Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Stromiec-Marianki

Gmina Stromiec, w imieniu której działa Wójt Gminy Stromiec ogłasza przetarg

  • Adres: 26-804 Stromiec, ul. Piaski 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6191020 , fax. 048 6191008
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stromiec, w imieniu której działa Wójt Gminy Stromiec
    ul. Piaski 4 4
    26-804 Stromiec, woj. mazowieckie
    tel. 048 6191020, fax. 048 6191008
    REGON: 67022402500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-bip.ugstromiec
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Stromiec-Marianki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej na odcinku Stromiec - Marianki o długości 3.000,00 mb polegająca na: a) wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym 0/31,5 mm - wzmocnienie krawędzi w ilości 135,00 m3, b) wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 3 cm o powierzchni 12.365,50 m2, c) skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową o pow. 12.365,50 m2, d) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 3 cm o pow. 12.005,38 m2, e) ścięcie, uzupełnienie wraz z plantowaniem i zagęszczeniem poboczy przy grubości ścinania-uzupełnienia 15 cm o pow. 4.500,00 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferenci składający ofertę muszą spełniać poniższe wymogi: 1. Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonanie w okresie ostatniego roku (wrzesień 2008 r. - sierpień 2009 r.), a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 zamówienia o podobnym do niniejszego charakteru i złożoności. Za zamówienia podobne uważane będą wszystkie wykonane drogi o nawierzchni bitumicznej (lub porównywalnej) o takiej samej lub większej długości łącznej jak przedmiot zamówienia. 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zatrudniać minimum jednego pracownika z uprawnieniami z zakresu robót drogowych, operatora maszyn drogowych oraz minimum 3 pracowników fizycznych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponować takimi środkami finansowymi umożliwiającymi wykonanie całości zamówienia przy założeniu, że płatność za realizację danego zakresu nastąpi w terminie 14 dni od daty realizacji. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet zlecanych robót. 4. Dysponują następującym sprawnym sprzętem: min. 1 równiarką lub układarką do kruszywa, układarką do mas bitumicznych, walcem gładkim walcem wibracyjnym, walcem ogumionym, min. 3 samochodami ciężarowymi wywrotkami o ładowności min. 10 ton oraz mieć dostęp do wytwórni mieszanek betonu asfaltowego. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą, spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie XVI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Za spełniony warunek opisany w punkcie III.3 uważać się będzie zaakceptowanie projektu umowy (nie wniesienie uwag).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku Nr 1), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 (na formularzu ofertowym), 4. Wykaz wszystkich zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie 1 roku, a jeżeli okres działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane z należytą starannością (referencje) wg zał. Nr 2. Nie wymagane jest dołączanie referencji dla zamówień realizowanych dla Zamawiającego. 5. Proponowany harmonogram robót. 6. Wykaz podwykonawców i zakres robót przewidzianych im do powierzenia wg załącznika Nr 3. 7. Wykaz pracowników nadzoru, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia z załączeniem kserokopii uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby, oraz pracowników fizycznych wykwalifikowanych z załączeniem kserokopii świadectw kwalifikacyjnych. Wykaz należy sporządzić wg załącznika Nr 4. 8. Wykaz podstawowego wyposażenia technicznego firmy z dołączeniem dokumentów potwierdzających prawo do dysponowania tym sprzętem (Dowody rejestracyjne, faktury zakupu, umowy najmu-użyczenia itp.) Wykaz należy sporządzić na załączniku Nr 5 9.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 10.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 10. Uproszczony kosztorys ofertowy (wg załączonego przedmiaru). 11. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.ugstromiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach