Przetargi.pl
„Przebudowa stacji uzdatniania wody i budowa dwóch zbiorników retencyjnych (fundamentów pod zbiorniki retencyjne) wraz z ich montażem”

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 89410 Więcbork, ul. Pocztowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 897 010 , fax. 523 897 178
  • Data zamieszczenia: 2017-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Pocztowa 2
    89410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 897 010, fax. 523 897 178
    REGON: 9141674100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkwiecbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa stacji uzdatniania wody i budowa dwóch zbiorników retencyjnych (fundamentów pod zbiorniki retencyjne) wraz z ich montażem”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa stacji uzdatniania wody i budowa dwóch zbiorników retencyjnych (fundamentów pod zbiorniki retencyjne) wraz z ich montażem, zlokalizowanych na działce nr 278/1 w miejscowości Sypniewo, obręb ewidencyjny Sypniewo, gmina Więcbork. Inwestycja będzie realizowana na podstawie pozwolenia na budowę decyzja nr 6740.102.2017 znak AB. 6740.102.2017 z dnia 20 kwietnia 2017 r. Przebudowa ujęcia wodnego w miejscowości Sypniewo polegać będzie m.in. na:  wyposażeniu studni głębinowej nr 1 i 2,  modernizacji budynku SUW,  demontażu istniejących urządzeń,  montażu dwóch zbiorników terenowych o pojemności 100 m3 każdy,  montażu w budynku SUWZ urządzeń technologicznych: filtrów odżelaziania oraz odmanganiania, montażu centralnego aeratora powietrza, montażu pompowni IIo, montażu przewodów technologicznych z rur ze stali kwasoodpornej wraz z armaturą, montażu sprężarek oraz dmuchawy powietrza, montażu instalacji elektrycznej oraz szafy sterowniczej, budowa zbiorników retencyjnych. Źródłem wody dla stacji uzdatniania wody jest studnia nr 1, nr 2 i nr 3. Istniejący układ technologiczny jest znacznie wyeksploatowany, stąd zachodzi konieczność jego wymiany na nowy do wydajności Q=45m3/h określonej w pozwoleniu wodnoprawnym. Roboty budowlane obejmują: a) Roboty sanitarne: Technologia stacji uzdatniania wody, Zbiorniki retencyjne, Rurociągi zewnętrzne, Rurociąg ssawny wody uzdatnionej, Roboty ziemne, Rurociągi, Rurociąg przelewowy i spustowy ze zbiornika retencyjnego, Roboty ziemne, Rurociągi, Studnie kanalizacyjne - 3 szt, Roboty ziemne, Rurociąg tłoczny wody uzdatnionej do zbiornika retencyjnego, Roboty ziemne, Rurociągi, Rurociąg tłoczny wody surowej, Roboty ziemne, Rurociągi i wyposażenie, b) Roboty elektryczne: Roboty wewnętrzne, Instalacja monitorująca, Roboty zewnętrzne, Ujęcie wody – Studnia PG, Ujęcie wody – Studnia PG2, Zbiornik wody Z1, Zbiornik wody Z2, Odstojnik PO, Inne (uwzględnione w dokumentacji projektowej), c) Roboty budowlane: Roboty rozbiórkowe i wywóz ziemi z nasypów wokół budynku, Fundamenty pod urządzenia w budynku, zasypanie części kanału technologicznego oraz zamurowanie otworu technologicznego, Dach – pokrycie, Roboty wykończeniowe, Elewacje i roboty zewnętrzne, Fundamenty pod 2 zbiorniki retencyjne. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest również: a) wykonanie badań wody – w zakresie monitoringu przeglądowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13.11.2015 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U.2015.1989 z dnia 2015.11.27) – w celu określenia efektu i prawidłowości funkcjonowania stacji pod kątem \ technologicznym i ekologicznym (egzemplarze papierowe). b) wykonanie operatu kolaudacyjnego, umożliwiającego uzyskanie przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie dla inwestycji objętej zamówieniem. Operat kolaudacyjny musi zostać zatwierdzony przez powołanego przez Zamawiającego inspektora nadzoru. (2 egzemplarze papierowe oraz wersja elektroniczna). c) szkolenie personelu Zamawiającego. d) wykonanie branżowego projektu wykonawczego dotyczącego montażu, uruchomienia, zasilania stacji tymczasowej uzdatniania wody – przed przystąpieniem do wykonania tymczasowego układu uzdatniania wody – do uzgodnienia z Zamawiającym – (2 egzemplarze). 1.2. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, pisemnie zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności lub niejasności w dokumentacji technicznej STWiOR lub SIWZ. 1.3. Roboty budowlane będą prowadzone podczas ciągłej pracy stacji uzdatniania wody, eksploatowanej przez użytkownika, którym jest Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Więcborku. Przerwy technologiczne, np. spowodowane włączeniem nowych urządzeń, należy wcześniej zgłosić pisemnie i uzyskać pisemną zgodę użytkownika i Inspektora nadzoru wraz z dopuszczalnym czasem wyłączenia z pracy urządzeń. Uwaga!: Zamawiający informuje, że wykonawca powinien przewidzieć na czas trwania inwestycji (w celu zapewnienia ciągłości dostaw wody), montaż tymczasowej stacji uzdatniania wody – spełniającej minimalne zapotrzebowanie na wodę około 25 m3/h oraz wymagania dotyczące jakości wody wprowadzanej ze stacji do sieci wodociągowej w okresie prowadzenia prac rozbudowy SUW. Wykonawca w okresie trwania robót budowlanych przejmie odpowiedzialność za funkcjonowanie tymczasowej stacji uzdatniania wody. Przerwy spowodowane włączeniem urządzeń do należy uzgodnić z Zamawiającym i Inspektorem nadzoru i uzyskać pisemną akceptację. Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu powinien przewidzieć koszt montażu tymczasowej stacji uzdatniania wody. Szczegółowy zakres robót oraz technologię wykonania robót określają: dokumentacja projektowa oraz szczegółowe specyfikacje techniczne stanowiące załączniki do SIWZ. Załączone przedmiary robót stanowią wyłącznie materiał pomocniczy. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy Prawo Budowlane oraz wydanymi na jego podstawie aktami wykonawczymi, a także zasadami wiedzy technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 20.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj. a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w w Banku Spółdzielczym w Więcborku Nr 93 8162 0003 0000 4284 2000 0010, , b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) gwarancjach bankowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016 poz. 359). 3. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Z treści dokumentu wadialnego (wnoszonego w formach określonych w 2 lit. od b) do e) winno wynikać w sposób jednoznaczny której/których części zamówienia wadium dotyczy. Taka sama informacja winna znaleźć się na przelewie, w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wadium wnoszonym w formie innej niż w pieniądzu, oryginał, w oddzielnej kopercie oznaczonej WADIUM, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium wysokości określonej w pkt 1 w formie lub formach określonych w pkt 2 zostanie uznana za odrzuconą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca powinien przedstawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.2. Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi zawierać w szczególności: wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego pełnomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego pełnomocnika może zostać zawarte w umowie o współdziałaniu złożonej wraz z ofertą. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi zostać złożony wraz z ofertą w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Do dokumentu (lub dokumentów) zawierającego ustanowienie pełnomocnika należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawców w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z pózn. zm.) albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, z późn. zm.). 2.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.1.3. SIWZ: 1) lit. a) do c) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2.3. Dokumenty, o których mowa w pkt 7.4. ppkt 1 lit. b SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. Dokument, o którym mowa w pkt. 7.4. ppkt 1 lit. a SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 2.4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.4. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 2.5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach