Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej ulicy Opolskiej w Białej

Gmina Biała ogłasza przetarg

  • Adres: 48210 Biała, ul. Rynek
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4388542, 4388540 , fax. 774 387 679
  • Data zamieszczenia: 2017-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biała
    ul. Rynek 10
    48210 Biała, woj. opolskie
    tel. 77 4388542, 4388540, fax. 774 387 679
    REGON: 53141334300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej ulicy Opolskiej w Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis głównych robót: Prace drogowe: - budowa nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego dł. 774 m, - budowa chodnika z kostki betonowej pow. 520m2 - budowa ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego pow.463, m2 - budowa ciągu pieszo – rowerowego z betonu asfaltowego pow. 1893 m2 - budowa zjazdów indywidualnych i publicznych z kostki betonowej i betonu asfaltowego, - budowa kanalizacji deszczowej na dł. 500 m, - przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej, - budowa oświetlenia ulicznego, - budowa placu wypoczynkowego ( miejsca postojowe, mała architektura ). Szczegółowe dane techniczne zostały zawarte w dokumentacji projektowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej. Zamawiający wymaga aby prace przy budowie oświetlenia ulicznego Wykonawca rozpoczął najpóźniej do dnia 27 kwietnia br, co potwierdzone musi zostać wpisami do dzienników budowy. Zamawiający podkreśla konieczność ustalenia terminu prac nawierzchniowych na odc. ulicy Opolskiej ( ul. Szynowice – Zakład Ustronianka) z przedsiębiorstwem kanalizacyjnym z uwagi na jednoczesne wykonywanie kanalizacji sanitarnej. Planowany termin wykonania kanalizacji na tym odcinku to koniec czerwca br.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 1) Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 75 000,00 zł, słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy zł 00/100. 2) Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Białej nr 02 8903 0002 2001 0000 2020 0003 z adnotacją: wadium na: „Przebudowa drogi gminnej ulicy Opolskiej w Białej” b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 poz. 359 z późń. zm.) 2. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami(np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 4. W zakresie wadium obowiązują uregulowania art. 45 i 46 Pzp. 5. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 6. Wykonawca zobowiązany jest podać nr rachunku bankowego na które ma nastąpić zwrot wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach