Przetargi.pl
Modernizacja drogi dojazdowej i budowa parkingu Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Pasteura 1

Uniwersytet Warszawski Wydział Chemii ogłasza przetarg

  • Adres: 02-093 Warszawa, ul. Pasteura 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8225092, 8220211 w. 271 , fax. 022 8224880
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warszawski Wydział Chemii
    ul. Pasteura 1 1
    02-093 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8225092, 8220211 w. 271, fax. 022 8224880
    REGON: 00000125800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chem.uw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi dojazdowej i budowa parkingu Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Pasteura 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi dojazdowej i budowa parkingu Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Pasteura 1. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji: a) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlano-remontowych i instalacyjnych, b) projekt, c) załączone kosztorysy /przedmiary robót, d) zakres robót obejmować będzie roboty w zakresie: drogowym e) w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania ofert zaleca się przeprowadzenia wizji lokalnej. W wizji uczestniczyć mogą upoważnieni na piśmie przedstawiciele Wykonawcy. Termin wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie w godz. 10.00 - 14.00 z przedstawicielem Zamawiającego, nie później niż 6 dni przed składaniem ofert. 3. W razie wątpliwości poczytuje się, iż Wykonawca podjął się wszystkich robót objętych projektem (art. 649 Kodeksu cywilnego). 4. Zamawiający informuje, że oferty składane w przetargu nieograniczonym będą musiały obejmować całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i przewidujących odmienny sposób wykonania zamówienia (oferta wariantowa). 5. Roboty będą wykonywane w czynnym budynku. Wymaga się od Wykonawcy prowadzenia robót w sposób bezpieczny i mało uciążliwy dla użytkownika. Zakres prowadzenia robót będzie ustalany na bieżąco pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji (zał. Nr 1 do SIWZ) Zamawiającemu w sposób określony w art. 5 § 1 niniejszej Specyfikacji. Wprowadzanie zmian, bez zgody Zamawiającego, zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 7. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa Budowlanego. 8. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych. 9. Organizacja robót. 1) Wykonawca winien zorganizować sobie zaplecze budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, 2) sposób realizacji robót musi być zgodny z technologią ich wykonania. Wszelkie wątpliwości bądź propozycje rozwiązań zamiennych winny być zgłaszane inspektorowi nadzoru. 10. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 11. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 12. W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. 13. Po wykonaniu robót należy wykonać dokumentację powykonawczą, która będzie podlegała odbiorowi, jako element wykonania niniejszego zamówienia. 14. Materiały uboczne powstałe podczas prac remontowych takie jak gruz, drewno, złom i inne mają być składowane wyłącznie w kontenerach i wywożone na bieżąco tj. minimum jeden raz w tygodniu lub wywożone samochodami na bieżąco. 15. Pracownicy muszą być wyposażeni w ubranie firmowe lub widoczne identyfikatory imienne. Zamawiający w czasie realizacji przedmiotu zamówienia będzie żądał wykazu imiennego pracowników wykonujących zamówienie wraz z numerami dowodów osobistych w celu identyfikacji osób przebywających na terenie Wydziału i wydania przepustek imiennych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 6 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych i 00/100), na cały okres związania ofertą. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wykluczony Wykonawca, który nie wniesie wadium. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku. Zaleca się potwierdzenie kopi przelewu - za zgodność z oryginałem. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr 12 1160 2202 0000 0000 6084 9173 z podaniem numeru przetargu (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji) 4. Wadium wniesione przelewem na konto UW uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium. W przypadku zamiaru złożenia wadium w postaci poręczenia oraz gwarancji bankowej i gwarancji ubezpieczeniowej Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Kwestorowi Uniwersytetu Warszawskiego odpowiednie dokumenty lub wzory dokumentów na cztery dni robocze przed terminem składania ofert, celem zweryfikowania i wydania pisemnej opinii. Wykonawca dołączy do oferty zaopiniowany przez Kwestora UW wzór papieru wartościowego: poręczenia, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej wraz z oryginałem dokumentu. 5. Dokumenty lub ich wzory można przesłać do Kwestora UW faksem na nr 0-22 552 32 99 lub złożyć w Sekretariacie Kwestora UW na ul. Karowej 20, V piętro, pok. 502,tel. 0-22 55-20-880. Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej może być wystawione przez bank krajowy lub zagraniczny. Zaleca się, aby gwarancja wystawiona przez bank zagraniczny była potwierdzona przez bank krajowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy oraz warunków szczegółowych określonych w niniejszym paragrafie - ust. 3 nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § 2 niniejszego artykułu. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) wykażą, że zrealizowali (ukończyli) w okresie ostatnich pięciu lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 robót budowlanych, w tym: dwie roboty w zakresie remontu nawierzchni dróg i chodników oraz trzy roboty w zakresie budowy bądź przebudowy nawierzchni dróg i chodników, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (nie mniejszej niż 200 000,- PLN brutto każda) robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane z należytą starannością (jedna robota = jeden dokument potwierdzający). b) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania, nadzorowania i kontrolowania technicznego budowy i robót. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: wykażą się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000 PLN, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca Przedstawi zakres zamówienia, które wykonawcy wykonają własnymi siłami, a które zamierzają powierzyć podwykonawcom. 5. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wymaganego wadium w terminie, formie i wysokości określonej w specyfikacji w art. 6. 6. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia / nie spełnia). 7. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków wymaganych określonych w ust. 3 niniejszego paragrafu oświadczeniami i dokumentami określonymi w § 2. 8. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zostaną wykluczeni Wykonawcy, z przyczyn określonych w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą (zgodnym z załączonym do SIWZ formularzem oferty, opracowanym przez Zamawiającego) następujące oświadczenia i dokumenty - wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - zgodnie z odpowiednimi zapisami niniejszej SIWZ: 1) W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Wykonawca przedstawi: Formularz Nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Do formularza Nr 1 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych), pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne), lub mieć postać aktu notarialnego lub notarialnie poświadczonej kopii, posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania i zapis z którego wynika, że obejmuje niniejsze postępowanie, c) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 500 000,- PLN. 2) Formularz Nr 2 - oświadczenie - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zmówienia wraz z załącznikami. a) Do formularza Nr 2 wykonawca zobowiązany jest dołączyć kserokopie następujących dokumentów: - kierownik robót - uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. b) Zgodnie z art. 104 ustawy - Prawo budowlane, osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. c) Jeżeli w wykazie osób, Wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował należy dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywani zamówienia. 3) Formularz Nr 3 - wykaz, zrealizowali (ukończonych) w okresie ostatnich pięciu lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 robót budowlanych, w tym: dwie roboty w zakresie remontu nawierzchni dróg i chodników oraz trzy roboty w zakresie budowy bądź przebudowy nawierzchni dróg i chodników, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (nie mniejszej niż 200 000,- PLN brutto każda) robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane z należytą starannością (jedna robota = jeden dokument potwierdzający). 4) Formularz Nr 4 - oświadczenie, że Wykonawca będzie dysponował, w okresie realizacji umowy sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia. 2. Ponadto Wykonawca złoży: 1) Kosztorysy ofertowe opracowane metodą uproszczoną wraz z załącznikami - zgodnie z zapisem art. 8 § 3 niniejszej SIWZ. 2) Formularz Nr 5 - informacja o zakresie zamówienia, który Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie dołącza do oferty niniejszego formularza). Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom określony zakres zamówienia - musi to wykazać na formularzu Nr 5 - nazw ewentualnych podwykonawców nie trzeba wykazywać. 3) Dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium w postaci papierów wartościowych: poręczenia, gwarancji bankowej oraz gwarancji ubezpieczeniowej, należy składać w formie oryginału wraz z zaopiniowanym wzorem - zgodnie z art. 6 Specyfikacji). Oryginały (wraz z zaopiniowanym wzorem) można dołączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert w Dziale Administracji i Inwestycji - pok.140 (patrz adres - art. 5 § 3), lub dołączyć np. w koszulce do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę. Wysokość wadium została określona w art. 6 § 1 SIWZ. 3. Zaleca się dołączenie do oferty niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń: 1) Zaakceptowany (podpisany) wstępnie przez osoby/osobę uprawnione do reprezentowania Wykonawcy wzór umowy. 2) Formularz Nr 6 - sporządzone przez Wykonawcę szczegółowe zestawienie (spis) wszystkich oświadczeń i dokumentów itp. 4. Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. Dokumenty lub ich kserokopie sporządzane w innym języku muszą być przetłumaczone na język polski. Wykonawca musi złożyć dokument (kserokopię) w języku, w jakim został on sporządzony wraz z tłumaczeniem i poświadczony przez Wykonawcę. 5. Dokumenty, których aktualność (dzień wystawienia) nie została określona szczegółowo w niniejszym paragrafie muszą być ważne (aktualne) na dzień składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chem.uw.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach