Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej przez wieś Wilczna

Burmistrz Miasta i Gminy Skaryszew ogłasza przetarg

  • Adres: 26-640 Skaryszew, ul. Słowackiego 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6103095 , fax. 048 6103089
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Skaryszew
    ul. Słowackiego 6 6
    26-640 Skaryszew, woj. mazowieckie
    tel. 048 6103095, fax. 048 6103089
    REGON: 00052770100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skaryszew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej przez wieś Wilczna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi gminnej przez wieś Wilczna. Zamówienie obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze 1) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej; 2) roboty remontowe- frezowanie nawierzchni bitumicznej grub. śr. 4cm na jezdni z wbudowaniem materiału w obrębie budowy; 2. Roboty ziemne 3) wykonane wykopów mechanicznie związanych z podczyszczenie i odtworzeniem rowów z wbudowaniem ziemi w pobocze lub z transportem urobku poza teren budowy; 4) formowanie i zagęszczenie poboczy gruntowych z ziemi uzyskanej z podczyszczenia rowów lub z dokopu; 5) wykonanie koryta na wjazdach głęb. 10cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne; 3. Podbudowa 6) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane mechanicznie; 7) wyrównanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm (mieszanka optymalna), grub. warstwy po zagęszczeniu 12cm; 4. Nawierzchnia 8) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem; 9) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych 0/12,8 dla ruchu KR-2 o grub. 4cm; 5. pobocza i rowy 10) wykonanie poboczy i zjazdów kruszywa niesortowanego0/16mm, grub. warstwy po zagęszczeniu 8cm; 11) wyprofilowanie i odrobienie na czysto dna i skarp rowów z nadaniem właściwych spadków; 6. Odwodnienie 12) zakończenia kołnierzowe dla przepustów z rur o średnicy 80cm (zakończenie dla istniejącego przepustu); 13) przepusty rurowe pod zjazdami o średnicy 40cm - ławy fundamentowe żwirowe; 14) przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe lub PEHD o średnicy 40cm; 7. Zjazdy 15) warstwy odsączające zagęszczane mechaniczne, grub. 15cm; 16) nawierzchnia na zjazdach z kruszywa łamanego 0/31,5mm (mieszanka optymalna), grub. warstwy po zagęszczeniu 15cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM: 3.000,00 PLN. Wadium należy wnieść do dnia 17.07.2009r. do godz. 11.00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 oraz Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058). 2. Warunki szczegółowe: 2) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania zrealizowali min. 3 roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w tym co najmniej: - jednej budowy drogi polegającej na ułożeniu warstw bitumicznych o zakresie robót nie mniejszym niż określonym w kosztorysie ofertowym, potwierdzonych dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie, 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także przy wykonaniu zamówienia będzie zatrudniony kierownik budowy o kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, 4) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 5) udzielą 3-letniej gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach, określonych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7)Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz ze wskazaniem kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy (o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów). 8) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 7 Wykonawca wskazał , że takimi osobami nie dysponuje, 9) Wykaz narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, 10) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 9 Wykonawca wskazał , że zostaną udostępnione przez inny podmiot, 11) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, obejmujących wykonanie budowy dróg - z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. skaryszew.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach