Przetargi.pl
Budowa parkingu przy ul. Kościuszki w Bliznem Jasińskiego i Bliznem Łaszczyńskiego w gminie Stare Babice

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2016-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu przy ul. Kościuszki w Bliznem Jasińskiego i Bliznem Łaszczyńskiego w gminie Stare Babice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie parkingu przy ul. Kościuszki w Bliznem Łaszczyńskiego (na dz. nr ew.: 19-4, 1-5, 19-6) oraz Bliznem Jasińskiego (na dz. nr ew.: 212-1, 211-3, 245-5). 2.Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w projekcie drogowym, projekcie stałej organizacji ruchu, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, SIWZ, umowie i obejmuje wykonanie m. in. prac polegających na: 1)zabezpieczeniu terenu prac; 2)robotach ziemnych; 3)rozebraniu nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm i 8cm; 4)rozebraniu krawężników betonowych na ławie betonowej; 5)stabilizacji gruntu; 6)wykonaniu nasypów; 7)wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej; 8)dostawie i montażu krawężników betonowych; 9)dostawie i montażu obrzeży betonowych; 10)wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; 11)wykonaniu 21 miejsc postojowych dla pojazdów osobowych o wymiarach 2,5 x 4,5m oraz 2,5x5,0m (w tym dwa dla osób niepełnosprawnych o wym. 3,6 x 4,5m); 12)przeniesieniu miejsca przejścia dla pieszych o 25m w kierunku wschodnim; 13)likwidacji istniejącego progu zwalniającego; 14)wykonaniu progów zwalniających typu wyspowego; 15)demontażu ogrodzenia; 16)przebudowie istniejącego ogrodzenia Parafii w Blizne Łaszczyńskiego około 70m; 17)wykonaniu stanowisk postojowych dla rowerów o wymiarach: 3,0 x 2,0m każde; 18)poszerzeniu do 2m istniejącego chodnika w rejonie przejścia dla pieszych po północnej stronie ul. Kościuszki na skrzyżowaniu z ul. Łaszczyńskiego; 19)założeniu trawnika w obrębie skrzyżowania ul. Kościuszki i ul. Łaszczyńskiego; 20)posianiu trawy na warstwie ziemi urodzajnej o gr. 10cm; 21)demontażu słupków do znaków drogowych; 22)demontażu tarcz znaków drogowych; 23)dostawie i montażu oznakowania pionowego i poziomego; 3.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do pełnej obsługi geodezyjnej zadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczej. 4.Dokumentacja powykonawcza, którą Wykonawca dostarczy najpóźniej w dniu odbioru końcowego musi zawierać, co najmniej: 1)atesty, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie dla materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z opisem, że materiały te zostały wbudowane w danej lokalizacji, 2)dziennik budowy i dokumentację budowy zawierającą wszelkie notatki, ustalenia itp., 3)geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, 5.Zamawiający dopuszcza, aby w dniu odbioru Wykonawca przedstawił szkice geodezyjne wraz z potwierdzeniem zgłoszenia złożenia inwentaryzacji geodezyjnej do kartowania w składnicy map a dostarczył ją po kartowaniu. 6.Zamówienie musi być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami oraz innymi warunkami i uzgodnieniami mającymi zastosowanie w danym przedmiocie zamówienia. 7.Od momentu protokolarnego przejęcia terenu budowy aż do chwili zakończenia prac Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. 8.Roboty można rozpocząć dopiero po wykonaniu oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia robót w trakcie ich wykonywania. 9.Wykonawca we własnym zakresie ustali lokalizację zaplecza budowy. Wykonawca zobowiązuje się wykonać i utrzymać na swój koszt zaplecze budowy, strzec mienia znajdującego się na terenie budowy a także zapewnić warunki bezpieczeństwa i higieny pracy. 10.Wykonawca będzie ponosił koszty utrzymania oraz konserwacji urządzeń i obiektów tymczasowych na placu budowy. 11.Wykonawca we własnym zakresie zapewni sobie dostęp do wody i energii elektrycznej oraz będzie ponosił koszty ich zużycia w okresie realizacji robót. 12.Wykonawca zobowiązuje się, przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, do odpowiedniej organizacji prac tak, aby zapewnić terminowe jego wykonanie. 13.Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy. 14.Wykonawca musi tak zorganizować roboty, aby zapewnić mieszkańcom dojazd do posesji. 15.W przypadku pozostawienia odcinka robót w stanie zagrażającym mieszkańcom bądź użytkownikom ruchu na noc lub dni wolne od pracy Wykonawca obowiązany jest zabezpieczyć takie miejsce wyraźnym oznakowaniem, wygrodzić je i zastosować również oświetlenie ostrzegawcze. 16.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia przejezdności przez ulicę Kościuszki w dniach odbiorów odpadów komunalnych przez firmę BYŚ Wojciech Byśkiniewicz zgodnie z obowiązującym harmonogramem wywozu odpadów komunalnych. 17.Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu. 18.Wykonawca musi uzgodnić z przedstawicielami Parafii w Blizne Łaszczyńskiego sposób prowadzenia prac stanowiących przedmiot zamówienia. 19.W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren ich wykonywania w stanie umożliwiającym przejazd, będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze oraz usuwał zbędne materiały, odpady, śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 20.Wykonawca systematycznie i na własny koszt będzie usuwał z terenu budowy wszelkie odpady komunalne, gruz oraz inne odpady budowlane, celem zapewnienia porządku. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 21.Za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót odpowiedzialny jest Wykonawca robót. 22.W przypadku uszkodzenia przez Wykonawcę jakiegokolwiek urządzenia infrastruktury technicznej nadziemnej lub podziemnej zobowiązany jest on bezzwłocznie powiadomić Właściciela tego urządzenia o jego uszkodzeniu, zabezpieczyć miejsce awarii oraz udzielić pomocy przy usuwaniu awarii bądź na żądanie Właściciela usunąć awarię. O incydencie należy również powiadomić pracownika Zamawiającego. 23.Wszelkie roszczenia użytkowników dróg i mieszkańców, jakie wpłyną do Gminy Stare Babice, związane z wadliwym wykonaniem i technologią robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia, będą kierowane do Wykonawcy, w celu ustosunkowania się i ich załatwienia. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od otrzymania takiego pisma podjąć działania, mające na celu załatwienie sprawy ze zgłaszającym uszkodzenie. W momencie, kiedy Wykonawca nie podejmie działań, w celu załatwienia ww. sprawy wówczas Zamawiający pokryje koszty zgłoszonego roszczenia i potrąci Wykonawcy z wynagrodzenia za wykonane roboty, na co Wykonawca wyraża zgodę. 24.Należności za roboty zlecone przez Zamawiającego innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy będą potrącane z faktury Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę. 25.Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za straty i szkody powstałe w związku z wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszego zamówienia a nadto za szkody wyrządzone osobom trzecim na skutek lub w trakcie wykonywanych prac. 26.Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za straty i szkody powstałe w związku z wypełnianiem przez podwykonawcę obowiązków wynikających z niniejszego zamówienia. 27.Wady ujawnione w czasie odbioru oraz wszelkie naprawy gwarancyjne będą usunięte w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 28.Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, a w szczególności za bezpieczne warunki poruszania się pojazdów oraz pieszych w obrębie wykonywanych robót drogowych. 29.Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: 1)organizacji i wykonywania prac, 2)zabezpieczenia interesów osób trzecich, 3)ochrony środowiska, 4)warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 5)organizacji i utrzymywania zaplecza budowy, 6)bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy, 7)ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 3 500 zł (trzy tysiące pięćset zł) w formie określonej w SWIZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach