Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w ciągu drogi Radonia-Olimpiów

Gmina Mniszków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-341 Mniszków, Powstańców Wielkopolskich 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 756 15 22
  • Data zamieszczenia: 2022-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mniszków
    Powstańców Wielkopolskich 10
    26-341 Mniszków, woj. łódzkie
    tel. 44 756 15 22
    REGON: 590648126
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mniszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w ciągu drogi Radonia-Olimpiów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej w ciągu drogi Radonia-OlimpiówPrzedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont drogi gminnej w ciągu drogi Radonia-Olimpiów o szerokości 5,5 m na działkach nr ewid. 459 obręb Radonia, dz. nr ewid. 13 i 214 obręb Świeciechów i dz. nr ewid. 213 obręb Olimpiów na długości 1290 mb od drogi krajowej nr 12 w kierunku południowym za skrzyżowaniem z drogą gminną nr 107112E. Przedmiot zamówienia (tj. odcinek drogi gminnej 107110E) znajduje się w gminie Mniszków, powiat opoczyński, woj. łódzkie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: 1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych2) Korytowanie pod poszerzenie podbudowy dla projektowanej jezdni (docelowo 5,5 m) oraz pod nowe pobocza (obustronne po 0,75 m)3) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku drobnego (grubość 15 cm) pod poszerzenie projektowanej jezdni4) Wykonanie podbudowy pod poszerzenie jezdni (grubość 25 cm) oraz poboczy obustronnych (grubość 15 cm) z kruszyw drogowych naturalnych wraz z zagęszczeniem, frakcja 0-31,5 mm5) Wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznej asfaltowej (warstwa ścieralna na poszerzenie istniejącej jezdni o grubość 4 cm6) Wykonanie nawierzchni mineralno bitumicznej asfaltowej (warstwa wiążąca) o grubości 4 cm na długości 1290 mb oraz szerokości 5,5 m (łączna powierzchnia projektowanej drogi 7160m2)7) Wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 0,75 m z tłucznia kamiennego o frakcji 0-31,5 mm (grubość 15 cm) wraz zagęszczeniem (łączna powierzchnia projektowanych poboczy 1484,90m2)8) Plantowanie skarp przy poboczachParametry techniczne projektowanej drogi:1) nawierzchnia drogi odcinek o nawierzchni asfaltowej:• długość – 1,29 km• szerokość – 5,5 m• grubość warstwy asfaltowej (wiążąca) – 4,0 cm• powierzchnia zabudowy (nawierzchni) – 7160 m2• konstrukcja drogi – daszkowa (nachylenie 2%)• powierzchnia poboczy – 1484,90 m2 • pobocza obustronne – po 75,00 cm szerokości z każdej strony• ilość pasów ruchu – 22) znaki drogowe3) klasa techniczna – lokalna (L)4) kategoria ruchu – KR-15) prędkość projektowa – 50 km/h Szczegółowy zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia określony został w zgłoszeniu robót, uproszczonej dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót, stanowiących załączniki niniejszej specyfikacji.W przypadku stwierdzenia braku danych lub różnic w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót Wykonawca powinien zgłosić się do Zamawiającego o wyjaśnienie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości : 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych)2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej Oddział Mniszków,nr konta: 41 8973 0003 0040 0040 0143 0005z adnotacją: „Wadium – Znak sprawy: ZP.271.12.2022/RB”4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji /poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy Pzp.7.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego dotyczące:- zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.- uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.- zdolności technicznej lub zawodowejA. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu, którego przedmiotem była przebudowa lub remont drogi, ulicy, ulico wartości roboty budowlanej nie mniejszej niż 250.000,00 zł/brutto.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziałuw postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.W takim przypadku zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.B. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zadania posiadającą uprawnienia:- do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;Zgodnie z SWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach