Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w centrum Kowala - ul. Matejki

Gmina Miasto Kowal ogłasza przetarg

  • Adres: 87820 Kowal, ul. Piwna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 2841255, 2842026 , fax. 542 842 231
  • Data zamieszczenia: 2017-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Kowal
    ul. Piwna 24
    87820 Kowal, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 2841255, 2842026, fax. 542 842 231
    REGON: 91086678400000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w centrum Kowala - ul. Matejki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej w centrum Kowala - ul. Matejki na odcinku 0,14 km. 2. Zakres prac obejmuje: -wymianę istniejącej warstwy asfaltowej na jezdniach na nawierzchnię z cegły brukowej klinkierowej, płomieniowanej z dystansami, grubości min. 6,2 cm (czerwono-brązowej, przejścia dla pieszych w kolorze brązowym) układanej na miale granitowym o frakcji 0/4. Podbudowę stanowić będzie istniejący bruk wyrównany z podbudowy KŁSM 0/31,5. Ponadto zakres obejmuje rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych, wymianę betonowych krawężników na granitowe (płomieniowane, fazowane, na zakrętach łukowe). Dodatkowo wykonawca dostosuje nowo wbudowane krawężniki do istniejących chodników. W celu prawidłowego wykonania zadania przed przystąpieniem do robót budowlanych należy wykonać roboty pomiarowe - wytyczenie ulicy oraz po zakończeniu prac wykonać inwentaryzację powykonawczą. Niweleta drogi dopasowana do terenu istniejącego, zaprojektowana pod katem maksymalnego wykorzystania istniejącej podbudowy, pokazana szczegółowo w projekcie. Zamawiający przekaże opracowany projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Wyłoniony Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi harmonogram prac podzielony na etapy, w jaki sposób mieszkańcy i właściciele i klienci będą mogli korzystać z dojścia i dojazdu do posesji. Ze względu na bardzo dużą ilość punków handlowych i instytucji zlokalizowanych przy ul. Matejki (sklepy, Policja, biblioteka, NZOZ, ) wykonawca zobowiązany jest do układania cegły klinkierowej w taki sposób, aby właściciele i najemcy mieli dostęp do swoich punktów celem dowozu towaru, a klienci będą mogli swobodnie dojśc do punktu. Samochody służące zaopatrzeniu będą mogły w godzinach 16-8 swobodnie dojechać do wszystkich sklepów. Zakres i opis zadania stanowi: kosztorys ofertowy zał. nr 8, projekt budowlany zał. nr 9, szczegółowe specyfikacje techniczne zał. nr 10 do SIWZ, . Jeżeli dokumentacja projektowa lub szczegółowa specyfikacja techniczna wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Projekt współfinansowany w ramach poddziałania 19.2 Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2017-12-22 do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kowalu nr 63 9557 0006 0019 8000 2000 0006; z dopiskiem "wadium - na przebudowę drogi". Wadium zostanie uznane za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium powinien być załączony do oferty. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy, pisemne zobowiązanie - jeżeli dotyczy, pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach