Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej ulicy Juzistek w Zegrzu w ramach zadania: Modernizacja dróg i parkingów w Zegrzu.

Miasto i Gmina Serock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-140 Serock, Rynek 21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7828805 , fax. 022 7827499
  • Data zamieszczenia: 2013-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Serock
    Rynek 21 21
    05-140 Serock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7828805, fax. 022 7827499
    REGON: 01557011900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej ulicy Juzistek w Zegrzu w ramach zadania: Modernizacja dróg i parkingów w Zegrzu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Przebudowa ul. Juzistek na długości 335 mb, 2) Przebudowa ul. Groszkowskiego na długości 80,5mb, 3) Przebudowa skrzyżowania ul. Juzistek z ul. Groszkowskiego na skrzyżowanie o ruchu okrężnym - mini rondo, - powierzchnia nowej nawierzchni bitumicznej łącznie - 2691,46 m?, - powierzchnia nowego chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm - 76,8 m?, - powierzchnia nowej nawierzchni remontowanych zjazdów w kostki betonowej gr. 8 cm - 98,66 m?, - powierzchnia nowej nawierzchni wyspy centralnej ronda - 19,63 m?. 4) Konstrukcja warstw podbudowy i nawierzchni o całkowicie nowej konstrukcji (rondo i poszerzenia): - warstwa ścieralna z BA 0/11 - 4 cm, - siatka z włókna szklanego, - warstwa wiążąca z BA 0/12,8 - 5 cm, - górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 - 16,0mm - 10 cm - dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 16,0 - 63,0mm - 15 cm - warstwa mrozoochronna z piasku średniego grub. 12 cm. 5) Konstrukcja warstw na odcinku remontowanej jezdni: - warstwa ścieralna z BA 0/11 - 4 cm, - siatka z włókna szklanego, - warstwa wyrównawcza z BA 0/12,8 - śr. 2 cm. - frezowanie korekcyjne - śr. 2 cm. 6) Konstrukcja zjazdów: - kostka betonowa grafitowa - 8 cm - podsypka piaskowo - cementowa, - podbudowa z z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 - 63,0mm - 15 cm, - warstwa odsączająca z piasku średniego - 10 cm. 7) Oznakowanie pionowe i poziome. Roboty należy wykonać techniką bezszfową w osi jezdni. Zamawiający dopuszcza wykonanie robót przy wyłączeniu poszczególnych odcinków jezdni z ruchu kołowego. Dokładny zakres zamówienia jest przedstawiony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, które stanowią integralną cześć specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W trakcie realizacji inwestycji oraz podczas odbioru zadania, wykonawca zobowiązuje się do: 1. Rozpoczęcia i zakończenia robót w terminach uzgodnionych w niniejszej umowie. 2. Wykonania robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno- budowlanymi oraz normami. 3. Pozyskania i dostawy na plac budowy materiałów w zakresie i terminach gwarantujących wykonanie robót. 4. Zapewnienia materiałów budowlanych, spełniających wymogi art. 10 ustawy z dnia 27 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z póź. zm.). 5. Ochrony mienia i przestrzegania przepisów BHP, p.poż i sanitarnych. 6. Nadzoru nad bezpieczeństwem i higieną pracy. 7. Utrzymania ogólnego porządku na placu budowy, na terenie bezpośrednio przylegającym do placu budowy, a także uporządkowanie terenu budowy nie później niż w terminie odbioru końcowego. 8. Zapewnienia kierownika budowy. Wykonawca traktuje obowiązki ww kierowników jako własne, odpowiada za ich wypełnienie zgodnie z przepisami prawa. 9. Wykonania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( BIOZ ) na podst. art.21a ww ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane, oraz nadzoru nad przestrzeganiem zawartych w nim ustaleń. 10. Zagospodarowania terenu robót, ustawienia i utrzymania zaplecza budowy oraz jego późniejsza likwidacja. Załatwienia spraw formalnych z eksploratorami mediów i zainstalowania na własny koszt dla potrzeb budowy i rozbiórki liczników zużycia wody i energii oraz ponoszenia kosztów ich zużycia do czasu bezusterkowego odbioru końcowego. 11. Wykonania wszelkich robót przygotowawczych. 12. Wykonania projektu organizacji ruchu na czas budowy i wprowadzenie go w życie. 13. Zabezpieczenia przed zniszczeniem lub uszkodzeniem na skutek prowadzonych robót a w szczególności środków transportu wykonawcy i dostawców istniejącej zieleni, obiektów, nawierzchni, urządzeń, uzbrojenia Wykonawca zobowiązany jest do dokonania na własny koszt niezwłocznej naprawy wszelkich szkód powstałych z winy Wykonawcy, wobec osób trzecich, na terenie robót oraz poza terenem. 14. Informowania Zamawiającego o przebiegu robót i brania udziału w organizowanych przez Zamawiającego naradach koordynacyjnych, czynnościach odbiorowych, komisjach przeglądów gwarancyjnych i innych, 15. Zgłaszania inspektorowi nadzoru inwestorskiego do sprawdzenia i odbioru roboty ulegające zakryciu bądź zanikające, itp. 16. Przedstawienia na każdy wniosek inspektora nadzoru inwestorskiego certyfikatów, aprobat technicznych itp. dla materiałów, które będą używane do wykonania przedmiotu umowy. 17. Przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy. 18. Sporządzenia dokumentacji powykonawczej, w tym dołączenia do niej kompletnych certyfikatów, aprobat użytych do wykonania przedmiotu umowy - dotyczy urządzeń projektowanych oraz nawierzchni. 19. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszystkich osób, które znajdują się na terenie budowy. Uwaga! Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót symbole firm i znaki towarowe należy traktować wyłącznie jako opis technologii i parametrów technicznych materiałów. Wykonawcy mogą stosować materiały i technologie przy zachowaniu określonych parametrów równoważnych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 12.000,00 zł (słownie złotych: dwanaście tysięcy złotych) 2) Wadium można wnieść w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowej, d) gwarancji ubezpieczeniowej, e) poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na niżej podany rachunek: Bank Spółdzielczy Legionowo 98 8013 0006 2007 0015 0994 0003 3) Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45 ust. 3 - ustawy - Prawo zamówień publicznych, tzn. przed upływem terminu składania ofert. Definicja ta oznacza, że przed upływem terminu składania ofert, oznaczona kwota powinna znaleźć się na rachunku bankowym wskazanym przez zamawiającego lub powinno nastąpić ustanowienie zabezpieczenia w drodze określonej czynności prawnej, np. gwarancji ubezpieczeniowej. Oznacza, to, że w przypadku wpłaty przelewem, dyspozycję należy złożyć z takim wyprzedzeniem, aby w dniu składania ofert wpłata znalazła się na wskazanym koncie natomiast gwarancja ubezpieczeniowa i inne dokumenty tego typu powinny obowiązywać równo z dniem składania ofert. 4) Wadium zostanie zwrócone wykonawcy w terminie i na warunkach określonych w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5) Wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej należy dołączyć do oferty w formie oryginału w sposób umożliwiający jej odłączenie od oferty i przekazanie do działu księgowego, kopię gwarancji należy wpiąć do oferty w sposób trwały.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach