na które składają się w szczególności: a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – ok. 0,01 km, b) wykopy oraz przekopy koparkami w gruncie kat. III – ok. 19,4 m3, c) wykopy ręczne liniowe w gruntach suchych kat. III-IV o szerokości 0,8-1,5 m i głębokości do 1,5 m – ok. 3 m3, d) zasypywanie wykopów z zagęszczaniem mechanicznym ubijakami – warstwami 25 cm – ok. 18 m3, e) montaż rurociągów z rur polietylenowych PE, PEHD o średnicy zewnętrznej 90 mm – ok. 5 mb, f) wykonanie włączenia do sieci (zasuwa, wcinka, itp.) – KPWiK Szubin – ok. 2 szt., g) montaż hydrantu pożarowego nadziemnego o średnicy 80 mm – ok. 2 kpl., h) demontaż hydrantu średnicy 80-100 mm – ok. 2 szt., i) wykonanie prób szczelności sieci wodociągowej – ok. 2 próby, j) dezynfekcja rurociągów sieci wodociągowych – ok. 1 próba, k) badanie jakości wody pod względem mikrobiologii – ok. 2 próby. III. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1. Zamawiający określa, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymaganie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. II (powyżej), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2019.1040 t.j. ze zm.). 2. Wykonawca winien dokumentować zatrudnienie osób określonych w pkt. 1 na piśmie, np. w formie listy umożliwiającej jednoznaczną identyfikację każdej z zatrudnionych osób i, na tej podstawie, weryfikację przez Zamawiającego zawartych umów o pracę, które, zgodnie z art. 29 §2 kodeksu pracy, muszą być zawarte na piśmie. 3. Zamawiający będzie w każdym czasie uprawniony do kontrolowania spełniania przez Wykonawcę wymogu, o którym mowa w ppkt. 1 i dokumentowania jego spełnienia w sposób określony w ppkt. 2. W tym celu może podejmować czynności szczegółowo określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, który zawiera również sankcje dla Wykonawcy z tytułu niespełnienia tych wymagań. IV. Szczegółowy opis materiałów stanowiących dostawę Zamawiającego: Zamawiający nie przewiduje realizacji zamówienia z wykorzystaniem dostawy inwestorskiej – wszystkie materiały (urządzenia) niezbędne do realizacji zamówienia dostarcza Wykonawca. V. Dodatkowe informacje: 1. Zamawiający, dopuszczając w Rozdziale I pkt. III ppkt 6 SIWZ, złożenie oferty równoważnej, wskazuje, że warunkiem uznania oferty za równoważną jest uzyskanie, za pomocą rozwiązania równoważnego zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie, rezultatu identycznego z określonym w niniejszym rozdziale i dokumentach dot. przedmiotu zamówienia, wskazanych w rozdziale III SIWZ. 2. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie budowy!
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U.2019.310). 3. W przypadku wadium niegotówkowego (poręczenia lub gwarancje) Wykonawca może, według swojego wyboru: a) złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium u Zamawiającego, a kserokopię tak złożonego zabezpieczenia wadialnego, potwierdzoną przez pracownika przyjmującego zabezpieczenie, dołączyć do dokumentów ofertowych, b) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty – dokument ten nie będzie stanowił części oferty i zostanie zwrócony Wykonawcy po zakończeniu postępowania, chyba że z treści dokumentu wynika, że nie jest to konieczne (w szczególności: jest w nim zakreślona data obowiązywania, a jego wystawca zastrzegł, iż po jej upływie poręczenie lub gwarancja wygasa). 4. W przypadku gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji), zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w ppkt 11 lit. a-d – bez potwierdzania tych okoliczności, b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wadium ma zostać wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. uznania rachunku Zamawiającego, która musi nastąpić przed terminem składania ofert. 6. Przelewu należy dokonać na rachunek bankowy podany w pkt I ppkt 2 SIWZ. 7. Na poleceniu przelewu (blankiecie wpłaty) należy podać tytuł przelewu: „Wadium przetargowe – RI.271.1.310346.2020” oraz podać informację o numerze rachunku bankowego Wykonawcy, na który ma zostać dokonany zwrot wadium, jeżeli ma to być rachunek inny, niż ten, z którego nastąpił przelew. 8. Zamawiający niezwłocznie zwróci Wykonawcy wadium, jeżeli: a) dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, b) zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy). 9. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli wadium wniesione będzie w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, Wykonawca, którego oferta została wybrana: b) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, c) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Szczegóły dotyczące wnoszenia wadium w przypadku składania oferty w postaci elektronicznej znajdują się w pkt. II niniejszego Rozdziału SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: być zarejestrowanymi we właściwym rejestrze lub w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dowód wniesienia wadium – w przypadku wadium niegotówkowego należy złożyć dokument (w szczególności: gwarancję lub poręczenie) potwierdzający przyjęcie przez gwaranta zobowiązania do zapłaty wadium, zgodnie z zapisami pkt. X niniejszego Rozdziału SIWZ, b) dokument wskazujący, że osoba, która podpisała dokumenty składające się na ofertę (w szczególności formularz oferty) i/lub potwierdziła za zgodność z oryginałem kopie złożonych wraz z ofertą dokumentów, bądź udzieliła pełnomocnictwa, o którym mowa w lit. d, jest uprawniona do reprezentowania Wykonawcy; Jeśli przynajmniej jednym z tych dokumentów jest określony w ppkt. 2 lit. a odpis z właściwego rejestru / ewidencji, dostęp do którego Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, Wykonawca nie jest zobowiązany do jego dołączenia do oferty na etapie jej składania; Jeśli ww. warunek dostępności dokumentu jest spełniony w odniesieniu do Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, winien on przedstawić w ofercie informacje umożliwiające Zamawiającemu uzyskanie dostępu do bazy danych zawierającej te informacje, w przeciwnym wypadku złożenie dokumentu wskazanego w ppkt. 2 lit. a jest obowiązkowe! c) wypełniony (i uzupełniony, jeżeli trzeba) formularz kosztorysu ofertowego, stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ, który winien zawierać: informację o narzutach, tabelę elementów scalonych, kalkulację kosztów, zestawienie poszczególnych pozycji cen robocizny, materiałów i sprzętu – bądź kosztorys ofertowy przygotowany samodzielnie, w oparciu o dokumenty wskazane w Rozdziale III pkt. 4, 7, 8, 10 i 11 SIWZ, d) dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach